Η εταιρεία προχώρησε πέρυσι σε οδυνηρές περικοπές σε προσωπικό και δρομολόγια με αποτέλεσμα να πετύχει σημαντική μείωση των εξόδων της
Σημαντικό αποτέλεσμα είχε για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η συνολική αναδιάρθρωση, που επιχειρήθηκε την προηγούμενη χρονιά, καθώς η εταιρεία κατάφερε μεγάλη μείωση των ζημιών της που, μετά από φόρους, ανήλθαν σε 33,5 εκατομμύρια ευρώ έναντι 187,3 εκατομμύριων το 2010.
Πάντως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν κατάφερε θα περάσει σε θετικό αποτέλεσμα παρά την δραστική περικοπή έργου, που ήταν ζημιογόνο, αλλά και το «μαχαίρι» στις δαπάνες προσωπικού, που επέφεραν οι μειώσεις των μισθών, αλλά και οι μετατάξεις - συνταξιοδοτήσεις εργαζομένων, που είχαν ως αποτέλεσμα το προσωπικό της εταιρείας να μειωθεί κατά περίπου 500 άτομα.
Η διοίκηση της εταιρείας επιχειρώντας εξορθολογισμό της λειτουργίας της έβγαλε «εκτός δικτύου» περίπου 900 χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο αφορούσε κυρίως περιφερειακά δρομολόγια που ήταν έντονα ζημιογόνα. Το αποτέλεσμα της κίνησης αυτής ήταν ταυτόχρονη μείωση εσόδων και επιβατών. Το 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε λειτουργικά έσοδα 84,6 εκατομμυρίων ευρώ, καταγράφοντας μείωση κατά 18 εκατομμύρια σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Να σημειώσουμε ότι στα αποτελέσματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προηγούμενη χρονιά περιλαμβάνεται και ποσό ύψους 83 εκατομμυρίων ευρώ, οφειλή προς τον ΟΣΕ, το οποίο αφορά στα τέλη χρήσης υποδομής αμαξοστοιχιών αλλά και στην συντήρηση του τροχαίου υλικού. Ως το τέλος του 2011 οι σωρευμένες υποχρεώσεις προς τον ΟΣΕ προσέγγιζαν τα 800 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί, ότι οι δύο πλευρές δεν έχουν συνάψει τις σχετικές συμβάσεις οπότε δεν θεωρείται απίθανο το τελικό ποσό να διαφοροποιηθεί.
Πάντως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν κατάφερε θα περάσει σε θετικό αποτέλεσμα παρά την δραστική περικοπή έργου, που ήταν ζημιογόνο, αλλά και το «μαχαίρι» στις δαπάνες προσωπικού, που επέφεραν οι μειώσεις των μισθών, αλλά και οι μετατάξεις - συνταξιοδοτήσεις εργαζομένων, που είχαν ως αποτέλεσμα το προσωπικό της εταιρείας να μειωθεί κατά περίπου 500 άτομα.
Η διοίκηση της εταιρείας επιχειρώντας εξορθολογισμό της λειτουργίας της έβγαλε «εκτός δικτύου» περίπου 900 χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο αφορούσε κυρίως περιφερειακά δρομολόγια που ήταν έντονα ζημιογόνα. Το αποτέλεσμα της κίνησης αυτής ήταν ταυτόχρονη μείωση εσόδων και επιβατών. Το 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε λειτουργικά έσοδα 84,6 εκατομμυρίων ευρώ, καταγράφοντας μείωση κατά 18 εκατομμύρια σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Να σημειώσουμε ότι στα αποτελέσματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προηγούμενη χρονιά περιλαμβάνεται και ποσό ύψους 83 εκατομμυρίων ευρώ, οφειλή προς τον ΟΣΕ, το οποίο αφορά στα τέλη χρήσης υποδομής αμαξοστοιχιών αλλά και στην συντήρηση του τροχαίου υλικού. Ως το τέλος του 2011 οι σωρευμένες υποχρεώσεις προς τον ΟΣΕ προσέγγιζαν τα 800 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί, ότι οι δύο πλευρές δεν έχουν συνάψει τις σχετικές συμβάσεις οπότε δεν θεωρείται απίθανο το τελικό ποσό να διαφοροποιηθεί.
Πηγή:euro2day.gr