Home »
ΣΤΑ.ΣΥ. (ΜΕΤΡΟ-ΗΣΑΠ-ΤΡΑΜ)
» "ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σ.Η.Ε.Κ." 17.11 .12 Οδηγοί Μετρό: Απεργήσαμε, οπότε κάντε έκπτωση 10% στις μηνιαίες κάρτες...
"ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σ.Η.Ε.Κ." 17.11 .12 Οδηγοί Μετρό: Απεργήσαμε, οπότε κάντε έκπτωση 10% στις μηνιαίες κάρτες...
Written By OsyBusDrivers on Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012 | 1:12 μ.μ.
Ετικέτες
ΣΤΑ.ΣΥ. (ΜΕΤΡΟ-ΗΣΑΠ-ΤΡΑΜ)

