Με τις νέες αποφάσεις διακυβεύονται οι θέσεις προσωπικού
Οι σιδηροδρομικοί του Βόλου βρίσκονται κυριολεκτικά επί ποδός. Το οργανόγραμμα που έφτασε στα χέρια τους βάζει ταφόπλακα στον τοπικό σιδηρόδρομο, αφού όπως τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας Δημ. Νικολάου στον Ταχυδρόμο «διαλύει, συρρικνώνει και απομονώνει το σιδηρόδρομο».
Σύμφωνα με τις νέες αποφάσεις καταργούνται το μοναδικό δρομολόγιο από Βόλο προς Αθήνα (40-41), ενώ από Βόλο για Λάρισα παραμένουν εννιά δρομολόγια με χρονική απόσταση μεταξύ τους δύο με τρείς ώρες το ένα από το άλλο, με τους σιδηροδρομικούς επιπλέον να καταγγέλλουν ότι υπάρχουν κακοί συγχρονισμοί αναχωρήσεων και αφίξεων από ό,τι ισχύει σήμερα.
Διακυβεύονται οι θέσεις προσωπικού, με την κατάργηση των διοικητικών θέσεων στο Βόλο ορισμένοι εξασφαλίζουν θέσεις στη Λάρισα και Αθήνα. Το νέο οργανόγραμμα εξάλλου περιλαμβάνει την κατάργηση της Δ΄ Επιθεώρησης, ενώ επίσης μεταφέρεται η Δ΄ Επιθεώρηση στη Λάρισα και το Δ΄ Τμήμα Γραμμής.
Εξαιρείται επίσης ο γιατρός υπηρεσίας, ο τεχνικός ασφαλείας, ενώ μειώνονται δεκάδες θέσεις στο εργοστάσιο Βόλου. Από 90 που προέβλεπε το οργανόγραμμα και τις 60 που ήταν ενεργοποιημένες, μειώνονται οι θέσεις προσωπικού σε 44. Οι υπόλοιποι θα υποχρεωθούν είτε σε υποχρεωτικές μετατάξεις είτε ακόμη και απολύσεις, αφού τίποτα δεν είναι πλέον διασφαλισμένο.
Σύμφωνα με τις νέες αποφάσεις καταργούνται το μοναδικό δρομολόγιο από Βόλο προς Αθήνα (40-41), ενώ από Βόλο για Λάρισα παραμένουν εννιά δρομολόγια με χρονική απόσταση μεταξύ τους δύο με τρείς ώρες το ένα από το άλλο, με τους σιδηροδρομικούς επιπλέον να καταγγέλλουν ότι υπάρχουν κακοί συγχρονισμοί αναχωρήσεων και αφίξεων από ό,τι ισχύει σήμερα.
Διακυβεύονται οι θέσεις προσωπικού, με την κατάργηση των διοικητικών θέσεων στο Βόλο ορισμένοι εξασφαλίζουν θέσεις στη Λάρισα και Αθήνα. Το νέο οργανόγραμμα εξάλλου περιλαμβάνει την κατάργηση της Δ΄ Επιθεώρησης, ενώ επίσης μεταφέρεται η Δ΄ Επιθεώρηση στη Λάρισα και το Δ΄ Τμήμα Γραμμής.
Εξαιρείται επίσης ο γιατρός υπηρεσίας, ο τεχνικός ασφαλείας, ενώ μειώνονται δεκάδες θέσεις στο εργοστάσιο Βόλου. Από 90 που προέβλεπε το οργανόγραμμα και τις 60 που ήταν ενεργοποιημένες, μειώνονται οι θέσεις προσωπικού σε 44. Οι υπόλοιποι θα υποχρεωθούν είτε σε υποχρεωτικές μετατάξεις είτε ακόμη και απολύσεις, αφού τίποτα δεν είναι πλέον διασφαλισμένο.