Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση
η ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του μετρό και έτσι σύμφωνα με τα τελευταία
στοιχεία, τα οποία είναι απογοητευτικά, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό στην
καλύτερη περίπτωση και χωρίς να υπάρξουν ανυπέρβλητα προβλήματα στις αρχές του
2015.
Ο υφυπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ δήλωσε.
Παράλληλα, ειπώθηκε ότι μέχρι το τέλος το 2011 θα υπάρξει ανάδοχος για την επέκταση της Καλαμαριάς στα ανατολικά και ότι το 2018 ή το αργότερο το 2020, η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα σύνολο δικτύου μετρό δηλαδή τη βασική γραμμή με τις επεκτάσεις ανατολικά και δυτικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο μετροπόντικες έχουν σκάψει πάνω 3.826 μέτρα και 3.404 και η αρχαιολογική έρευνα έχει ξεπεράσει το 40% στους 5 κύριους σταθμούς.
Ο υφυπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ δήλωσε.
Παράλληλα, ειπώθηκε ότι μέχρι το τέλος το 2011 θα υπάρξει ανάδοχος για την επέκταση της Καλαμαριάς στα ανατολικά και ότι το 2018 ή το αργότερο το 2020, η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα σύνολο δικτύου μετρό δηλαδή τη βασική γραμμή με τις επεκτάσεις ανατολικά και δυτικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο μετροπόντικες έχουν σκάψει πάνω 3.826 μέτρα και 3.404 και η αρχαιολογική έρευνα έχει ξεπεράσει το 40% στους 5 κύριους σταθμούς.