Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του προαστιακού Πατρών με κατεύθυνση προς Ψαθόπυργο, με κύριο σκοπό την εξαγωγή τεχνικών συμπερασμάτων για την κατάσταση της γραμμής ώστε στις αρχές καλοκαιριού να είναι όλα έτοιμα για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια.
Οι στάσεις που θα πραγματοποιεί μετά το Ρίο θα είναι στον Άγιο Βασίλειο, στα Αραχωβίτικα και στον σταθμό του Ψαθόπυργου.
Ωστόσο - όπως αναφέρει το Δίκτυο Επιβάτης- παράρτημα Πάτρας σε ανακοίνωσή του- παραμένει ερωτηματικό για την κατασκευή των ενδιάμεσων στάσεων (Πάτρα – Ρίο) στα Μποζαΐτικα, στην Αγυιά και στην Αγία Σοφία ώστε το μέσο να λειτουργήσει ως επίγειο μετρό και να εξυπηρετήσει ακόμα περισσότερους συμπολίτες μας.
"Η πρόταση που καταθέσαμε πρόσφατα στο γραφείο του διευθύνοντα συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλο και στο γραφείο του υφυπουργού κ. Βούγια αφορά την εξυπηρέτηση όλου του διευρυμένου δήμου Πατρέων με τον Προαστιακό μέσω της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής από τον Ψαθόπυργο έως την Κ. Αχαΐα με ενδιάμεσες στάσεις. Η επέκταση προς Κ. Αχαΐα δεν είναι όμως στα άμεσα πλάνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αυτό μας λυπεί ιδιαίτερα" αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΠΙΒΑΤΗ. "Αυτό δεν σημαίνει ότι σαν ενεργοί πολίτες θα σταματήσουμε να πιέζουμε και να πείσουμε για την αναγκαιότητα επέκτασης του μέσου" συνεχίζει η ανακοίνωση και καταλήγει.
"Ο εκσυγχρονισμός του Προαστιακού (ηλεκτρoκίνηση, μείωση χρόνων διαδρομής, καλύτερη εξυπηρέτηση, περαιτέρω περιβαλλοντικά οφέλη) θα εξαρτηθεί άμεσα με το πόσο γρήγορα η νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων φτάσει στην Πάτρα, (έπρεπε ήδη να έχει γίνει πριν από χρόνια) στο νέο λιμάνι και στην βιομηχανική περιοχή για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των υποδομών αυτών".
Οι στάσεις που θα πραγματοποιεί μετά το Ρίο θα είναι στον Άγιο Βασίλειο, στα Αραχωβίτικα και στον σταθμό του Ψαθόπυργου.
Ωστόσο - όπως αναφέρει το Δίκτυο Επιβάτης- παράρτημα Πάτρας σε ανακοίνωσή του- παραμένει ερωτηματικό για την κατασκευή των ενδιάμεσων στάσεων (Πάτρα – Ρίο) στα Μποζαΐτικα, στην Αγυιά και στην Αγία Σοφία ώστε το μέσο να λειτουργήσει ως επίγειο μετρό και να εξυπηρετήσει ακόμα περισσότερους συμπολίτες μας.
"Η πρόταση που καταθέσαμε πρόσφατα στο γραφείο του διευθύνοντα συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλο και στο γραφείο του υφυπουργού κ. Βούγια αφορά την εξυπηρέτηση όλου του διευρυμένου δήμου Πατρέων με τον Προαστιακό μέσω της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής από τον Ψαθόπυργο έως την Κ. Αχαΐα με ενδιάμεσες στάσεις. Η επέκταση προς Κ. Αχαΐα δεν είναι όμως στα άμεσα πλάνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αυτό μας λυπεί ιδιαίτερα" αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΠΙΒΑΤΗ. "Αυτό δεν σημαίνει ότι σαν ενεργοί πολίτες θα σταματήσουμε να πιέζουμε και να πείσουμε για την αναγκαιότητα επέκτασης του μέσου" συνεχίζει η ανακοίνωση και καταλήγει.
"Ο εκσυγχρονισμός του Προαστιακού (ηλεκτρoκίνηση, μείωση χρόνων διαδρομής, καλύτερη εξυπηρέτηση, περαιτέρω περιβαλλοντικά οφέλη) θα εξαρτηθεί άμεσα με το πόσο γρήγορα η νέα γραμμή υψηλών ταχυτήτων φτάσει στην Πάτρα, (έπρεπε ήδη να έχει γίνει πριν από χρόνια) στο νέο λιμάνι και στην βιομηχανική περιοχή για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των υποδομών αυτών".