Το έργο που θα αναβαθμίσει το επίπεδο ασφάλειας και μείωσης της εισιτηριοδιαφυγής
O Κωστής Χατζηδάκης στην χθεσινή συνέντευξη τύπου αναφέρθηκε και στα δύο μεγάλα έργα αναβάθμισης των υπηρεσιών του ΟΑΣΑ. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η τηλεματική βρίσκονται σε τελικό στάδιο διαγωνισμού και μίλησε για έργα που θα γίνουν ορατά στο κοινό από το 2014.
Για το ηλεκτρονικό εισιτήριο μίλησε για την εγκατάσταση που θα υπάρχει στις εισόδους των σταθμών του Μετρό και θα διαθέτει αυτόματες πύλες εισόδου- εξόδου, τις λεγόμενες "μπάρες", ενώ τα χάρτινα εισιτήρια και οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα αντικατασταθούν σταδιακά από ηλεκτρονικές κάρτες.
Στόχος είναι οι συναλλαγές να γίνουν ευκολότερες καθώς η "φόρτιση" με μονάδες θα γίνεται ακόμη και μέσω ίντερνετ, κινητού ή πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας
Επιπλέον, ο ΟΑΣΑ θα έχει πλήρη εικόνα για το συγκοινωνιακό έργο από τις ηλεκτρονικές καταχωρήσεις του συστήματος πώλησης και οικονομικής διαχείρισης. Ο συνολικός προϋπολογισμός είναι της τάξης των 82 εκ. ευρώ και η δημοπράτηση του γίνεται με με ΣΔΙΤ και συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Αναμένεται από μέρα σε μέρα η έγκριση των τευχών από την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ για να περάσουμε στην τελική φάση με τους ήδη επιλεγμένους υποψηφίους και η πρόβλεψη είναι πως θα υπάρχει ανάδοχος τον προσεχή Ιούνιο. το έργο θα παραδίδεται σταδιακά σε χρήση από το 2014.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι συμπληρωματικό με το έργο της Τηλεματικής, που εκσυγχρονίζει και αυτό από την πλευρά του, τις αστικές συγκοινωνίες.
O Κωστής Χατζηδάκης στην χθεσινή συνέντευξη τύπου αναφέρθηκε και στα δύο μεγάλα έργα αναβάθμισης των υπηρεσιών του ΟΑΣΑ. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η τηλεματική βρίσκονται σε τελικό στάδιο διαγωνισμού και μίλησε για έργα που θα γίνουν ορατά στο κοινό από το 2014.
Για το ηλεκτρονικό εισιτήριο μίλησε για την εγκατάσταση που θα υπάρχει στις εισόδους των σταθμών του Μετρό και θα διαθέτει αυτόματες πύλες εισόδου- εξόδου, τις λεγόμενες "μπάρες", ενώ τα χάρτινα εισιτήρια και οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα αντικατασταθούν σταδιακά από ηλεκτρονικές κάρτες.
Στόχος είναι οι συναλλαγές να γίνουν ευκολότερες καθώς η "φόρτιση" με μονάδες θα γίνεται ακόμη και μέσω ίντερνετ, κινητού ή πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας
Επιπλέον, ο ΟΑΣΑ θα έχει πλήρη εικόνα για το συγκοινωνιακό έργο από τις ηλεκτρονικές καταχωρήσεις του συστήματος πώλησης και οικονομικής διαχείρισης. Ο συνολικός προϋπολογισμός είναι της τάξης των 82 εκ. ευρώ και η δημοπράτηση του γίνεται με με ΣΔΙΤ και συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Αναμένεται από μέρα σε μέρα η έγκριση των τευχών από την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ για να περάσουμε στην τελική φάση με τους ήδη επιλεγμένους υποψηφίους και η πρόβλεψη είναι πως θα υπάρχει ανάδοχος τον προσεχή Ιούνιο. το έργο θα παραδίδεται σταδιακά σε χρήση από το 2014.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι συμπληρωματικό με το έργο της Τηλεματικής, που εκσυγχρονίζει και αυτό από την πλευρά του, τις αστικές συγκοινωνίες.