Χρήστος Μαζάνης
Παράλληλα, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου πως σε ορισμένους σταθμούς αλλά και διαδρομές του δικτύου η επικινδυνότητα είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα οι επιβάτες των τρένων να βρίσκονται συνεχώς σε κίνδυνο
Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που αναφέρεται στα παρακάτω έγγραφα. Στις 31 Μαρτίου του 2011 κι ενώ βρισκόταν σε υπηρεσία, κάποιος επιβάτης ένιωσε αδιαθεσία, όταν το τρένο προσέγγισε τον σταθμό της Θεσσαλονίκης.
Όπως εξηγεί, δεν υπήρχε γιατρός στον σταθμό για να του προσφέρει τις πρώτες βοήθειες, με αποτέλεσμα ο επιβάτης να χάσει τη ζωή του. Το ίδιο όμως συμβαίνει και σε άλλους σταθμούς, αφού, όπως εξηγεί, δεν υπάρχει ιατρική ενίσχυση.
Σε αναφορά του στις 17 Σεπτεμβρίου του 2011 εξηγεί πως σε συγκεκριμένο σημείο του δικτύου, όπου είναι στροφή, δεν φαίνεται η σήμανση για το όριο της ταχύτητας, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να εκτροχιαστεί το τρένο.
Όσον αφορά στη συντήρηση του δικτύου, ο κ. Μπαστέας τονίζει σε τηλεφωνική συνομιλία ότι σε πολλά σημεία δεν υπάρχουν οι σωστές προδιαγραφές και οι γραμμές είναι παρατημένες.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει η αναφορά στις 10 Αυγούστου του 2010, οπότε λόγω μη σωστής συντήρησης των μηχανών του τρένου υπήρξε μηχανικό πρόβλημα με σύγκρουση εξαρτημάτων.
Ακούστε το πρώτο μέρος της συνομιλίαςστο zougla.gr
Αποτέλεσμα λοιπόν έπειτα από όλες αυτές τις αναφορές αλλά και από τη συνομιλία είναι ότι τα μέσα που διαθέτει ο οργανισμός για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων έχουν περιέλθει σε τραγική κατάσταση επικινδυνότητας. Η τηλεδιοίκηση της Θεσσαλονίκης λειτουργεί με ελλείψεις, η ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται από τους σταθμάρχες μέσω κινητών τηλεφώνων, η σηματοδότηση (πράσινο - κόκκινο) είναι ελλιπής, οι βλάβες στις γραμμές και στα σημεία αλλαγής τροχιάς είναι συχνές και πολλές παραμένουν για μεγάλο διάστημα χωρίς να αποκατασταθούν. Σύμφωνα με τον μηχανοδηγό, το δίκτυο του ΟΣΕ συνεχίζει να παρουσιάζει εικόνες διάλυσης.
Ακούστε το δεύτερο μέρος της συνομιλίαςστο zougla.gr
Το συμπέρασμα απλό. Καμία ανταπόκριση μέχρι στιγμής από κανέναν αρμόδιο, την ώρα που η ασφάλεια των επιβατών φαίνεται να είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτονται στον ΟΣΕ.
Τριτοκοσμικές συνθήκες φαίνεται ότι επικρατούν στο δίκτυο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, όπως προκύπτει από τις έγγραφες αναφορές που έφθασαν στα γραφεία της zougla.gr.
Συγκεκριμένα, ο μηχανοδηγός Δημήτρης Μπαστέας, ο οποίος εργάζεται από το 1984 στον ΟΣΕ, δηλαδή 27 χρόνια, έχει διαπιστώσει, όπως ο ίδιος καταγγέλλει, σοβαρές ελλείψεις, που έχουν στοιχίσει ακόμα και τη ζωή συνανθρώπου μας.
Συγκεκριμένα, ο μηχανοδηγός Δημήτρης Μπαστέας, ο οποίος εργάζεται από το 1984 στον ΟΣΕ, δηλαδή 27 χρόνια, έχει διαπιστώσει, όπως ο ίδιος καταγγέλλει, σοβαρές ελλείψεις, που έχουν στοιχίσει ακόμα και τη ζωή συνανθρώπου μας.
Παράλληλα, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου πως σε ορισμένους σταθμούς αλλά και διαδρομές του δικτύου η επικινδυνότητα είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα οι επιβάτες των τρένων να βρίσκονται συνεχώς σε κίνδυνο
Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που αναφέρεται στα παρακάτω έγγραφα. Στις 31 Μαρτίου του 2011 κι ενώ βρισκόταν σε υπηρεσία, κάποιος επιβάτης ένιωσε αδιαθεσία, όταν το τρένο προσέγγισε τον σταθμό της Θεσσαλονίκης.
Όπως εξηγεί, δεν υπήρχε γιατρός στον σταθμό για να του προσφέρει τις πρώτες βοήθειες, με αποτέλεσμα ο επιβάτης να χάσει τη ζωή του. Το ίδιο όμως συμβαίνει και σε άλλους σταθμούς, αφού, όπως εξηγεί, δεν υπάρχει ιατρική ενίσχυση.
Σε αναφορά του στις 17 Σεπτεμβρίου του 2011 εξηγεί πως σε συγκεκριμένο σημείο του δικτύου, όπου είναι στροφή, δεν φαίνεται η σήμανση για το όριο της ταχύτητας, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να εκτροχιαστεί το τρένο.
Όσον αφορά στη συντήρηση του δικτύου, ο κ. Μπαστέας τονίζει σε τηλεφωνική συνομιλία ότι σε πολλά σημεία δεν υπάρχουν οι σωστές προδιαγραφές και οι γραμμές είναι παρατημένες.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει η αναφορά στις 10 Αυγούστου του 2010, οπότε λόγω μη σωστής συντήρησης των μηχανών του τρένου υπήρξε μηχανικό πρόβλημα με σύγκρουση εξαρτημάτων.
Ακούστε το πρώτο μέρος της συνομιλίαςστο zougla.gr
Αποτέλεσμα λοιπόν έπειτα από όλες αυτές τις αναφορές αλλά και από τη συνομιλία είναι ότι τα μέσα που διαθέτει ο οργανισμός για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων έχουν περιέλθει σε τραγική κατάσταση επικινδυνότητας. Η τηλεδιοίκηση της Θεσσαλονίκης λειτουργεί με ελλείψεις, η ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται από τους σταθμάρχες μέσω κινητών τηλεφώνων, η σηματοδότηση (πράσινο - κόκκινο) είναι ελλιπής, οι βλάβες στις γραμμές και στα σημεία αλλαγής τροχιάς είναι συχνές και πολλές παραμένουν για μεγάλο διάστημα χωρίς να αποκατασταθούν. Σύμφωνα με τον μηχανοδηγό, το δίκτυο του ΟΣΕ συνεχίζει να παρουσιάζει εικόνες διάλυσης.
Ακούστε το δεύτερο μέρος της συνομιλίαςστο zougla.gr
Το συμπέρασμα απλό. Καμία ανταπόκριση μέχρι στιγμής από κανέναν αρμόδιο, την ώρα που η ασφάλεια των επιβατών φαίνεται να είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτονται στον ΟΣΕ.
http://sidirodromikanea.blogspot.com/