O.SY. BUS DRIVERS Στον αέρα η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Στον αέρα η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών

Στον αέρα η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011 | 10:12 μ.μ.


   Στον αέρα κινδυνεύει να τιναχθεί η αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών με τους εργαζόμενους να προχωρούν σε απεργίες και τις διοικήσεις να μην μπορούν να προχωρήσουν τα νέα οργανογράμματα και τους κανονισμούς εργασίας οπως προβλέπει ο νόμος 3920.

Οι εργαζόμενοι βρίσκονται επί ποδός ... πόλεμου και αύριο «καθηλώνουν» όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς ενώ σχεδιάζουν τη συνέχιση των κινητοποιήσεων τους με κυλιόμενες 24ωρες απεργίες αντιδρώντας στην εργασιακή εφεδρεία.
Την ίδια στιγμή εκτός χρονοδιαγράμματος βρίσκεται ήδη η εφαρμογή του νόμου 3920 για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών σύμφωνα με τον οποίο έπρεπε την 1η Σεπτεμβρίου οι νέες εταιρείες να έχουν συντάξει τα οργανογράμματα τους και να έχουν ολοκληρώσει τους νέους κανονισμούς εργασίας.
Η 24ωρη απεργία αύριο αποφασίστηκε μετά από πολύωρη γενική συνέλευση και αποτελούσε την πιο «ήπια» πρόταση που τέθηκε στο τραπέζι των εργαζομένων καθώς η εισήγηση των ηλεκτροδηγων του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου έκανε λόγο για 3 κυλιόμενες 24ωρες από σήμερα Τετάρτη μέχρι και την Παρασκευή. Ωστόσο μετά από εντάσεις αποφασίστηκε μόνο μια 24ωρη για αύριο Πέμπτη όποτε και θα πραγματοποιηθεί νέα γενική συνέλευση για να αποφασίσουν και νέες κινητοποιήσεις χωρίς να αποκλείουν ακόμα και το ενδεχόμενο να μην κυκλοφορήσει κανένα μέσο και την Παρασκευή.
Οι οδηγοί της πρώην ΕΘΕΛ έχουν επίσης αποφασίσει στάση εργασίας στις 26 Σεπτεμβρίου οπότε και θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση.
Η εργασιακή εφεδρεία
Περισσότεροι από 1300 εργαζόμενοι αναμένεται να βγουν σε μισθωτή εφεδρεία από τους Ομίλους του ΟΣΕ και των αστικών συγκοινωνιών παρά το γεγονός ότι ήδη οι μεταφορικές εταιρείες έχουν μειώσει – σε μερικές περιπτώσεις ακόμα και 50% - τους εργαζόμενους τους στο πλαίσιο της εφαρμογής των προγραμμάτων εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης που υλοποιούνται με τους δυο σχετικούς νόμους.
Σημειώνεται ότι ήδη έχουν μεταταχθεί ή πρόκειται να μεταφερθούν σε άλλους φορείς του Δημοσίου:
- περισσότερα από 1.500 άτομα στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
- 1.500 άτομα από τις Συγκοινωνιακές εταιρείες
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους η αποχώρηση επιπλέον εργαζόμενων καθιστά πλέον αδύνατη τη λειτουργία των μέσων με τις καθυστερήσεις ήδη σε δρομολόγια να είναι ορατή από το επιβατικό κοινό.
Πρώτο παράδειγμα ο ΗΣΑΠ όπου μετά την αποχώρηση 144 εργαζομένων οι συρμοί διέρχονταν με καθυστέρηση μισής ώρας ενώ και στα μπλε λεωφορεία τα δρομολόγια έχουν συχνότητα μισάωρου παρά το γεγονός ότι ήδη έχει μειωθεί σημαντικά το έργο τους.
Ο νόμος
Την ίδια στιγμή σημαντικές καθυστερήσεις στα όσα προβλέπει ο νόμος για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών παρατηρούνται στο χρονοδιάγραμμα για τις νέες συμβάσεις εργασίας των υπαλλήλων των δύο εταιρειών. Στην περίπτωση της ΟΣΥ, μάλιστα, η διαδικασία έχει παγώσει εντελώς καθώς το συνδικάτο οδηγών του ΗΛΠΑΠ κινήθηκε δικαστικά κατά της διοίκησης της εταιρείας, αλλά και του Σωματείου Τεχνικών της ΕΘΕΛ, που είχε ξεκινήσει διάλογο για τις αλλαγές στα εργασιακά. Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα οι νέοι κανονισμοί εργασίας θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου. Η καθυστέρηση αυτή αναμένεται να προκαλέσει επιπλέον επιβάρυνση στους Οργανισμούς στους οποίους πρέπει να σημειωθεί ότι ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι πρώτες μετατάξεις αυξάνοντας το εργασιακό κόστος.
Την ίδια στιγμή οι απεργιακές κινητοποιήσεις θα ελαττώσουν τα έσοδα των νέων εταιρειών αυξάνοντας τον κίνδυνο οι αστικές συγκοινωνίες να γεννήσουν επιπλέον ελλείμματα ανατρέποντας την εικόνα που έχουν οι εκπρόσωποι της Τρόικα.

ΠΗΓΗ
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top