Τα χρέη αυτά θα μπορούσαν να συμψηφιστούν με τα χρέη των εταιρειών προς το ΙΚΑ, αλλά και προς τρίτους. Πρόκειται για πρόταση που έχει ξανασυζητηθεί, ωστόσο, ποτέ δεν ελήφθη τελική απόφαση.
Δεν είναι τυχαίο ότι η ΟΣΥ έχει οφειλές προς προμηθευτές που αγγίζουν τα 80 εκατ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή οι υπέρογκες οφειλές των υπουργείων Εργασίας και Παιδείας στις εταιρείες του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, που προέρχονται από την παροχή μειωμένων εισιτηρίων, κινδυνεύουν να τινάξουν στον αέρα το συγκοινωνιακό έργο κυρίως της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), η οποία είναι η μεγαλύτερη και πιο προβληματική οικονομικά μεταξύ των εταιρειών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Συνολικά υπολογίζεται ότι οι οφειλές των δύο υπουργείων προς τον ΟΑΣΑ, για την παροχή μειωμένου κομίστρου σε ορισμένες κατηγορίες πολιτών, ανέρχονται στο ποσό των 130,8 εκατ. ευρώ για το 2011 και το 2012, με αποτέλεσμα να αποτελούν τον μεγαλύτερο οφειλέτη προς τις αστικές συγκοινωνίες.
Παρά το γεγονός ότι οι οφειλές των υπουργείων προς τον ΟΑΣΑ επιβαρύνουν τις εταιρείες κάθε χρόνο, η ανησυχία στους κόλπους του ΟΑΣΑ είναι εντονότατη φέτος, καθώς η ΟΣΥ (εταιρεία που ελέγχει λεωφορεία και τρόλεϊ) αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες με τη μισθοδοσία κάθε μήνα, η οποία διαμορφώνεται στα 16 εκατ. ευρώ περίπου.