O.SY. BUS DRIVERS Στην πλατεία Κλαυθμώνος οι εργαζόμενοι!!! - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Στην πλατεία Κλαυθμώνος οι εργαζόμενοι!!!

Στην πλατεία Κλαυθμώνος οι εργαζόμενοι!!!

Written By OsyBusDrivers on Τρίτη 23 Αυγούστου 2011 | 11:58 π.μ.

Στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν ομιλία σε κεντρικό ξενοδοχείο

Στην πλατεία Κλαυθμώνος έφτασαν οι εργαζόμενοι στον τομέα της εστίασης και του τουρισμού, όπου θα παραμείνουν πραγματοποιώντας παράσταση διαμαρτυρίας.

Μετά την ολιγόλεπτη στάση τους στην πλατεία θα επιστρέψουν στα ξενοδοχεία, που έχουν αποκλειστεί από το πρωί, ενώ θα γίνει καθιερωμένη ομιλία για τα αιτήματα τους και τα προβλήματα του κλάδου μπροστά από κεντρικό ξενοδοχείο.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top