O.SY. BUS DRIVERS Επέκταση Μετρό προς Πειραιά: Καλοί ρυθμοί για το έργο, τον Απρίλιο οι εκσκαφές των σταθμών... - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Επέκταση Μετρό προς Πειραιά: Καλοί ρυθμοί για το έργο, τον Απρίλιο οι εκσκαφές των σταθμών...

Επέκταση Μετρό προς Πειραιά: Καλοί ρυθμοί για το έργο, τον Απρίλιο οι εκσκαφές των σταθμών...

Written By OsyBusDrivers on Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013 | 8:02 μ.μ.



Για μία ακόμα φορά επιβεβαιώθηκε η συνολική πρόοδος του έργου επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας στο κέντρο του Πειραιά. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com το έργο βαδίζει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, με πολύ μικρές καθυστερήσεις που όμως δεν επηρεάζουν την συνολική εικόνα του έργου.

Σοβαρά θέματα σε γενικές γραμμές δεν υπάρχουν ενώ κάποια μικροπροβλήματα παρουσιάζονται στα εργοτάξια των σταθμών ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ και ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Κατά τα άλλα στην Brescia της Ιταλίας συναρμολογείται ο Μετροπόντικας από την εταιρεία GHELLA, μέλος της κοινοπραξίας κατασκευής που θα κατασκευάσει την σήραγγα των 6,5 χιλιομέτρων της επέκτασης.

Αρχές του καλοκαιριού ο Μετροπόντικας καταφθάνει στην Ελλάδα και ο προγραμματισμός είναι για να ξεκινήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο από το φρέαρ Αγίας Βαρβάρας και να ολοκληρώσει το ταξίδι του στις αρχές του 2016.

Τα μεγάλα έργα πολιτικού μηχανικού (μεγάλες εκσκαφές σταθμών) επιφανειακά και υπόγεια αναμένεται να ξεκινήσουν από τον ερχόμενο Απρίλιο. Η εικόνα όπως περιγράφεται όμως είναι αρκετά καλή:

ΦΡΕΑΡ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΑ -ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ
Υπάρχει μία μικρή δίμηνη καθυστέρηση στις εργασίες καθώς αναμένεται (την ερχόμενη εβδομάδα) η απόφαση από το ΚΑΣ για κάποια αρχαιολογικά ευρήματα που όμως δεν έχουν κάποια άξια για να υπάρξει μεγάλη αρχαιολογική ανασκαφή. Μόλις δοθεί η άδεια θα ξεκινήσουν οι εκσκαφές τόσο για τον σταθμό όσο και για το φρέαρ εισόδου του Μετροπόντικα. 

ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ-ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Έχουμε περάσει στην δεύτερη φάση κατάληψης των εργοταξίου για την κατασκευή των σταθμών και περιλαμβάνονται πλέον και καταλήψεις των γύρω δρόμων, δημιουργώντας τα πρώτα σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα. Οι καταλήψεις αυτές θα διαρκέσουν το λιγότερο 3 χρόνια. Ακολούθως θα ξεκινήσουν αρχαιολογικές τομές για τυχόν αρχαία. Οι μέχρι τώρα ενδείξεις δεν δείχνουν παρουσία αρχαίων. Σε εξέλιξη είναι και η παράκαμψη δικτύων ΟΚΩ.

ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑ
Και εδώ υπάρχει επέκταση των εργοταξίων αλλά σε μικρότερο βαθμό. Η ολοκλήρωση της απαιτούμενης κατάληψης θα γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα. Σε εξέλιξη και εδώ η παράκαμψη δικτύων ΟΚΩ.

ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ
Εδώ έχουμε το πρώτο πρόβλημα που αφορά την άρνηση ενός ιδιοκτήτη να εγκαταλείψει το ακίνητο του δημιουργώντας ανάσχεση στα έργα κατάληψης του εργοταξίου. Τα χρήματα της αποζημίωσης έχουν κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και αναμένεται δικαστική έξωση. Ωστόσο από την Αττικό Μετρό εμφανίζονται καθησυχαστικοί ενώ μέχρι σήμερα η καθυστέρηση δεν επηρεάζει την γενική εικόνα του έργου.

ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
Είναι ο κυριότερο σταθμός της επέκτασης καθώς κατασκευάζεται κάτω από τον υπάρχοντα τερματικό σταθμό της γραμμής 1, είναι πενήντα μέτρα από τον σταθμό του Προαστιακού ενώ μελλοντικά θα συνδέεται με το Τραμ και το monorail. Έχει γίνει η εργοταξιακή εγκατάσταση και έχει ξεκινήσει ήδη σε μικρή έκταση η εκσκαφή των εισόδων του σταθμού (συνολικά 3). Αρχαιολογικά ευρήματα δεν υπάρχουν.

ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εδώ υπάρχει το κυριότερα θέμα, καθώς έχουν βρεθεί σημαντικά αρχαία (μέρος του Ιποδάμμειου Συστήματος) που όμως ήταν γνωστά από την φάση σχεδιασμού του έργου. Στην Αττικό Μετρό έχουν υπολογίσει ένα έτος για τις αρχαιολογικές ανασκαφές που γίνονται από ΣΤ` εφορεία, κάτω από την επίβλεψη της κας Χρυσουλάκη.

Αν οι εργασίες δεν ολοκληρωθούν μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και πάλι υπάρχει χρόνος καθώς πρόκειται για τον τερματικό σταθμό και η έλευση του Μετροπόντικα δεν προβλέπεται πριν το 2016. Έχουν γίνει όλες οι προβλεπόμενες εργοταξιακές καταλήψεις και με την λήξη των ανασκαφών θα ξεκινήσει το κυρίως έργο εκσκαφής του σταθμού.

Η σήραγγα θα τερματίζει 300 μέτρα μετά το Δημοτικό Θέατρο, κάτω από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Αυτό το τμήμα θα κατασκευαστεί με ΝΑΤΜ, με ανοιχτό όρυγμα καθώς θα δημιουργηθεί τριπλή σήραγγα που θα διαθέτει τρεις γραμμές για την στάθμευση των συρμών.

Θα πρέπει να σημειώσουμε πως τουλάχιστον για τα επόμενο χρόνια δεν προβλέπεται περαιτέρω επέκταση από το Δημοτικό Θέατρο για την γραμμή 3.

ΠΗΓΗ.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top