O.SY. BUS DRIVERS Μετρό Αθήνας: ο νότιος κλάδος της γραμμής 4 θα καταλήγει στην Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » , » Μετρό Αθήνας: ο νότιος κλάδος της γραμμής 4 θα καταλήγει στην Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης

Μετρό Αθήνας: ο νότιος κλάδος της γραμμής 4 θα καταλήγει στην Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης

Written By OsyBusDrivers on Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012 | 10:00 π.μ.




Το Αττικό Μετρό είναι η μεγαλύτερη ελπίδα για καλύτερες μετακινήσεις στην Αθήνα. Σε φάση μελετών και σχεδιασμού προτεραιότητα έχει πλέον η νέα γραμμή 4 που θα συνδέει τον Περισσό και το Γαλάτσι με το κέντρο της Αθήνας θια περνά από τα Ανατολικά Προάστια, θα διασχίζει την Λ.Κηφισίας και θα καταλήγει μέσω Πεύκης στην Εθνική Οδό στην Λυκόβρυση.

Ο νεότερος κλάδος στη Γραμμή αυτή είναι μία νότια προέκταση και συγκεκριμένα είναι ο κλάδος Ευαγγελισμός - Παγκράτι - Βύρωνας - Υμηττός - Ηλιούπολη. Ο τερματικός σταθμός θα κατασκευαστεί στην Αγιά Μαρίνα στην Άνω Ηλιούπολη (πλατεία Ανεξαρτησίας) δίνοντας την δυνατόητα μελλοντικά να επεκταθεί ακόμα περισσότερο νοτιότερα.

Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές μελέτες του έργου. Η επιλογή αυτή για την τελική χάραξη του εν λόγω κλάδου της νέας γραμμής 4, σύμφωνα και με τα επιστημονικά στοιχεία και τα συγκοινωνιακά μοντέλα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, είναι η βέλτιστη από τεχνική και λειτουργική άποψη, τόσο στην παρούσα φάση, όσο και για την περίπτωση πιθανής μελλοντικής επέκτασης του κλάδου για να ενωθεί με τη γραμμή του ΜΕΤΡΟ προς Ελληνικό.

Η κατασκευή αυτής της επέκτασης θα προσφέρει άνετα πρόσβαση στο δίκτυο Μετρό της πόλης σε μερικά από τα πιο πυκνοκατοικημένα προάστια της πόλης που σήμερα αν και είναι σχετικά κοντά με το κέντρο της πόλης αλλά και την παραλία χρειάζονται καθημερινά μικρές "Οδύσσειες" για να φτάσουν στον προορισμό τους.

ΜΕΤΑ ΤΟ 2025
Ο σχεδιασμός για την κατασκευή όλης της γραμμής 4 είναι ιδιαίτερα δύσκολος καθώς περιλαμβάνει 29 σταθμούς και 33χλμ υπόγειας γραμμής. Προτεραιότητα για δημοπράτηση έχει πάρει το τμήμα Γαλάτσι-Ευαγγελισμός, θα ακολουθήσει το τμήμα Ευαγγελισμός-Μαρούσι και προς το τέλος της δεκαετίας θα προχωρήσουν τα "άκρα" της γραμμής σε Λυκόβρυση και Περισσό. Με βάση αυτό το σκεπτικό δεν περιμένουμε λειτουργία των τελευταίων τμημάτων πριν το 2025.

Στην ίδια μοίρα είναι και ο νότιος κλάδος προς Άνω Ηλιούπολη παρά το μικρό του μέγεθος (περίπου 4χλμ). Στην ιστορία της εξέλιξης του Μετρό έχουμε ζήσει πολλές φορές μεγάλες διαφοροποιήσεις από τα αρχικά σχέδια. Έτσι δεν θα ήταν έκπληξη αν μελλοντικά αυτός ο κλάδος γινόταν μία ακόμα ανεξάρτητη γραμμή.


Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top