O.SY. BUS DRIVERS ΣΕΛΜΑ (ΜΕΤΡΟ): ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » ΣΕΛΜΑ (ΜΕΤΡΟ): ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΣΕΛΜΑ (ΜΕΤΡΟ): ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Written By OsyBusDrivers on Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012 | 12:43 π.μ.



Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012


                                                ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Καταγγέλλουμε την ελληνική αστυνομία, τους πολιτικούς, τους προϊσταμένους καθώς και την διοίκηση της εταιρείας ( ΣΤΑ.ΣΥ ) σχετικά με το κλείσιμο των σταθμών.(ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ , ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ, ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ,ΠΑΝΟΡΜΟΥ , ΚΑΤΕΧΑΚΗ , ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ) κατά τον αυριανό εορτασμό της 17 Νοέμβρη.

Η ημερομηνία ορόσημο που σηματοδοτεί τον αγώνα ενός ολόκληρου λαού, αποδομείται συστηματικά, καταδεικνύοντας όμως τον ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ και την ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ σ’ όλο της το μεγαλείο.

Αυτές οι πρακτικές είναι παρελθόντων εποχών και χαρακτηρίζουν αυτούς που τις υιοθετούν.

Το σύνθημα της 17 Νοέμβρη παραμένει << ζωντανό >> και διαχρονικό και στις μέρες μας.

ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ζητούσε ο λαός στην εξέγερση του πολυτεχνείου, το ίδιο ζητάει και σήμερα.

Μ’ αυτό το σύνθημα θα είμαστε και αύριο στους δρόμους της Αθήνας, όπως τότε.

Υπενθυμίζουμε για ύστατη φορά ότι το υπόγειο δίκτυο του Μετρό είναι εξοπλισμένο με ανεμιστήρες προσαγωγής αέρα από την επιφάνεια, με αποτέλεσμα να εισάγουν χημικά αέρια τα οποία επιβαρύνουν αισθητά την υγεία των τον επιβατών και των εργαζομένων.

                                       Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.


                                                                       ΓΙΑ ΤΟ Δ. Σ.

                                  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                           Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                 ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ                         ΜΑΝΘΟΣ ΤΣΑΚΟΣ


Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top