O.SY. BUS DRIVERS Ξέμειναν από ρευστό ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ. Τους «δανείζει» το Μετρό! - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Ξέμειναν από ρευστό ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ. Τους «δανείζει» το Μετρό!

Ξέμειναν από ρευστό ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ. Τους «δανείζει» το Μετρό!

Written By FANTOM DUCK on Τρίτη 26 Ιουνίου 2012 | 6:30 μ.μ.




Πίσω από τη βιτρίνα, η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική. Η τρόικα εξυγίανε τις «Οδικές Συγκοινωνίες», δηλαδή την ΕΘΕΛ και τα ΗΛΠΑΠ, μόνο στον τομέα των δαπανών προσωπικού.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η κατάσταση είναι τραγική, αφού τα ταμεία είναι άδεια, σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση των δρομολογίων κατά 30%, σε σχέση με το 2009!

Πάνω από 700 οχήματα σε σύνολο 2.500 λεωφορείων και τρόλεϊ βρίσκονται καθηλωμένα στα αμαξοστάσια, είτε επειδή χρήζουν επισκευών και δεν υπάρχουν κονδύλια για την αγορά ανταλλακτικών, είτε γιατί δεν υπάρχουν οδηγοί να τα κινήσουν.
Ελλείψει χρημάτων, όπως αναφέρουν εργαζόμενοι, δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς ανταλλακτικών, ακόμα και για τα κλιματιστικά μηχανήματα, με αποτέλεσμα ένα σημαντικό μέρος του στόλου να μένει σε ακινησία στα αμαξοστάσια.

Μάλιστα, προ ημερών, σε μια προσπάθεια άμβλυνσης του προβλήματος της διακίνησης των λεωφορείων χωρίς κλιματιστικά και της προμήθειας ανταλλακτικών, ο υπηρεσιακός υπουργός Υποδομών Σίμος Σιμόπουλος διέθεσε στη διοίκηση της ΟΣΥ ποσό ύψους 300.000 ευρώ.

Τη μισή ώρα προσεγγίζει πλέον ο χρόνος αναμονής!

Χαρακτηριστικό της δραματικής μείωσης του συγκοινωνιακού έργου στη διάρκεια του τελευταίου χρόνου είναι ότι, ενώ σε σχέση με πέρυσι το κόστος των καυσίμων έχει εκτοξευθεί, λόγω της ανόδου των διεθνών τιμών, τα έξοδα κίνησης εκτιμάται φέτος ότι θα μειωθούν 12%, σε σχέση με πέρυσι.
Το 2011 τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ που βρίσκονταν σε κίνηση σε ώρα αιχμής το Σάββατο ανέρχονταν σε 1.330, φέτος μειώνονται σε 963, καταγράφοντας μείωση 27%.

Αντίστοιχα τις Κυριακές σε ώρες αιχμής βρίσκονταν πέρυσι σε κίνηση 900 οχήματα, ενώ φέτος κυκλοφορούν μόλις 619, σημειώνοντας μείωση πάνω από 27%.

Τις δε καθημερινές, ενώ πέρυσι σε ώρες αιχμής κυκλοφορούσαν 1.832 οχήματα, φέτος κυκλοφορούν 1.436, μειωμένα κατά 21,6%. Πλέον, κάποιες μέρες της εβδομάδας τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ κινούνται με τον προγραμματισμό δρομολογίων που ίσχυε παλιότερα για το Σαββατοκύριακο.
Αποτέλεσμα της κατάστασης που επικρατεί στην ΟΣΥ είναι ότι ο μέσος χρόνος αναμονής του επιβατικού κοινού, στις στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ, από δέκα λεπτά που ήταν μέχρι πρότινος, υπερβαίνει πλέον τη μισή ώρα.
Επίσης, τα ταμεία είναι άδεια, με αποτέλεσμα η εταιρεία «Σταθερές Συγκοινωνίες» (Μετρό – Τραμ – ΗΣΑΠ) να «δανείζει» με 5-6 εκατ. μηνιαίως τις «Οδικές Συγκοινωνίες», μέσω κοινών λογαριασμών!

Οι προμηθευτές φωνάζουν, ζητούν εδώ και τώρα τα χρήματά τους και πολλοί από αυτούς έχουν κινηθεί δικαστικά. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ακόμα και ο διαγωνισμός για το πετρέλαιο κίνησης κινδύνεψε να καταστεί άγονος, όταν ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ είναι οι μεγαλύτεροι αγοραστές πετρελαίου πανελλαδικά!

Βασικά οικονομικά μεγέθη «Οδικών Συγκοινωνιών»* το 2011



Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top