O.SY. BUS DRIVERS Αγώνας δρόμου 30 ημερών για να καλυφθούν 2 χρόνια αλλαγών για αποκρατικοποιήσεις!!! - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Αγώνας δρόμου 30 ημερών για να καλυφθούν 2 χρόνια αλλαγών για αποκρατικοποιήσεις!!!

Αγώνας δρόμου 30 ημερών για να καλυφθούν 2 χρόνια αλλαγών για αποκρατικοποιήσεις!!!

Written By OsyBusDrivers on Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011 | 11:17 π.μ.

Μαραθώνιο, με ρυθμό που θυμίζει… κατοστάρι θα πρέπει να τρέχει το υπουργείο Οικονομικών τις επόμενες 30 ημέρες, ώστε να αποδώσουν μετρήσιμα αποτελέσματα οι προσπάθειες για αποκρατικοποιήσεις, συρρίκνωση του δημοσίου τομέα και μείωση της «μαύρης τρύπας» στα έσοδα.
Ο υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, λίγη ώρα μετά την επιστροφή του από τις Βρυξέλλες, έδωσε με τα δικά του λόγια το μήνυμα: ότι πρέπει να έχουμε αποτέλεσμα μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο. Τότε αναμένεται να αρχίσει η αγωνία για την έκτη δόση του δανείου αλλά και για το νέο πακέτο διάσωσης που αναμένεται να αποφασίσει η Ε.Ε.
Στις 20 Αυγούστου φτάνει ξανά στην Αθήνα η ηγεσία των ελεγκτών της Ε.Ε., του ΔΝΤ και της ΕΚΤ, ρίχνοντας πρώτα μια ματιά στις σημειώσεις που τους έχουν αφήσει οι υφιστάμενοι τους, των τεχνικών κλιμακίων, που θα είναι ξανά μαζί μας από τη μεθεπόμενη εβδομάδα. Οι σημειώσεις αυτές θα πρέπει πρώτα να βεβαιώνουν ότι το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων υλοποιείται.
Σε μια προσπάθεια να αμβλύνει τις εντυπώσεις από τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού του κ. Παντελή Οικονόμου, ο υπουργός Οικονομικών μίλησε χθες επίσημα για υπέρβαση του στόχου για έσοδα 1,7 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Ο στόχος που έχει τεθεί επισήμως είναι τα έσοδα να φτάσουν τα 1,8 δισ. ευρώ, δημιουργώντας την εντύπωση ότι «πραγματοποιούμε όσα υποσχόμαστε». Επίσης, θα πρέπει να υπάρχει- και κυρίως να λειτουργεί- το περίφημο πια Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας. Η πιο πλούσια Α.Ε. του δημοσίου θα πρέπει να δομήσει ένα καταστατικό που να εγγυάται εταιρική διακυβέρνηση που δεν θα επιτρέπει πολιτικές παρεμβάσεις. Να αποκτήσει ένα σώμα εμπειρογνωμόνων που δεν θα πρέπει να έχει κομματικές εξαρτήσεις και ένα έτοιμο νομοθετικό πλαίσιο ειδικά για το θέμα της ακίνητης περιουσίας. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρξει μια σειρά προεδρικών διαταγμάτων που θα απελευθερώνει την αξιοποίηση, ακόμη και εν μέρει, αυθαιρέτων ακινήτων, να μπλοκάρει ενδεχόμενες προσφυγές συν-διεκδικητών ακινήτων του δημοσίου. Θα πρέπει επίσης να νομοθετηθεί ξεχωριστά για την κάθε, υπό αποκρατικοποίηση, εταιρεία, η διοίκηση, μετά τη μείωση του ποσοστού του δημοσίου από το ποσοστό του 51% ως το 0%. Για τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας χρειάζεται επίσης ρύθμιση που θα ορίζει σαφώς πως θα διαμορφώνονται τα τιμολόγια και οι εργασιακές σχέσεις σε κάθε μια από αυτές. Αυτά είπε μέσα από τα δόντια του ο πρόεδρος του Ταμείου, καθηγητής κ. Ιωάννης Κουκιάδης αναρωτώμενος αν τελικά το πρόγραμμα είναι «μαξιμαλιστικό».
Δυσκολίες έχει και το εγχείρημα της συρρίκνωσης του δημοσίου. Το ενιαίο μισθολόγιο μεταφέρεται χρονικά για το Σεπτέμβριο -ήταν προγραμματισμένο να εφαρμοστεί τον Ιούλιο μειώνοντας το δημοσιονομικό αποτέλεσμα (δηλαδή την περικοπή μισθολογικών δαπανών) για το 2011 και δημιουργώντας μια τρύπα που θα πρέπει να κλείσει με νέα μέτρα. Οι αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις, με πρώτη την «εργασιακή εφεδρεία», θα πρέπει επίσης να κατοχυρωθούν νομοθετικά για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά. Στο μεταξύ, στο τέλος του χρόνου θα πρέπει η μισθολογική δαπάνη να εμφανίζεται μειωμένη κατά περίπου 1 δισ. ευρώ σε σχέση με το 2010. Στις ΔΕΚΟ οι περικοπές μισθών και επιδομάτων θα πρέπει επίσης να ρυθμιστούν ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα ΟΣΕ, στον οποίο, παρά τις μειώσεις αποδοχών κατά 25% σε μέσα επίπεδα, οι υπάλληλοι κατάφεραν απλώς να μην πάρουν αύξηση. Το μάθημα που πήρε το ΥΠΟΙΚ είναι ότι οι περικοπές χρειάζονται και επιτήρηση. Η ιδέα για θέσπιση «ενιαίου μισθολογίου» και για τις ελλειμματικές δημόσιες επιχειρήσεις έχει παγώσει από την ανακοίνωση της. Παρ’ όλα αυτά ο στόχος για φέτος είναι να περικοπεί το κόστος στις ΔΕΚΟ κατά 1,1 δισ. ευρώ.

Τέλος, οι ελπίδες για την κάλυψη της τρύπας των εσόδων που έφτασε στα μισά του χρόνου τα 3,3 δισ. ευρώ εναποτίθενται στις περικοπές μισθών, τις έκτακτες εισφορές, την αύξηση του ΦΠΑ και την αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης από τον Οκτώβριο και το κυνήγι μέρους από τα ληξιπρόθεσμα των 41 δισ. ευρώ. Φορέας υλοποίησης των μέτρων αυτών θα είναι γνωστός φοροεισπρακτικός μηχανισμός ,με τη συνδρομή και κάποιων ιδιωτών για τα ληξιπρόθεσμα. Πρόκειται για τον ίδιο μηχανισμό που συνολικά για το 2010 και το 2011 έχει αστοχήσει περίπου 6 δισ. ευρώ από το στόχο των εσόδων.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top