Οι
εργαζόμενοι σε όλους τους τόνους υποστηρίζουν ότι, αν εφαρμοστούν τα σχέδια
εργασιακής εφεδρείας, τότε από τις αρχές του επόμενου μήνα θα
υπάρξει μείωση
κατά 30% των δρομολογίων στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, ενώ
πολύ δύσκολη θα είναι και η κατάσταση στον ηλεκτρικό...
σιδηρόδρομο από τον οποίο απειλείται με έξοδο μεγάλος αριθμός έμπειρων εργατοτεχνιτών.
Οι 3.600 βάρδιες που έβγαιναν καθημερινά το Μάιο στα λεωφορεία, περιορίστηκαν σε 3.000 στις αρχές Σεπτεμβρίου και αναμένεται με τα δεδομένα της εφεδρείας να μειωθούν σε περίπου 2.500 από την 1η Δεκεμβρίου, ελλείψει οδηγών και ανταλλακτικών.
Σύμφωνα με τον γ.γ. του Συνδικάτου ΟΑΣΑ Αλέξανδρο Κομίνη, στα τοπικά περιφερειακά δρομολόγια, η συχνότητα διέλευσης των λεωφορείων θα περιοριστεί στη μία ώρα και στις γραμμές - κορμού στα 20 λεπτά με αποτέλεσμα να μεγαλώσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Ήδη οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία έχουν ξεκινήσει ενημέρωση των επιβατών πως για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην διέλευση των οχημάτων υπεύθυνη είναι η πολιτική της διοίκησης του ΟΑΣΑ και το αρμόδιο Υπουργείο.
σιδηρόδρομο από τον οποίο απειλείται με έξοδο μεγάλος αριθμός έμπειρων εργατοτεχνιτών.
Οι 3.600 βάρδιες που έβγαιναν καθημερινά το Μάιο στα λεωφορεία, περιορίστηκαν σε 3.000 στις αρχές Σεπτεμβρίου και αναμένεται με τα δεδομένα της εφεδρείας να μειωθούν σε περίπου 2.500 από την 1η Δεκεμβρίου, ελλείψει οδηγών και ανταλλακτικών.
Σύμφωνα με τον γ.γ. του Συνδικάτου ΟΑΣΑ Αλέξανδρο Κομίνη, στα τοπικά περιφερειακά δρομολόγια, η συχνότητα διέλευσης των λεωφορείων θα περιοριστεί στη μία ώρα και στις γραμμές - κορμού στα 20 λεπτά με αποτέλεσμα να μεγαλώσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Ήδη οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία έχουν ξεκινήσει ενημέρωση των επιβατών πως για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην διέλευση των οχημάτων υπεύθυνη είναι η πολιτική της διοίκησης του ΟΑΣΑ και το αρμόδιο Υπουργείο.