O.SY. BUS DRIVERS Ανοίγει κόντρα για το Μετρό Θεσσαλονίκης - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ανοίγει κόντρα για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Ανοίγει κόντρα για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Written By OsyBusDrivers on Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012 | 11:29 μ.μ.


Οι επανειλημμένες δημόσιες τοποθετήσεις για να περάσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, στην εποπτεία της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», προκάλεσαν την αντίδραση των εργαζομένων στην Αττικό Μετρό Α.Ε., της εταιρείας του δημοσίου που είναι ο φορέας κατασκευής του έργου...

Τον τελευταίο καιρό πλήθυναν οι δημόσιες τοποθετήσεις που θέλουν το Μετρό Θεσσαλονίκης να πηγαίνει κάτω από την Ε.Ο.Α.Ε. Ανοικτά τοποθετήθηκε ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ κ. Τάσος Κονακλίδης, η βουλευτής Ασημίνα Ξηροτύρη που θέλει εποπτεύουσα αρχή του Έργου την Εγνατία Οδό Α.Ε. και προϊσταμένη αρχή την Αττικό Μετρό Α.Ε., ενώ την πρόταση αυτή είπε ότι θα εξέταζε ο Γ.Γ. Δημοσίων Έργων κ. Στράτος Σιμόπουλος, αφού βρίσκει να έχει θετικά αλλά και αρνητικά σημεία.
Στα παραπάνω απαντάει το Σωματείο Εργαζομένων Αττικό Μετρό ( ΣΕΑΜ), που σε σχετική ανακοίνωση τονίζει:
«Θα θέλαμε να επισημάνουμε την αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα ότι το τεχνικό προσωπικό της Α.Μ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, διαθέτει πλήρως την τεχνογνωσία και εμπειρία για τη διαχείριση της κατασκευής ( μελέτες- επίβλεψη) αυτού του ιδιαίτερα απαιτητικού, σύνθετου και πολύπλοκου έργου.

«Οποιαδήποτε άλλη πρόταση για ανάληψη της διαχείρισης υλοποίησης του έργου από άλλο φορέα, θα πρέπει να είναι απόλυτα τεκμηριωμένη και να εξετασθεί πολύ σοβαρά από την Πολιτεία, σταθμίζοντας όλες τις παραμέτρους ( νομικές, συμβατικές, τεχνικές, ΕΤΕπ, ΕΕ) ιδιαίτερα σε αυτή την κρίσιμη φάση του έργου κατά την οποία δεν επιτρέπονται πλέον οιουδήποτε είδους πειραματισμοί.

Και, κλείνει την ανακοίνωση, απαντώντας στους εκπροσώπους του τεχνικού κόσμου που πήραν θέση:
«Σε ό,τι δε αφορά τις απόψεις και θέσεις του τεχνικού κόσμου επί του θέματος, προκειμένου αυτές να περιβάλλονται με κύρος και αξιοπιστία, θα πρέπει να διαμορφώνονται με καθαρά τεχνικο-οικονομικά κριτήρια, αντιμετωπίζοντας τα έργα του Μετρό Αθήνας και Θεσσαλονίκης σαν πρόκληση και δημιουργία και όχι σαν "πίττα" ή "μερίδιο της πίττας".

Γιατί θα πρέπει αυτό το ταλαιπωρημένο έργο, να ταλαιπωρηθεί ακόμη περισσότερο; Η Ε.Ο.Α.Ε., είναι κατασκευάστρια έργων οδοποιϊας, όχι υπογείων έργων μετρό. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα;
Μήπως ισχύει αυτό που κάποιοι ισχυρίζονται, ότι η συγκεκριμένη πρόταση κατατέθηκε για να στηριχθεί η Εγνατία Οδός Α.Ε., τώρα που το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων της παίρνει τη διαχείριση και λειτουργία της Εγνατίας και των καθέτων αξόνων για να τα δώσει σε ιδιώτες; Αν θέλουν φορείς και κυβέρνηση να έρθει το μάνατζμεντ του Μετρό Θεσσαλονίκης στη πόλη που κατασκευάζεται και θα λειτουργεί, δεν θα μπορούσε τελικά να ικανοποιηθεί το παλιό αίτημα, για τη σύσταση μίας εταιρείας με έδρα τη Θεσσαλονίκη, θυγατρικής της Α.Μ.;

Υπάρχει άλλωστε και η πρόταση του ΓΓ Δημοσίων Έργων, για την τοποθέτηση ενός εντεταλμένου συμβούλου στη διοίκηση της Αττικό Μετρό , που θα έχει σαν «ειδική αποστολή» την επισταμένη παρακολούθηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Το μόνο βέβαιο στη παρούσα φάση είναι, ότι το έργο δε θα πρέπει να μπει σε νέες περιπέτειες και όλοι θα πρέπει να σπρώξουν το ουσιαστικό ζήτημα, που είναι η επίλυση των προβλημάτων που καθυστερούν την κατασκευή».

της Άννης Καρολίδου

Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top