O.SY. BUS DRIVERS Η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας κατά 23,2% «εξυγίανε» τον ΟΑΣΑ.. - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας κατά 23,2% «εξυγίανε» τον ΟΑΣΑ..

Η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας κατά 23,2% «εξυγίανε» τον ΟΑΣΑ..

Written By OsyBusDrivers on Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012 | 3:12 μ.μ.



Του Φώτη Φωτεινού 

Ναι μεν, αλλά. Το Μνημόνιο έχει οδηγήσει στη θεαματική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου ΟΑΣΑ (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ, ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ), αλλά φτάνει αυτό;

 Ο όμιλος ΟΑΣΑ, το 8μηνο του έτους (Ιανουάριος – Αύγουστος), πέτυχε λειτουργική κερδοφορία 12,9 εκατ. ευρώ, έναντι λειτουργικών ζημιών 57 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2011.

Που οφείλεται αυτό;
Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία, αυτό που διαφοροποιεί τα μεγέθη είναι οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού. Στο 8μηνο του 2012 οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού έφτασαν τα 202,5 εκατ., έναντι 263,7 εκατ. το 2011, σημειώνοντας μείωση 23,2%.

Τι άλλο προκαλεί εντύπωση;
Δυστυχώς, τα έσοδα του ομίλου από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών μειώθηκαν κατά 9,34%! Με άλλα λόγια, ο όμιλος ΟΑΣΑ είτε έχασε επιβάτες, είτε διογκώθηκε η λαθρεπιβίβαση!

Μάλιστα, το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα του ΟΑΣΑ ίσως και να ήταν ζημιογόνο, αν δεν είχε αυξηθεί η κρατική επιδότηση του υπουργείου Οικονομικών στα 131,7 εκατ., έναντι 106,2 εκατ. το 2011. Άγνωστο το πως αυξήθηκε η κρατική επιδότηση, όταν το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΑΣΑ προβλέπει το αντίθετο.


Ζημιές 16,2 εκατ. για τις Οδικές Συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ – ΗΛΠΑΠ)
Οι Οδικές Συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ – ΗΛΠΑΠ) μπορεί να παραμένουν σε ζημιογόνα τροχιά, αλλά βελτιώνουν εντυπωσιακά τα αποτελέσματά τους.

 Φυσικά, αυτό είναι απόρροια της μείωσης δρομολογίων και στόλου, αλλά και των δαπανών μισθοδοσίας.

Η ίδια «συνταγή», με τα ίδια οικονομικά αποτελέσματα, εφαρμόστηκε και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στο 8μηνο του έτους, οι Οδικές Συγκοινωνίες ήταν λειτουργικά ζημιογόνες κατά 16,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 63,3 εκατ. το 8μηνο του 2011. Και εδώ η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας είναι σημαντική (23,41%), αλλά τουλάχιστον παρατηρήθηκε αύξηση των εσόδων από εισιτήρια και κάρτες κατά 3,98%.


ΣΤΑΣΥ: Κέρδη λόγω κρατικής επιδότησης και «βουτιάς» στους μισθούς 
Η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (Μετρό – Τραμ – ΗΣΑΠ) είχε στο 8μηνο του έτους λειτουργικά κέρδη 25,3 εκατ., έναντι 3,8 εκατ.

Η αύξηση των κερδών οφείλεται στη μείωση των δαπανών μισθοδοσίας κατά 21,6%, αλλά και στην αύξηση της κρατικής επιδότησης κατά 122,3%! Τα ανωτέρω «κρύβουν» το τραγικό γεγονός ότι Μετρό – Τραμ – ΗΣΑΠ είχαν λιγότερα έσοδα από εισιτήρια και κάρτες κατά 17,59%!


ΠΗΓΗ

Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top