Εναλλακτικούς μεθόδους για την αύξηση των εσόδων του προωθεί ο ΟΑΣΑ, με δεδομένο ότι, το 2011, οι ζημιές του ομίλου (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΕΘΕΛ) έφτασαν τα 313,5 εκατ. ευρώ.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να προβληθούν μέσω της εκτύπωσης του λογοτύπου τους ή/και διαφημιστικού μηνύματος στην πίσω όψη του εισιτηρίου, καταβάλλοντας τίμημα ανάλογο με την ποσότητα των εισιτηρίων, στα οποία θα επιλέξουν να προβληθούν.
Η μέγιστη ποσότητα των εισιτηρίων που μπορεί να διατίθεται μηνιαίως για την τοποθέτηση διαφημιστικών μηνυμάτων ανέρχεται σε 8-10.000.000 εισιτήρια.
Η ελάχιστη ποσότητα εισιτηρίων που διατίθεται προς προβολή είναι 1.080.000 εισιτήρια της ίδιας τιμής και η αντίστοιχη χρέωση ανέρχεται σε 2.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Οι ενδιαφερόμενοι δικαιούνται να «αγοράσουν» ολόκληρη την διαθέσιμη ποσότητα ή μέρος αυτής, εφόσον δεν έχει ήδη διατεθεί σε άλλον ενδιαφερόμενο.
Στις περιπτώσεις που υπάρχει ταυτόχρονο ενδιαφέρον από περισσότερες της μιας εταιρείες για τον ίδιο μήνα ή ποσότητα εισιτηρίων ή τύπο εισιτηρίου και η ζήτηση ξεπερνά την μηνιαία παραγόμενη ποσότητα εισιτηρίων από τον ΟΑΣΑ, τότε τα αιτήματα ικανοποιούνται αυστηρά κατά σειρά προτεραιότητας.
Όσον δε αφορά το τίμημα που θα καταβάλει ο ανάδοχος, αυτό εξαρτάται από τον αριθμό των εισιτηρίων που θα εκτυπωθούν με το διαφημιστικό του μήνυμα.
Η μικρότερη ποσότητα εισιτηρίων που διατίθεται προς εκτύπωση διαφημιστικού μηνύματος είναι ένας κωδικός εισιτηρίων που αντιστοιχεί σε 1.080.000 εισιτήρια. Συνεπώς, τα αιτήματα θα πρέπει να αναφέρονται σε ακέραιο πολλαπλάσιο αριθμού κωδικών εισιτηρίων του ιδίου ή και διαφορετικών μηνών.
Οι τύποι εισιτηρίων που διατίθενται για τοποθέτηση διαφημιστικών μηνυμάτων είναι τα εισιτήρια αξίας 1,40 ευρώ (4-5 κωδικοί μηνιαίως), 0,70 (2-3 κωδικοί μηνιαίως), 1,20 (1-2 κωδικοί μηνιαίως) και 0,60 (μέχρι 1 κωδικός μηνιαίως).