Εως
τα τέλη του έτους θα έχουν λυθεί τα ζητήματα που έχουν προκύψει με τη
Siemens, ώστε να προχωρήσουν τα έργα και μέχρι τα μέσα του 2012 να έχουν
λειτουργήσει επτά νέοι σταθμοί του μετρό της Αθήνας. Αυτό προανήγγειλε
στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης
κατά...
την συζήτηση επερώτησης βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας για τα οδικά έργα.
Οι σταθμοί αυτοί κατασκευαστικά είναι έτοιμοι, αλλά δεν λειτουργούν εξαιτίας ζητημάτων που έχουν προκύψει με τη Siemens.
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του μετρό προς τη νότια Αθήνα.
Οπως είπε ο κ. Βορίδης η μη λειτουργία των επτά νέων σταθμών κοστίζει μείον 160.000 επιβάτες ημερησίως και απώλειες περίπου 185.000 ευρώ ημερησίως.
«Αφ’ ενός έχουμε λιγότερα έσοδα για το σημαντικό αυτό μέσο από την στιγμή που είναι έτοιμοι οι επτά σταθμοί και αφ’ ετέρου μεγαλύτερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και το περιβάλλον», δήλωσε τονίζοντας ότι: «Πρέπει άμεσα και θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου, να προχωρήσει η σύμβαση με τη Siemens για τους σταθμούς του μετρό που δεν λειτουργούν».
Στο μεταξύ κλειστό θα είναι από σήμερα έως και την Κυριακή το τμήμα Ομόνοια - Ταύρος του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, λόγω των τελικών εργασιών ανακαίνισης των σιδηροδρομικών γραμμών.
Με την ολοκλήρωση αυτή, ομαλοποιούνται απο τη Δευτέρα τα δρομολόγια και θα διεξάγονται, μετά από ένα διάστημα τριών και πλέον ετών, κανονικά σε όλο το μήκος της γραμμής.
Η εξυπηρέτηση των επιβατών θα γίνεται με το ίδιο εισιτήριο από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές, καθώς και από την ειδική λεωφορειακή γραμμή 011 (EXPRESS) που θα λειτουργεί τις συγκεκριμένες ημέρες για το σκοπό αυτό.
την συζήτηση επερώτησης βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας για τα οδικά έργα.
Οι σταθμοί αυτοί κατασκευαστικά είναι έτοιμοι, αλλά δεν λειτουργούν εξαιτίας ζητημάτων που έχουν προκύψει με τη Siemens.
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του μετρό προς τη νότια Αθήνα.
Οπως είπε ο κ. Βορίδης η μη λειτουργία των επτά νέων σταθμών κοστίζει μείον 160.000 επιβάτες ημερησίως και απώλειες περίπου 185.000 ευρώ ημερησίως.
«Αφ’ ενός έχουμε λιγότερα έσοδα για το σημαντικό αυτό μέσο από την στιγμή που είναι έτοιμοι οι επτά σταθμοί και αφ’ ετέρου μεγαλύτερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και το περιβάλλον», δήλωσε τονίζοντας ότι: «Πρέπει άμεσα και θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου, να προχωρήσει η σύμβαση με τη Siemens για τους σταθμούς του μετρό που δεν λειτουργούν».
Στο μεταξύ κλειστό θα είναι από σήμερα έως και την Κυριακή το τμήμα Ομόνοια - Ταύρος του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, λόγω των τελικών εργασιών ανακαίνισης των σιδηροδρομικών γραμμών.
Με την ολοκλήρωση αυτή, ομαλοποιούνται απο τη Δευτέρα τα δρομολόγια και θα διεξάγονται, μετά από ένα διάστημα τριών και πλέον ετών, κανονικά σε όλο το μήκος της γραμμής.
Η εξυπηρέτηση των επιβατών θα γίνεται με το ίδιο εισιτήριο από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές, καθώς και από την ειδική λεωφορειακή γραμμή 011 (EXPRESS) που θα λειτουργεί τις συγκεκριμένες ημέρες για το σκοπό αυτό.