Προχωρά με πολύ καλούς ρυθμούς η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας στον Πειραιά. Τα ..ζόρια ακόμα δεν είναι εμφανή στους κατοίκους αλλά τα εργοτάξια στήνονται το ένα πίσω από το άλλο.
Η κατάληψη χώρου για το ανάπτυξη των εργοταξίων είναι σε πλήρη εξέλιξη και αφορά όλους τους σταθμούς. Τα πιο πρόσφατα είναι στους σταθμούς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ και ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ. Το πιο προχωρημένο εργοτάξιο είναι εκείνο του σταθμού ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ καθώς από εκεί θα εισέλθει ο ..Ιταλός μετροπόντικας.
Η άφιξη του στην Ελλάδα αναμένεται το 2013 ενώ τις πρώτες υπόγειες βόλτες θα τις κάνει στα τέλη του 2013 με σκοπό μέσα σε τρία χρόνια (τέλη του 2016) να έχει ολοκληρώσει πλήρως την διάνοιξη των 7,5 χιλιομέτρων μέχρι τον επισταθμό του Δημοτικού Θεάτρου.
Ένα ακόμα καλό νέο είναι πως η Αττικό Μετρό ήδη έχει ξεκινήσει τις πληρωμές προς την ανάδοχο Κοινοπραξία. Να θυμίσουμε πως η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από το ΕΣΠΑ.
Μέχρι το τέλος του έτους περιμένουμε την πλήρη ανάπτυξη των εργοταξίων σε σταθμούς και φρέατα και περισσότερα από 2.000 άτομα θα απασχοληθούν για τα επόμενα χρόνια στην κατασκευή της επέκτασης που έχει προϋπολογισμό 660εκ.ευρω.
Με την ολοκλήρωση της επέκτασης η γραμμή 3 του Μετρό θα γίνει θηριώδης με μήκος που θα φτάνει σχεδόν τα 50χλμ. ενώ με την χρήση της ο επιβάτης θα μπορεί να μετακινηθεί από το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος στο κέντρο της ΑΘήνας και το Λιμάνι του Πειραιά καλύπτοντας ένα μεγάλο τμήμα της Αττικής.
Η κατάληψη χώρου για το ανάπτυξη των εργοταξίων είναι σε πλήρη εξέλιξη και αφορά όλους τους σταθμούς. Τα πιο πρόσφατα είναι στους σταθμούς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ και ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ. Το πιο προχωρημένο εργοτάξιο είναι εκείνο του σταθμού ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ καθώς από εκεί θα εισέλθει ο ..Ιταλός μετροπόντικας.
Η άφιξη του στην Ελλάδα αναμένεται το 2013 ενώ τις πρώτες υπόγειες βόλτες θα τις κάνει στα τέλη του 2013 με σκοπό μέσα σε τρία χρόνια (τέλη του 2016) να έχει ολοκληρώσει πλήρως την διάνοιξη των 7,5 χιλιομέτρων μέχρι τον επισταθμό του Δημοτικού Θεάτρου.
Ένα ακόμα καλό νέο είναι πως η Αττικό Μετρό ήδη έχει ξεκινήσει τις πληρωμές προς την ανάδοχο Κοινοπραξία. Να θυμίσουμε πως η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από το ΕΣΠΑ.
Μέχρι το τέλος του έτους περιμένουμε την πλήρη ανάπτυξη των εργοταξίων σε σταθμούς και φρέατα και περισσότερα από 2.000 άτομα θα απασχοληθούν για τα επόμενα χρόνια στην κατασκευή της επέκτασης που έχει προϋπολογισμό 660εκ.ευρω.
Με την ολοκλήρωση της επέκτασης η γραμμή 3 του Μετρό θα γίνει θηριώδης με μήκος που θα φτάνει σχεδόν τα 50χλμ. ενώ με την χρήση της ο επιβάτης θα μπορεί να μετακινηθεί από το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος στο κέντρο της ΑΘήνας και το Λιμάνι του Πειραιά καλύπτοντας ένα μεγάλο τμήμα της Αττικής.