O.SY. BUS DRIVERS Αγώνας δρόμου για την ολοκλήρωση 22 συμφωνιών μέσα σε πέντε μήνες!!! - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Αγώνας δρόμου για την ολοκλήρωση 22 συμφωνιών μέσα σε πέντε μήνες!!!

Αγώνας δρόμου για την ολοκλήρωση 22 συμφωνιών μέσα σε πέντε μήνες!!!

Written By OsyBusDrivers on Κυριακή 24 Ιουλίου 2011 | 6:06 μ.μ.

Με άλλον αέρα αναμένεται να ξεκινήσει την εβδομάδα η τραπεζική αγορά της χώρας μας, καθώς μετά τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής φαίνεται να ανοίγει ο δρόμος για την αποδέσμευση των εγχώριων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων από την εξάρτηση της ΕΚΤ, η οποία ήταν και η μόνη που δεχόταν τα ελληνικά ομόλογα.

Ο ιδιωτικός τομέας έχει πλέον τέσσερις επιλογές:

• Να αλλάξει τώρα τα ομόλογά του με νέα ίσης αξίας και διάρκεια 30 χρόνια.
• Να αλλάξει τα ομόλογα στη λήξη τους με νέα ίσης αξίας και διάρκεια 30 χρόνια.
• Να αλλάξει το 80% της αξίας των ομολόγων με νέα διάρκειας 30 ετών
• Να αλλάξει το 80% της αξίας με νέο 15 ετές ομόλογο που όμως δεν θα καλύπτεται με εγγύηση στο σύνολο του ποσού.

Όποιος τρόπος από τους τρεις πρώτους και εάν επιλεγεί, τα νέα ομόλογα θα είναι υψηλότατης διαβάθμισης και θα γίνονται δεκτά στη διατραπεζική αγορά, κάτι που είχε προβλέψει ο γνωστός οικονομολόγος Γιόζεφ Στίγκλιτς, επικρίνοντας την άρνηση Τρισέ να τα δεχθεί ως ενέχυρο.

Η εξέλιξη αυτή ικανοποίησε και τους μετόχους των τραπεζών, αλλά και τους επενδυτές, οι οποίοι έχουν πλέον μπροστά τους μόνο έναν σκόπελο για τον οποίο θα πρέπει να ανησυχούν: πότε θα επιβληθεί στην οικονομία μας ο χαρακτηρισμός Selective Default (ήδη η Fitch επέβαλε τον Restricted Default) και για πόσο διάστημα.

Είναι χαρακτηριστικό πάντως ότι, όπως υπολογίζει η JP Morgan, κάθε ένα δισ. που θα πηγαίνει στην επαναγορά ομολόγων, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των spreads κατά μία ποσοστιαία μονάδα.

Ανοικτό το ενδεχόμενο νέων μέτρων
Από την άλλη, στο εσωτερικό της χώρας οι πολίτες ανησυχούν, καθώς οι αποφάσεις των Βρυξελλών δεν ελάφρυναν το φορολογικό βάρος που έχει επιβληθεί με το μεσοπρόθεσμο και τον εφαρμοστικό νόμο στη μεσαία τάξη, ενώ -όπως δημοσιεύει η «Καθημερινή της Κυριακής» δεν αποκλείεται να έρθουν και νέα μέτρα το Σεπτέμβριο.

Κύρια αιτία, η ύφεση που μπορεί να φτάσει και στο 4,43% -όπως προβλέπει το ΚΕΠΕ- μειώνοντας τα ήδη περιορισμένα έσοδα. Η μαύρη τρύπα έχει φτάσει στα 4,5 δισ. ενώ οι εισπράξεις από φόρο εισοδήματος είναι μειωμένοι κατά 18,7%, κατά 22% από φόρους κατανάλωσης 18,2% από φόρους καυσίμων.

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση στοχεύει σε αύξηση των αποκρατικοποιήσεων, με το Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας να έχει ως στόχο την ολοκλήρωση 22 συμφωνιών μέσα σε πέντε μήνες για να έρθουν στα ταμεία 5 δισ., αλλά και η επόμενη δόση του δανείου των 110 δισ.

Ήδη πάντως άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα σύννεφα όταν το Υπουργείο Οικονομικών απέσυρε από την διαδικασία τα έσοδα από τα δικαιώματα των Μεταλλείων, μία κίνηση που δείχνει ότι έχουν προϋπολογιστεί έσοδα που μάλλον το κράτος δεν θα τα δει ποτέ.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top