Γεμίζουν καθημερινά οι εφορίες του νομού Ημαθίας με ιδιοκτήτες οχημάτων που αδυνατούν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και παραδίδουν τις πινακίδες αυτοκινήτων, φορτηγών και δικύκλων. Eιδικότερα, στη Δ.Ο.Υ της Νάουσας παρατηρείται...
αύξηση ρεκόρ κατά 37% στις ακινησίες των οχημάτων, σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2010. Συγκεκριμένα, η αύξηση στις παραδόσεις πινακίδων επιβατικών αυτοκινήτων αγγίζει το 50%, στα φορτηγά-αγροτικά το 38% και 12% στα δίκυκλα.
«Πρόκειται για ποσοστό ρεκόρ. Αφορά κυρίως ιδιοκτήτες επιβατικών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, που δεν μπορούν να αντέξουν τα τέλη κυκλοφορίας και το τεκμήριο. Ο αριθμός των αγροτικών οχημάτων είναι μικρότερος αλλά εξίσου αυξημένος» η προϊσταμένη της Δ.Ο.Υ Νάουσας κ. Σοφία Πρινέντα.
Οι απανωτές αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας, τα τεκμήρια, το μεγάλο κόστος συντήρησης ιδιαίτερα των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και η άνοδος των τιμών στα καύσιμα, αποτελούν τους κυριότερους παράγοντες που οδηγούν τον ιδιοκτήτη να αποφασίσει τον… παροπλισμό του οχήματος του.
αύξηση ρεκόρ κατά 37% στις ακινησίες των οχημάτων, σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2010. Συγκεκριμένα, η αύξηση στις παραδόσεις πινακίδων επιβατικών αυτοκινήτων αγγίζει το 50%, στα φορτηγά-αγροτικά το 38% και 12% στα δίκυκλα.
«Πρόκειται για ποσοστό ρεκόρ. Αφορά κυρίως ιδιοκτήτες επιβατικών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, που δεν μπορούν να αντέξουν τα τέλη κυκλοφορίας και το τεκμήριο. Ο αριθμός των αγροτικών οχημάτων είναι μικρότερος αλλά εξίσου αυξημένος» η προϊσταμένη της Δ.Ο.Υ Νάουσας κ. Σοφία Πρινέντα.
Οι απανωτές αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας, τα τεκμήρια, το μεγάλο κόστος συντήρησης ιδιαίτερα των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και η άνοδος των τιμών στα καύσιμα, αποτελούν τους κυριότερους παράγοντες που οδηγούν τον ιδιοκτήτη να αποφασίσει τον… παροπλισμό του οχήματος του.