O.SY. BUS DRIVERS OI ΠIΛOTΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΕΓΙΝΑΝ..ΚΗΠΟΥΡΟΙ! - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » OI ΠIΛOTΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΕΓΙΝΑΝ..ΚΗΠΟΥΡΟΙ!

OI ΠIΛOTΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΕΓΙΝΑΝ..ΚΗΠΟΥΡΟΙ!

Written By OsyBusDrivers on Πέμπτη 28 Απριλίου 2011 | 8:25 μ.μ.

H κατάσταση στις Ένοπλες Δυνάμεις έχει λάβει τραγελαφικές διαστάσεις με τους μεν πιλότους στην αεροπορική βάση της Ελευσίνας να... κόβουν τα χόρτα στον αύλιο χώρο του αεροδρομίου και τους δε εκπαιδευόμενους στα Μιράζ της Τανάγρας να πετούν “άσφαιρα” αεροσκάφη.

Η χαμηλή διαθεσιμότητα μαχητικών λόγω έλλειψης σε ανταλλακτικά,υλικά συντήρησης, κινητήρες και οι παραιτήσεις μηχανικών και τεχνικού προσωπικού έχουν συμπιέσει σημαντικά το πτητικό πρόγραμμα των πιλότων και δημιουργούν προβλήματα στην επιχειρησιακή λειτουργία της Πολεμικής Αεροπορίας.

Τραγικές ελλείψεις

Συγκεκριμένα τέσσερα καναντέρ έχουν καθηλωθεί λόγω βλάβης και όπως ενημέρωσε η πολεμική αεροπορία στην καλύτερη περίπτωση θα είναι έτοιμα στον Ιούλιο, θα μισθωθεί ένα ελικόπτερο λιγότερο, (12 δηλαδή αντί για 13 που ήταν πέρυσι), ενώ και τα πέντε ελικόπτερα του πυροσβεστικού σώματος παραμένουν εκτός “δράσης” από τον περασμένο Νοέμβριο, λόγω μη συντήρησης.

Τα διασωστικά ελικόπτερα τύπου “Αgusta Bel” της Ελευσίνας βρίσκονται εδώ και μήνες μονίμως στο έδαφος λόγω βλάβεων και έλλειψης ανταλλακτικών με αποτέλεσμα οι πιλότοι να έχουν μετατραπεί σε κηπουροί του αύλιου χώρου εκτελώντας εργασίες συντήρησης των κήπων.

Οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας δηλώνουν αγανακτισμένοι με την τραγική έλλειψη σε ανταλλακτικά αεροσκαφών και ελικοπτέρων που ως αποτέλεσμα έχουν να καθηλώνονται στο έδαφος, ενώ κινδύνους εγκυμονεί το γεγονός ότι στα Μιράζ 2000 έχουν λήξει τα βλήματα για μακρινούς στόχους και αύριο μάλιστα λήγουν και τα βλήματα για μακρινές βολές.

Το πρόβλημα μάλιστα με τα “άσφαιρα” μαχητικά έχει δημιουργηθεί εξαιτίας της έλλειψης προνοητικότητας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Όταν όλες οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης υπέγραφαν σύμβαση συνεργασίας για τα ανταλλακτικά και τα βλήματα που αγοράζουν από τη Γαλλία, η χώρα μας αρκέστηκε σε μια απλή αγορά αεροσκαφών χάνοντας το δικαίωμα να αγοράζει τα ανταλλακτικά στη μισή τιμή, όπως οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.

“Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας επέτρεψε να κυριαρχήσει η πολιτική της τρόικας στο Πεντάγωνο και σαν να μην έφτανε αυτό αδυνατεί να στηρίξει τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων” καταγγέλλουν αξιωματικοί της Πολεμικής Αεροπορίας.

Μεγάλος αριθμός αεροσκαφών είναι καθηλωμένα στο έδαφος, αφού δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα ανταλλακτικά για την συντήρηση και επισκευή τους. Πολλά από αυτά είναι μαχητικά F-16 Block 30 που έχουν “μείνει” από κινητήρα.

Ταυτόχρονα, όπως πληροφορούμαστε 'ότι στη μονάδα της Τανάγρας, λόγω έλλειψης κονδυλίων έχουν σταματήσει οι εκπαιδευτικές πτήσεις τύπου “touch and go” κατά τις οποίες οι εκπαιδευόμενοι πιλότοι προσγειώνονται για κλάσματα δευτερολέπτου και ξανά απογειώνονται.

Η τραγική καθυστέρηση στην έγκριση της προμήθειας αεροκινητήρων κόστους περί τα 225 εκατομμύρια ευρώ, αναμένεται να εντείνει το πρόβλημα , που συμπληρώνουν οι συνεχείς βλάβες σε αεροσκάφη περασμένης γενιάς τα οποία η Πολεμική Αεροπορία δεν μπορεί πλέον να υποστηρίξει.

Προβλήματα τα οποία έχει επισημάνει και ο Αρχηγός ΓΕΑ αντιπτέραρχος Βασίλειος Κλόκοζας καθώς επίσης και η προηγούμενη ηγεσία.

Κύμα παραιτήσεων

Η διαθεσιμότητα αεροσκαφών πλήττεται ταυτόχρονα από τις σωρηδόν παραιτήσεις τεχνικών της Πολεμικής Αεροπορίας οι οποίοι εγκαταλείπουν την ένστολη υπηρεσία λόγω των δυσμενών αλλαγών στο ασφαλιστικό τους. Συνέπεια αυτού είναι οι Πτέρυγες Μάχης να μην μπορούν να ανταποκριθούν πολλές φορές στην επιχειρησιακή τους λειτουργία. Εξαιτίας του ασφαλιστικού έχουν καταγραφεί και πολλές παραιτήσεις ιπταμένων ,έμπειρων αξιωματικών οι οποίοι θα μπορούσαν να εκπαιδεύσουν την νέα γενιά πιλότων.

