O.SY. BUS DRIVERS Ο ΟΑΣΘ δεν έχει χρήματα ή μας δουλεύει; Κόντρα με το υπουργείο Οικονομικών!!! - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Ο ΟΑΣΘ δεν έχει χρήματα ή μας δουλεύει; Κόντρα με το υπουργείο Οικονομικών!!!

Ο ΟΑΣΘ δεν έχει χρήματα ή μας δουλεύει; Κόντρα με το υπουργείο Οικονομικών!!!

Written By OsyBusDrivers on Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012 | 6:21 μ.μ.


Τελικά, ποιοι είναι οι μέτοχοι του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης; Μέτοχος είναι και ο Άκης Τσοχατζόπουλος; Είναι (άμεσα ή έμμεσα) και πρόσωπα από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ;

Δημοσιεύει ισολογισμούς και οικονομικά στοιχεία ο ΟΑΣΘ; Μήπως ο ΟΑΣΑ είναι «ριγμένος» με την επιδότηση που λαμβάνει ο ΟΑΣΘ, αν και πραγματοποιεί πολλαπλάσιο έργο;

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που εγείρονται τελευταία γύρω από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ο οποίος είναι ημικρατικός, αντίθετα με τον ΟΑΣΑ.

Ο ΟΑΣΘ είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της εταιρείας.

Προκειμένου τα εισιτήρια να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα (0,8 – 0,9 ευρώ σήμερα) και να υπάρχει στοιχειώδης συγκοινωνιακή κάλυψη, μεγάλο μέρος των εξόδων του ΟΑΣΘ καλύπτεται από το Δημόσιο.

Το εντυπωσιακό είναι ότι οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ, ανεξαρτήτως επιδόσεων, έχουν εγγυημένα κέρδη (μερίσματα) κάθε έτος.

Απειλεί με χειρόφρενο ο ΟΑΣΘ, γιατί στέρεψαν τα ταμεία του κράτους

Ο ΟΑΣΘ, το τελευταίο διάστημα, απειλεί ότι θα τραβήξει χειρόφρενο, εξαιτίας οφειλών του Δημοσίου. Συνολικά, απαιτεί 80 εκατ. ευρώ (35,5 εκατ. για το 2012 και 45 εκατ. από το 2010 και 2011).

Από πού προέκυψαν αυτές οι οφειλές; Ο ΟΑΣΘ, σύμφωνα με την οικονομική σύμβαση με το Δημόσιο, για την άρση κάθε διαφωνίας έχει τη δυνατότητα να προσφύγει σε τριμελές Διαιτητικό Δικαστήριο. Μέχρι στιγμής έχουν υπάρξει 2 διαιτησίες.

Στην πρώτη περίπτωση, με την υπ' αριθμόν 22/2011 διαιτητική απόφαση, επιδικάστηκε υπέρ του ΟΑΣΘ ποσό 23,4 εκατ. ευρώ. Ο οργανισμός έχει ήδη εισπράξει 17,9 εκατ., εκ των οποίων 12,4 εκατ. ευρώ το 2011 και 5,5 εκατ. ευρώ το 2012. Τα 5,5 εκατ. ήταν, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, να καταβληθούν εντός του περασμένου Οκτωβρίου, αλλά δεν δόθηκαν, εξαιτίας της καθυστέρησης της δόσης από την τρόικα.

Στη δεύτερη περίπτωση προσφυγής του ΟΑΣΘ επιδικάστηκε υπέρ του οργανισμού ποσό 30 εκατ. Το ποσό αυτό, σύμφωνα με το ΥΠΟΙΚ, θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και ειδικότερα το αποθεματικό του υπουργείου Οικονομικών, καθώς δεν υπάρχει κάποια σχετική πρόβλεψη για τη χορήγησή του.

Το ΥΠΟΙΚ αρνείται ουσιαστικά άλλη επιδότηση προς τον ΟΑΣΘ, υποβάλλοντας, μέσω του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, αίτηση ακύρωσης και αίτηση αναστολής εκτέλεσης της εν λόγω διαιτητικής απόφασης, γιατί τα ταμεία είναι άδεια, ενώ υπάρχουν και φωνές για επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης!

Στον ΟΑΣΑ «διώχνουν» κόσμο, στον ΟΑΣΘ προσλαμβάνουν 

Σύμφωνα με το ΥΠΟΙΚ, τα τελευταία έτη ο ΟΑΣΘ λαμβάνει συνεχώς αυξανόμενη αντισταθμιστική καταβολή, παρέχοντας επί της ουσίας το ίδιο συγκοινωνιακό έργο, ενώ δεν αναλαμβάνει καμία πρωτοβουλία στην κατεύθυνση μείωσης ή εξοικονόμησης των δαπανών του.

Αντίθετα, όπως προκύπτει από σχετική αλληλογραφία μεταξύ των διευθύνσεων του οργανισμού σχεδιάζει να αυξήσει τα έξοδά του, αφού προχώρησε σε προσλήψεις το 2012 (43 εργαζόμενοι) και σχεδιάζει νέες προσλήψεις προσωπικού το 2013 (70 εργαζόμενοι), αλλά και αύξηση μισθών για το 2013 κατά 1,5%!

ΠΗΓΗ.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top