Στη διαπίστωση ότι λειτούργησε ανασταλτικά για την ψυχολογία του Έλληνα φορολογούμενου η παράταση της προθεσμίας για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας και, ως εκ τούτου, και της επιστροφής των πινακίδων, προέβησαν διευθυντές των εφοριών στη...
Θεσσαλονίκη. Όπως εξήγησαν μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έχει κοπάσει σημαντικά η κίνηση στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες, και εκτίμησή τους είναι ότι πάλι την τελευταία στιγμή, λίγο πριν από τη λήξη της προθεσμίας που είναι στις 13 Ιανουαρίου, οι φορολογούμενοι θα σχηματίζουν ουρές προκειμένου να διευθετήσουν τις εκκρεμότητες τους.
Πάντως, κοινή διαπίστωση όλων, είναι ότι ο αριθμός των φορολογουμένων που επιστρέφουν τις πινακίδες τους φέτος, αναλαμβάνοντας έτσι τη δέσμευση ότι δεν θα το κινήσουν στη διάρκεια του 2012, ξεπερνάει ήδη κάθε προηγούμενο, ακόμα και τη χρονιά του 2010, οπότε και καταγράφηκε η σημαντικότερη αυξητική τάση, έναντι των προηγούμενων ετών.
Οι έκτακτες εισφορές, η άνοδος των τιμών των καυσίμων, τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας, η επιβολή του επιπλέον φόρου 5% στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα (άνω των 2.000 κυβικών) αλλά και στα νεότερα των δέκα χρόνων, σε συνδυασμό με τη μείωση των μισθών και την ανεργία, οδηγούν ολοένα και περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο να απαρνηθούν το μεταφορικό τους μέσο.
Θεσσαλονίκη. Όπως εξήγησαν μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έχει κοπάσει σημαντικά η κίνηση στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες, και εκτίμησή τους είναι ότι πάλι την τελευταία στιγμή, λίγο πριν από τη λήξη της προθεσμίας που είναι στις 13 Ιανουαρίου, οι φορολογούμενοι θα σχηματίζουν ουρές προκειμένου να διευθετήσουν τις εκκρεμότητες τους.
Πάντως, κοινή διαπίστωση όλων, είναι ότι ο αριθμός των φορολογουμένων που επιστρέφουν τις πινακίδες τους φέτος, αναλαμβάνοντας έτσι τη δέσμευση ότι δεν θα το κινήσουν στη διάρκεια του 2012, ξεπερνάει ήδη κάθε προηγούμενο, ακόμα και τη χρονιά του 2010, οπότε και καταγράφηκε η σημαντικότερη αυξητική τάση, έναντι των προηγούμενων ετών.
Οι έκτακτες εισφορές, η άνοδος των τιμών των καυσίμων, τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας, η επιβολή του επιπλέον φόρου 5% στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα (άνω των 2.000 κυβικών) αλλά και στα νεότερα των δέκα χρόνων, σε συνδυασμό με τη μείωση των μισθών και την ανεργία, οδηγούν ολοένα και περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο να απαρνηθούν το μεταφορικό τους μέσο.