O.SY. BUS DRIVERS Σώθηκε ο 60χρονος που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Σώθηκε ο 60χρονος που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα

Σώθηκε ο 60χρονος που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα

Written By OsyBusDrivers on Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012 | 11:36 π.μ.

hsap

Άγιο είχε δίπλα του ένας 60χρονος άνδρας ο οποίος έπεσε στις ράγες του ΗΣΑΠ μεταξύ Καλλιθέας και Ταύρου.  

Απεγκλωβίσθηκε ζωντανός χωρίς σοβαρά τραύματα αφού πριν τον είχε καταπλακώσει αμαξοστοιχία. 
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως άντρες της πυροσβεστικής οι οποίοι τον απεγκλώβισαν και μεταφέρθηκε στον Ερυθρό Σταύρο.

Ύστερα από λίγο αποκαταστάθηκε και η λειτουργία της γραμμής, αφού είχαν ακινητοποιηθεί για αρκετή ώρα οι συρμοί από τον Πειραιά έως το Θησείο.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό αν πρόκειται για ατύχημα ή για απόπειρα αυτοκτονίας.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top