O.SY. BUS DRIVERS Τραμ Αθήνας: το Φθινόπωρο τα σπουδαία για την υπογραφή της σύμβασης επέκτασης στον Πειραιά - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Τραμ Αθήνας: το Φθινόπωρο τα σπουδαία για την υπογραφή της σύμβασης επέκτασης στον Πειραιά

Τραμ Αθήνας: το Φθινόπωρο τα σπουδαία για την υπογραφή της σύμβασης επέκτασης στον Πειραιά

Written By OsyBusDrivers on Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012 | 12:22 π.μ.


Τραμ Αθήνας: το Φθινόπωρο τα σπουδαία για την υπογραφή της σύμβασης επέκτασης στον Πειραιά
Μέσα στο Φθινόπωρο θα ολοκληρωθεί το σήριαλ που κρατά εδώ και χρόνια
Συνεχίζονται οι προσπάθειες για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την επέκταση του Τραμ από το Νέο Φάληρο στο λιμάνι του Πειραιά. Το ypodomes.com επικοινώνησε με την Αττικό Μετρό για το θέμα και οι απαντήσεις ήταν ιδιαίτερα διευκρινιστικές.

Η υπόθεση της δημοπράτησης του Τραμ είναι στο τελικό της στάδιο. Υπάρχει μία προσφυγή στην Ε.Ε από συμμετέχοντα στο διαγωνισμό που όμως αναμένεται να μην δημιουργήσει θέματα και «να τεθεί στο αρχείο». Αυτό όπως μας είπαν χαρακτηριστικά μπορεί να γίνει σε 2-3 μέρες, μπορεί να γίνει και σε ένα μήνα.

Το σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχουν άλλα εμπόδια για την πρώτη μεγάλη επέκταση του Τραμ 8 χρόνια μετά την επανείσοδο του στους δρόμους της Αθήνας. Μόλις μπει στο αρχείο της Ε.Ε η ένσταση θα σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έλεγχο η σύμβαση. Εκεί θα χρειαστούν περίπου 3 εβδομάδες μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου.

Κατόπιν η σύμβαση πρέπει να «περάσει» από τη Βουλή καθώς ο Νόμος πλέον ορίζει πως για κάθε έργο άνω των 20.000.000 ευρώ αυτό είναι απαραίτητο. Λίγες μέρες αργότερα θα υπογραφεί και επίσημα η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ και άμεσα θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής.

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜ
Βάσει του παραπάνω συλλογισμού οι εργασίες θα ξεκινήσουν προς το τέλος του Φθινοπώρου και θα ολοκληρωθούν όπως ορίζει η προκήρυξη σε 25 μήνες. Στο τέλος του 2014 το Τραμ θα σφυρίξει και πάλι στον Πειραιά ολοκληρώνοντας ένα σήριαλ πολλών ετών με happy end.

Το μήκος της επέκτασης είναι 5,2χλμ και το κόστος φτάνει τα 90.000.000 ευρώ. Το Τραμ θα διασχίσει σε μονή γραμμή τις οδούς Μικράς Ασίας, Γρ.Λαμπράκη, Β. Γεωργίου, Ακτή Ποσειδώνος, Εθνικής Αντιστάσεως και Ομηρίδου Σκυλίτση.

Όταν ολοκληρωθούν τα έργα για πρώτη φορά το Τραμ θα αποκτήσει νότια κατάληξη καθώς σήμερα ο τερματικός στο Φάληρο είναι ουσιαστικά «στο πουθενά» αφήνοντας «κολοβό» το μέσο χωρίς ένα προορισμό όπως την πόλη του Πειραιά. Αυτή η αστοχία θα καλυφθεί με την παρούσα επέκταση.

Εδώ θα πρέπει να πούμε πως για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά έχει χρειαστεί  να γίνουν ομηρικές μάχες με τον Δήμο του Πειραιά και την Περιφέρεια καθώς η χάραξη έγινε αντικείμενο πολέμου. Οι πρώτες συζητήσεις ξεκίνησαν πριν τους Ολυμπιακούς του 2004 και η τελική απόφαση για την δημοπράτηση πάρθηκε το 2009..

Αντικείμενο άλλου διαγωνισμού θα είναι η προμήθεια νέων συρμών Τραμ που θα αφορούν τόσο την επέκταση του μέσου στον Πειραιά όσο και την επέκταση του μέσου στην Πατησίων μέσω της πεζοδρομημένης Πανεπιστημίου.
Πηγή:ypodomes.com

Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top