Καμιά νεότερη εξέλιξη δεν υπάρχει γύρω από το θέμα της μισθοδοσίας .
Μέχρι στιγμής οι πληροφορίες είναι ότι ο υπολογισμός της εξόφλησης Ιανουαρίου θα γίνει με τον τρόπο που έγινε τον Δεκέμβριο...
Και αυτό ενώ όλοι πλέον αναγνωρίζουν ότι ο τρόπος προσαρμογής είναι παράνομος και έχει κραυγαλέα λάθη σε βάρος των σιδηροδρομικών .
Για αυτό άλλωστε και κανείς από την Διοίκηση δεν έχει βάλει την υπογραφή του .Όλα γίνονται προφορικά !(και εδώ υπάρχει ηθικό θέμα για τους συναδέλφους που εφαρμόζουν προφορικές εντολές σε τόσο σοβαρά θέματα ).
Τέλος με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στις 31.12.2011 και το άρθρο 1 παρ3 ,είναι ξεκάθαρο ότι μπορούν να εξαιρεθούν όλοι οι σιδηροδρομικοί από την προσαρμογή του Ν. 4024/2011 .
Και αυτό γιατί οι μειώσεις στις αποδοχές των σιδηροδρομικών ξεπερνούν κατά πολύ το 35% από την μισθοδοσία του 2009.(των δε μηχανοδηγών φτάνουν και το 60%!).
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το κατά κεφαλήν κόστος (χωρίς εργοδοτικές εισφορές ) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν το Δεκέμβρη του 2009 περίπου 4600 Ε.
Τον Οκτώβρη του 2011 είναι περίπου 2600Ε.
Μείωση που φτάνει σχεδόν το 45% και άρα ξεπερνά κατά 10% το πλαφόν του 65% που ορίζει η πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Για να γίνει και πράξη η εφαρμογή των μηδενικών μειώσεων (οι μηχανοδηγοί και πριν την προσαρμογή του 4024 είχαμε μειώσεις 45%- 55 %+ ) θα πρέπει να υπάρξει και εξαίρεση των σιδηροδρομικών ή του κλάδου (με κοινή Υπουργική απόφαση) από τα πλαφόν της εκπαιδευτικής βαθμίδας που από ότι φαίνεται δυστυχώς δεν καταργούνται
Μέχρι στιγμής οι πληροφορίες είναι ότι ο υπολογισμός της εξόφλησης Ιανουαρίου θα γίνει με τον τρόπο που έγινε τον Δεκέμβριο...
Και αυτό ενώ όλοι πλέον αναγνωρίζουν ότι ο τρόπος προσαρμογής είναι παράνομος και έχει κραυγαλέα λάθη σε βάρος των σιδηροδρομικών .
Για αυτό άλλωστε και κανείς από την Διοίκηση δεν έχει βάλει την υπογραφή του .Όλα γίνονται προφορικά !(και εδώ υπάρχει ηθικό θέμα για τους συναδέλφους που εφαρμόζουν προφορικές εντολές σε τόσο σοβαρά θέματα ).
Τέλος με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στις 31.12.2011 και το άρθρο 1 παρ3 ,είναι ξεκάθαρο ότι μπορούν να εξαιρεθούν όλοι οι σιδηροδρομικοί από την προσαρμογή του Ν. 4024/2011 .
Και αυτό γιατί οι μειώσεις στις αποδοχές των σιδηροδρομικών ξεπερνούν κατά πολύ το 35% από την μισθοδοσία του 2009.(των δε μηχανοδηγών φτάνουν και το 60%!).
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το κατά κεφαλήν κόστος (χωρίς εργοδοτικές εισφορές ) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν το Δεκέμβρη του 2009 περίπου 4600 Ε.
Τον Οκτώβρη του 2011 είναι περίπου 2600Ε.
Μείωση που φτάνει σχεδόν το 45% και άρα ξεπερνά κατά 10% το πλαφόν του 65% που ορίζει η πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Για να γίνει και πράξη η εφαρμογή των μηδενικών μειώσεων (οι μηχανοδηγοί και πριν την προσαρμογή του 4024 είχαμε μειώσεις 45%- 55 %+ ) θα πρέπει να υπάρξει και εξαίρεση των σιδηροδρομικών ή του κλάδου (με κοινή Υπουργική απόφαση) από τα πλαφόν της εκπαιδευτικής βαθμίδας που από ότι φαίνεται δυστυχώς δεν καταργούνται