Οι ελλείψεις σε μέσα και προσωπικό έχουν οδηγήσει σε μείωση και συρρίκνωση του εκπαιδευτικού προγράμματος των ιπταμένων, αφού την ίδια στιγμή η τουρκική προκλητικότητα και οι απαιτήσεις για την αναχαίτιση στο Αιγαίο όχι μόνο παραμένουν σε υψηλά επίπεδα αλλά αυξάνονται.

Το ΓΕΑ λόγω έλλειψης κονδυλίων βάζει φρένο ακόμη και στις αποστολές της Π.Α στο εξωτερικό. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σειρά εγγράφων με θέμα «Αποστολές στο εξωτερικό προσωπικού έτους 2011» και στο πλαίσιο των τρεχουσών δημοσιονομικών συνθηκών απαιτείται η λήψη μέτρων για την περιστολή των δαπανών εξασφαλίζοντας την εκπροσώπηση της χώρας όπου όμως αυτό κρίνεται ως απόλυτα επιβεβλημένο.

Παράλληλα σε άλλο σημείο αναφέρεται πως θα καταβάλλεται αποζημίωση για την ημέρα επιστροφής και μόνο εάν αυτή συμπίπτει με ημέρα εργασίας. Η εντυπωσιακή μείωση κατά 70% του προϋπολογισμού των αμυντικών προμηθειών έχει “γονατίσει” τους Έλληνες πιλότους και σύμφωνα με την διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι για την ασφάλεια της χώρας.

Κίνδυνοι για την εθνική ασφάλεια- επιστολή επτά πρώην αρχηγών ΓΕΝ προς τον Γ.Παπαδρέου

Την αγωνία για το χαμηλό επίπεδο αμυντικής ισχύος της χώρας λόγω των μειώσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στις αμυντικές δαπάνες, καθώς και για τον τρόπο με τον οποίο ορισμένοι παράγοντες και πολιτικοί αντιλαμβάνονται την εθνική ασφάλεια και το έργο των Ενόπλων Δυνάμεων εκφράζουν με επιστολή η οποία απευθύνεται στο Έλληνα πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, επτά πρώην Αρχηγοί του ΓΕΝ και Αρχηγοί Στόλου.

Πρόκειται για την “ιστορική ηγεσία” του Πολεμικού Ναυτικού, για ανώτατους αξιωματικούς που υπηρέτησαν επί διαφόρων κυβερνήσεων και τα όσα αναφέρουν είναι πραγματικά ιδιαίτερης σημασίας. Συγκεκριμένα, αναφέρουν στην επιστολή τους:

“Η αντιμετώπιση των απειλών αυτών, κατά τον κοινόν νουν, αυτονόητα επιβάλλει την διατήρηση καταλλήλου Αμυντικής Ισχύος, ως βασικού υποβάθρου στήριξης των απαιτουμένων λεπτών χειρισμών της εξωτερικής μας πολιτικής επί των ζητημάτων αυτών, της απαραίτητης για τους χειρισμούς μας αξιόπιστης αποτροπής και τέλος, εάν παραστεί ανάγκη, της αποτελεσματικής άμυνας.

Eπ’ αυτού μας ανησυχεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι παράγοντες της κοινωνίας μας, ακόμη και πολιτικοί, μέσα στο βαρύ κλίμα της σημερινής οικονομικής δυσπραγίας, ο καθείς με τον δικό του τρόπο και για τους δικούς του λόγους, λειτουργούν κατά τρόπο απαξιωτικό για τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Οι παράγοντες αυτοί κυρίως δημαγωγούν σχετικά με τις απαιτούμενες δαπάνες για τις επιχειρησιακές ανάγκες και την ανάπτυξη των Ε.Δ. και παράλληλα αμφισβητούν το παραγωγικό έργο των Ε.Δ., το οποίο επιπολαίως αξιολογούν με μόνο κριτήριο το οικονομικό στοιχείο, παραβλέποντες εκείνα της ασφαλείας, της ελευθερίας, της ανεξαρτησίας και της αξιοπρέπειας της πατρίδος μας, η εξασφάλιση των οποίων αποτελεί για τους γνωρίζοντες το κύριο παραγωγικό έργο των Ενόπλων μας Δυνάμεων, οι οποίες το επιτελούν με αυτοθυσία.

Υποσκάπτουν έτσι οι «κύριοι» αυτοί μεταξύ άλλων και το ηθικό του στρατεύματος, που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της μαχητικής του ικανότητος. Στο προκείμενο απαιτείται όλως ιδιαιτέρα προσοχή. Εάν αφήσουμε την οικονομικοκοινωνική κρίση, την δημαγωγία και τους επιπόλαιους να μας παρασύρουν στο να χαλαρώσουμε σε ότι αφορά την αμυντική μας ικανότητα και συνεπεία αυτού σε δεδομένη στιγμή υποστούμε απώλειες στα εθνικά μας θέματα, πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι απώλειες αυτές δεν αποκαθίστανται, όπως ευελπιστούμε ότι κάποια στιγμή θα συμβεί με την οικονομία και την κοινωνική μας ευταξία".

ΠΗΓΗ - newpost
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top