Η Νέα Γραμμή 4 και η ολοκλήρωση της γραμμής 2 προς Ίλιον και Γλυφάδα τα σημαντικότερα projects
Τις εκλογές περιμένουν στην Αττικό Μετρό ΑΕ για να εξεταστεί το μέλλον των έργων του δικτύου του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου της Αθήνας. Τα ζητήματα που υπάρχουν είναι πολλά και μάλιστα καθυστερημένα αλλά οι πολιτικές εξελίξεις δεν αφήνουν πολλά περιθώρια.
Ένα από τα κυρίαρχα ζητήματα είναι η απρόσκοπτη χρηματοδότηση των εν ενεργεία έργων του Μετρό: της επέκτασης της γραμμής 3 από το Χαϊδάρι στον Πειραιά και το έργο σηματοδότησης των 7 παγωμένων σταθμών στις 3 επεκτάσεις προς Ελληνικό, Περιστέρι και Χαϊδάρι.
Αν και δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιο ανησυχητικό γεγονός, τα οικονομικά «στενέματα» απειλούν στο μέλλον την ομαλή εξέλιξη όλων των έργων και προφανώς εξαίρεση δεν θα αποτελέσουν τα έργα του Μετρό.
Το έργο της επέκτασης στον Πειραιά είναι αυτή την εποχή σε κατάσταση προετοιμασίας για τα εργοτάξια με τις γεωτεχνικές έρευνες να είναι σε πλήρη εξέλιξη. Ωστόσο όλες οι εργασίες γίνονται «διακριτικά» και δεν υπάρχουν εργοτάξια που να λειτουργούν για τις κύριες κατασκευαστικές εργασίες.
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Το νέο Ρυθμιστικό της Αθήνας που γυρνά από ..Υπουργείο σε Υπουργείο εδώ και 5 χρόνια θα είναι και ο μπούσουλας για το μέλλον του Μετρό. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες η προώθηση της γραμμής 4 που θα ξεκινά από το Άλσος Βείκου στο Γαλάτσι, θα περνά από το κέντρο της πόλης, τα Ανατολικά Προάστια, την Λ. Κηφισίας και θα καταλήγει σε Πεύκη και Λυκόβρυση είναι σε πρώτο πλάνο με το τμήμα Άλσος Βεϊκου-Ευαγγελισμός να έχει προτεραιότητα, όχι όμως και χρηματοδότηση.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις επεκτάσεις για την ολοκλήρωση της γραμμής 2 προς Ίλιον (με 4 χιλιόμετρα και 3 σταθμούς) και Γλυφάδα (3χλμ και 2 σταθμοί). Σύμφωνα με τις ενδείξεις αυτά τα έργα θα ενταχθούν στο Ε` ΚΠΣ (το επόμενο ΕΣΠΑ δηλαδή) είτε σε κάποιον μηχανισμό όπως είναι τα Ομόλογα Μεγάλων Έργων. Σημαντικό θα είναι και το έργο της υπογειοποίησης του τμήματος της γραμμής 1 από το Νέο Φάληρο μέχρι τον τερματικό σταθμό του Πειραιά.
Αυτά όμως όλα έχουν να κάνουν με την πολιτική πραγματικότητα όπως θα την γνωρίζουμε από την ερχόμενη Δευτέρα. Οι μελέτες έχουν ήδη ξεκινήσει για πολλά από τα παραπάνω έργα, αλλά η κατάσταση που θα υπάρξει θα είναι και ο πιλότος των εξελίξεων στο πιο «καθαρό» και γρήγορο συγκοινωνιακό μέσο της πόλης.
Πηγή:ypodomes.com
Τις εκλογές περιμένουν στην Αττικό Μετρό ΑΕ για να εξεταστεί το μέλλον των έργων του δικτύου του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου της Αθήνας. Τα ζητήματα που υπάρχουν είναι πολλά και μάλιστα καθυστερημένα αλλά οι πολιτικές εξελίξεις δεν αφήνουν πολλά περιθώρια.
Ένα από τα κυρίαρχα ζητήματα είναι η απρόσκοπτη χρηματοδότηση των εν ενεργεία έργων του Μετρό: της επέκτασης της γραμμής 3 από το Χαϊδάρι στον Πειραιά και το έργο σηματοδότησης των 7 παγωμένων σταθμών στις 3 επεκτάσεις προς Ελληνικό, Περιστέρι και Χαϊδάρι.
Αν και δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιο ανησυχητικό γεγονός, τα οικονομικά «στενέματα» απειλούν στο μέλλον την ομαλή εξέλιξη όλων των έργων και προφανώς εξαίρεση δεν θα αποτελέσουν τα έργα του Μετρό.
Το έργο της επέκτασης στον Πειραιά είναι αυτή την εποχή σε κατάσταση προετοιμασίας για τα εργοτάξια με τις γεωτεχνικές έρευνες να είναι σε πλήρη εξέλιξη. Ωστόσο όλες οι εργασίες γίνονται «διακριτικά» και δεν υπάρχουν εργοτάξια που να λειτουργούν για τις κύριες κατασκευαστικές εργασίες.
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Το νέο Ρυθμιστικό της Αθήνας που γυρνά από ..Υπουργείο σε Υπουργείο εδώ και 5 χρόνια θα είναι και ο μπούσουλας για το μέλλον του Μετρό. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες η προώθηση της γραμμής 4 που θα ξεκινά από το Άλσος Βείκου στο Γαλάτσι, θα περνά από το κέντρο της πόλης, τα Ανατολικά Προάστια, την Λ. Κηφισίας και θα καταλήγει σε Πεύκη και Λυκόβρυση είναι σε πρώτο πλάνο με το τμήμα Άλσος Βεϊκου-Ευαγγελισμός να έχει προτεραιότητα, όχι όμως και χρηματοδότηση.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις επεκτάσεις για την ολοκλήρωση της γραμμής 2 προς Ίλιον (με 4 χιλιόμετρα και 3 σταθμούς) και Γλυφάδα (3χλμ και 2 σταθμοί). Σύμφωνα με τις ενδείξεις αυτά τα έργα θα ενταχθούν στο Ε` ΚΠΣ (το επόμενο ΕΣΠΑ δηλαδή) είτε σε κάποιον μηχανισμό όπως είναι τα Ομόλογα Μεγάλων Έργων. Σημαντικό θα είναι και το έργο της υπογειοποίησης του τμήματος της γραμμής 1 από το Νέο Φάληρο μέχρι τον τερματικό σταθμό του Πειραιά.
Αυτά όμως όλα έχουν να κάνουν με την πολιτική πραγματικότητα όπως θα την γνωρίζουμε από την ερχόμενη Δευτέρα. Οι μελέτες έχουν ήδη ξεκινήσει για πολλά από τα παραπάνω έργα, αλλά η κατάσταση που θα υπάρξει θα είναι και ο πιλότος των εξελίξεων στο πιο «καθαρό» και γρήγορο συγκοινωνιακό μέσο της πόλης.
Πηγή:ypodomes.com