Σε αυτό κρύβεται ένα σκάνδαλο κατά του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών του εταιρειών -Ο.ΣΥ και ΣΤΑ.ΣΥ -όπου βυθίζει ακόμα περισσότερο στα χρέη τον όμιλο και θα κάνει τη ζωή μας δυσκολότερη από αποφάσεις που θα παρθούν στο μέλλον στηριζόμενες στην -υποτιθέμενη- ελλειμματικότητα του ομίλου.
Στο άρθρο 14 αναφέρεται ρητά πως οι απαιτήσεις του ομίλου από τα διάφορα υπουργεία , οργανισμούς κ.λ.π δεν είναι πλέον απαιτητές. Δηλαδή δεν μπορεί ο ΟΑΣΑ να ζητήσει αυτά τα χρήματα που όπως έχει με έγγραφα αποκαλυφτεί είναι μισό δις ευρώ, ενώ τώρα αγγίζουν τα 600 εκατομμύρια.
Και όλα αυτά επειδή, όπως έχει αποκαλυφτεί με έγγραφα, μας χρεώνουν τις ταμειακές διευκολύνσεις που μας έκαναν από τον λογαριασμό αποκρατικοποιήσεων έναντι ενός δανείου που δεν πάρθηκε ποτέ, αφού μπήκαμε στο Δ.Ν.Τ, ενώ ήταν υποχρέωση του κράτους να δώσει αυτά τα χρήματα για τη μισθοδοσία μας.
Εκτός αυτών, ο ΟΑΣΑ έχει πληρώσει εκατομμύρια ευρώ σε Φ.Π.Α από την τιμολόγηση των καρτών π.χ ΑμεΑ, μαθητών, φοιτητών κ.λ.π. χωρίς να έχει πάρει ούτε ένα ευρώ από τα αρμόδια υπουργεία.
Επαναλαμβάνουμε πως καλώς, πολύ καλώςς υπάρχει η κοινωνική πολιτική σε ευπαθείς ομάδες, αλλά δεν θα πρέπει να γίνεται στις πλάτες του ΟΑΣΑ
Άρα είναι διπλά χαμένος αφού τα χρέη ανέρχονται σε 600 εκ. εμάς μας έδωσαν 200 περίπου εκ. και πληρώσαμε και Φ.Π.Α.
Αν προσθέσουμε και τις αντισταθμιστικές καταβολές( ήταν 2,5 Δις) που μας χρωστάει το κράτος; Αλλά θα πουν...αυτά μας τα έριξαν στον προϋπολογισμό. Μας έκαναν χάρη δηλ. Τι λέτε ρε;
Δηλαδή πόσο ακόμα μας χρεώνουν;
Είναι αυτό εγκληματικό για τον όμιλο; Μας ρίχνει κι άλλη ταφόπλακα; Κάνει ο όμιλος κοινωνική πολιτική στις πλάτες του; Και μετά είναι και κερατάς και ζημιωμένος;
Επειδή το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό και πρόκειται για προσχέδιο( άρα μπορούν να γίνουν τροποποιήσεις) καλούμε:
1) Τους συνδικαλιστές μας να κοινητοποιηθούν αφού δεν το έχουν πάρει μυρωδιά.
Τους ενημερώνουμε εμείς. Ότι στοιχείο θέλουν είναι στη διάθεσή τους.
Να κάνουν ό,τι είναι απαραίτητο να απαλειφθεί αυτή η ντροπιαστική τροπολογία από το νόμο που είναι σε βάρος όλων μας.
2) Τον διευθύνοντα του ΟΑΣΑ να κινηθεί με κάθε νόμιμο τρόπο για την εξασφάλιση των ένομων συμφερόντων του ομίλου.
3) Τον διευθύνοντα της εταιρείας μας να πάψει να είναι θεατής και μαριονέττα στα δρώμενα και να σεβαστεί επιτέλους το μισθό που λαμβάνει από την εταιρεία και να προασπιστεί τα συμφέροντά της. Γιατί ως τώρα...μάλλον δεν έχει γίνει.
Αρκετά κ. καθηγητά. Αλλιώς γύρνα στο πολυτεχνείο.
4) Καλούμε τον Υπουργό Μεταφορών να υπερασπιστεί τις Αστικές Συγκοινωνίες και να μην αφήσει τα σχέδια της τρόϊκας να τις θάψουν οριστικά
Εμείς θα δώσουμε τη μάχη μας, μαζί με όποιον θέλει να πολεμήσει.
Καλούμε τους πάντες σε εγρήγορση για να μην περάσει και αυτό το μέτρο που πλήτει την εταιρεία.
Το επίμαχο άρθρο 14 ΕΔΩ
ΠΗΓΗ