Το υπουργείο Μεταφορών είναι έτοιμο να βάλει τέλος στη δράση των
τζαμπατζήδων που μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Τραμ,
Μετρό, ΗΣΑΠ, λεωφορεία και τρόλει...
Χθες πραγματοποιήθηκε σύσκεψη υπό τον γενικό γραμματέα Νίκο Σταθόπουλο με τις διοικήσεις οργανισμών και εκπροσώπους εργαζομένων στα ΜΜΜ με θέμα την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Ενδεικτικά μέτρα για πληρώνουν όλοι εισιτήριο, όπως αναφέρει και tovima.gr, είναι τα εξής:
- Η κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου, χρονικής ισχύος 90' και η θέσπιση ξεχωριστών κομίστρων για τα τραμ, μετρό, ΗΣΑΠ και τα λεωφορεία, τρόλεϊ, αλλά με σημαντικά μειωμένες τιμές.
- Η θέσπιση ενιαίου εισιτηρίου για μετεπιβίβαση σε όλα τα μέσα, το οποίο, όμως, θα είναι αυστηρά μονής κατεύθυνσης, σε αντίθεση με ότι ισχύει σήμερα.
- Η επιστροφή του θεσμού του εισπράκτορα.
- Η είσοδος των επιβατών θα γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλει και η πώληση εισιτηρίων από τους οδηγούς.
- Η αναβίωση της υπηρεσίας ασφαλείας και ελέγχου (ΥΠΑΣΕΛ) που λειτουργούσε έως και πριν από λίγα χρόνια στην ΑΜΕΛ.
- Να τοποθετηθούν μπάρες σε Μετρό και ΗΣΑΠ με στόχο τη δημιουργία ενός κλειστού συστήματος, στο οποίο κανείς δεν θα μπορεί να εισέλθει χωρίς να ακυρώσει το εισιτήριό του.
Χθες πραγματοποιήθηκε σύσκεψη υπό τον γενικό γραμματέα Νίκο Σταθόπουλο με τις διοικήσεις οργανισμών και εκπροσώπους εργαζομένων στα ΜΜΜ με θέμα την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Ενδεικτικά μέτρα για πληρώνουν όλοι εισιτήριο, όπως αναφέρει και tovima.gr, είναι τα εξής:
- Η κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου, χρονικής ισχύος 90' και η θέσπιση ξεχωριστών κομίστρων για τα τραμ, μετρό, ΗΣΑΠ και τα λεωφορεία, τρόλεϊ, αλλά με σημαντικά μειωμένες τιμές.
- Η θέσπιση ενιαίου εισιτηρίου για μετεπιβίβαση σε όλα τα μέσα, το οποίο, όμως, θα είναι αυστηρά μονής κατεύθυνσης, σε αντίθεση με ότι ισχύει σήμερα.
- Η επιστροφή του θεσμού του εισπράκτορα.
- Η είσοδος των επιβατών θα γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλει και η πώληση εισιτηρίων από τους οδηγούς.
- Η αναβίωση της υπηρεσίας ασφαλείας και ελέγχου (ΥΠΑΣΕΛ) που λειτουργούσε έως και πριν από λίγα χρόνια στην ΑΜΕΛ.
- Να τοποθετηθούν μπάρες σε Μετρό και ΗΣΑΠ με στόχο τη δημιουργία ενός κλειστού συστήματος, στο οποίο κανείς δεν θα μπορεί να εισέλθει χωρίς να ακυρώσει το εισιτήριό του.