Συνάδελφοι-σσες,
Από σήμερα 25/7 εφαρμόζεται το θερινό 2, πρόγραμμα βαρδιών. Όπως είχαμε πει, καταγγείλει, φωνάξει διαφαινόταν πως θα υπάρχει ένας σφαγιασμός γραμμών- και όχι βαρδιών- με σκοπό την περαιτέρω συρρίκνωση του μεταφορικού έργου της εταιρείας, την δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού, την απαξίωση της Δημόσιας Αστικής Συγκοινωνίας
Όλα αυτά το όνομα της εξοικονόμησης πόρων. Το υπουργείο Υποδομών μετά την αλλαγή ηγεσίας, δείχνει πιο αδιάλλακτο.
Ούτως η άλλως η διορισμένη διοίκηση της εταιρείας, ως καλό υποχείριο του συστήματος δεν λέει ποτέ όχι στο αφεντικό της, τον εκάστοτε υπουργό δηλ. και περικόπτει συγκοινωνιακό έργο, χωρίς σχέδιο, πρόγραμμα και τακτική.
Ήδη σε πολλά Α/Σ περισσεύουν συνάδελφοι, οι οποίοι αναγκάζονται από τα Γραφεία Κίνησης να παίρνουν υποχρεωτικές άδειες.
Τι θα γίνει όμως; Μήπως το πείραμα προχωράει καλά, έτσι ώστε τον Σεπτέμβρη όταν θα ξαναέρθει το (μειωμένο σε σχέση με πέρυσι) χειμερινό πρόγραμμα, να εφαρμοστεί ο νόμος που πρόσφατα ψηφίστηκε σχετικά με το πλεονάζον προσωπικό, την έκτακτη εφεδρεία, τις μετατάξεις μέσω ΑΣΕΠ, και τελικά τις απολύσεις;
Τους περισσότερους όπως συναδέλφους ,τους έχει κρίνει το ΑΣΕΠ πως μπορούν υπηρετήσουν στην εταιρεία.
Τώρα θα αναιρέσει την απόφασή του και θα τους ξανακρίνει; Με ποια κριτήρια;
Και όλα αυτά γίνονται με την «σιωπηλή» ανοχή του Προεδρείου του Συνδικάτου μας, το οποίο μας καθησύχαζε πως δεν θα έχουμε μεγάλες ανατροπές, που στήριξε και στηρίζει τη διοίκηση της εταιρείας, που δεν διαμαρτύρεται, που δεν ασκεί πιέσεις προς όφελος της Αστικής Συγκοινωνίας και του κλάδου όπως οφείλει.
Και δυστυχώς οι συνδικαλιστές, στέκονται απαθείς μπροστά στη λαίλαπα που ήρθε.
Δεν άκουσαν, δεν έμαθαν, δεν είδαν. Οι άχρηστοι.
Ήξεραν κάποιοι να τρίβουν τα χέρια από ικανοποίηση όταν ανακοινώθηκαν οι διοικήσεις των εταιρειών. Γιατί; Ε αυτό δεν θέλει εξήγηση.
Ξέρετε κύριοι του Συνδικάτου πως συνάδελφοι θα δεχτούν προπηλακισμούς από το επιβατικό κοινό; Ξέρετε πως ολόκληρες πλέον περιοχές δεν εξυπηρετούνται από την Αστική Συγκοινωνία;
Τι έχετε κάνει για όλα αυτά; Ποιες ενέργειες ;Ποιες δράσεις; Πως πιέσατε Διοίκηση , ΟΑΣΑ, υπουργείο για να σταματήσει η υποβάθμιση των συγκοινωνιών; Θα μας πείτε; Θα μας δείξετε τι κινήσεις έχετε κάνει, τι έγγραφα έχετε στείλει;
Θα απολογηθείτε στον κλάδο;
Ή θα λέτε « ψήφισέ με για να μην βγεις υπεράριθμος». Γι αυτό είσαστε ικανοί. Αρκεστήκατε σε ένα αφισάκι.
Αν για ένα τόσο σοβαρό θέμα αρκείστε σε ένα αφισάκι .είστε πολύ λίγοι για τον κλάδο, αλλά πολύ συμβιβασμένοι, ξεπουλημένοι με το σύστημα.
Έχετε αφήσει τον κλάδο έρμαιο στα αρπαχτικά. Είστε συνυπεύθυνοι. Ξυπνήστε. Γυρίστε από τις ξαπλώστρες και δουλέψτε για το καλό του κλάδου.
Θα είστε συνυπεύθυνοι αν προπηλακιστεί συνάδελφος. Θα είστε συνυπεύθυνοι για τα δεινά της Αστικής Συγκοινωνίας που ξεπουλιέται και του κλάδου ολόκληρου.
Και ήδη είστε στα μάτια των συναδέλφων
Η γραμματεία της
Ενωτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας
ΠΗΓΗ - http://www.easitis.gr/
Από σήμερα 25/7 εφαρμόζεται το θερινό 2, πρόγραμμα βαρδιών. Όπως είχαμε πει, καταγγείλει, φωνάξει διαφαινόταν πως θα υπάρχει ένας σφαγιασμός γραμμών- και όχι βαρδιών- με σκοπό την περαιτέρω συρρίκνωση του μεταφορικού έργου της εταιρείας, την δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού, την απαξίωση της Δημόσιας Αστικής Συγκοινωνίας
Όλα αυτά το όνομα της εξοικονόμησης πόρων. Το υπουργείο Υποδομών μετά την αλλαγή ηγεσίας, δείχνει πιο αδιάλλακτο.
Ούτως η άλλως η διορισμένη διοίκηση της εταιρείας, ως καλό υποχείριο του συστήματος δεν λέει ποτέ όχι στο αφεντικό της, τον εκάστοτε υπουργό δηλ. και περικόπτει συγκοινωνιακό έργο, χωρίς σχέδιο, πρόγραμμα και τακτική.
Ήδη σε πολλά Α/Σ περισσεύουν συνάδελφοι, οι οποίοι αναγκάζονται από τα Γραφεία Κίνησης να παίρνουν υποχρεωτικές άδειες.
Τι θα γίνει όμως; Μήπως το πείραμα προχωράει καλά, έτσι ώστε τον Σεπτέμβρη όταν θα ξαναέρθει το (μειωμένο σε σχέση με πέρυσι) χειμερινό πρόγραμμα, να εφαρμοστεί ο νόμος που πρόσφατα ψηφίστηκε σχετικά με το πλεονάζον προσωπικό, την έκτακτη εφεδρεία, τις μετατάξεις μέσω ΑΣΕΠ, και τελικά τις απολύσεις;
Τους περισσότερους όπως συναδέλφους ,τους έχει κρίνει το ΑΣΕΠ πως μπορούν υπηρετήσουν στην εταιρεία.
Τώρα θα αναιρέσει την απόφασή του και θα τους ξανακρίνει; Με ποια κριτήρια;
Και όλα αυτά γίνονται με την «σιωπηλή» ανοχή του Προεδρείου του Συνδικάτου μας, το οποίο μας καθησύχαζε πως δεν θα έχουμε μεγάλες ανατροπές, που στήριξε και στηρίζει τη διοίκηση της εταιρείας, που δεν διαμαρτύρεται, που δεν ασκεί πιέσεις προς όφελος της Αστικής Συγκοινωνίας και του κλάδου όπως οφείλει.
Και δυστυχώς οι συνδικαλιστές, στέκονται απαθείς μπροστά στη λαίλαπα που ήρθε.
Δεν άκουσαν, δεν έμαθαν, δεν είδαν. Οι άχρηστοι.
Ήξεραν κάποιοι να τρίβουν τα χέρια από ικανοποίηση όταν ανακοινώθηκαν οι διοικήσεις των εταιρειών. Γιατί; Ε αυτό δεν θέλει εξήγηση.
Ξέρετε κύριοι του Συνδικάτου πως συνάδελφοι θα δεχτούν προπηλακισμούς από το επιβατικό κοινό; Ξέρετε πως ολόκληρες πλέον περιοχές δεν εξυπηρετούνται από την Αστική Συγκοινωνία;
Τι έχετε κάνει για όλα αυτά; Ποιες ενέργειες ;Ποιες δράσεις; Πως πιέσατε Διοίκηση , ΟΑΣΑ, υπουργείο για να σταματήσει η υποβάθμιση των συγκοινωνιών; Θα μας πείτε; Θα μας δείξετε τι κινήσεις έχετε κάνει, τι έγγραφα έχετε στείλει;
Θα απολογηθείτε στον κλάδο;
Ή θα λέτε « ψήφισέ με για να μην βγεις υπεράριθμος». Γι αυτό είσαστε ικανοί. Αρκεστήκατε σε ένα αφισάκι.
Αν για ένα τόσο σοβαρό θέμα αρκείστε σε ένα αφισάκι .είστε πολύ λίγοι για τον κλάδο, αλλά πολύ συμβιβασμένοι, ξεπουλημένοι με το σύστημα.
Έχετε αφήσει τον κλάδο έρμαιο στα αρπαχτικά. Είστε συνυπεύθυνοι. Ξυπνήστε. Γυρίστε από τις ξαπλώστρες και δουλέψτε για το καλό του κλάδου.
Θα είστε συνυπεύθυνοι αν προπηλακιστεί συνάδελφος. Θα είστε συνυπεύθυνοι για τα δεινά της Αστικής Συγκοινωνίας που ξεπουλιέται και του κλάδου ολόκληρου.
Και ήδη είστε στα μάτια των συναδέλφων
Η γραμματεία της
Ενωτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας
ΠΗΓΗ - http://www.easitis.gr/