Εικόνα κατάρρευσης σε λεωφορεία και τρόλει
Δεν ευθύνονται μόνο οι απεργίες για την ταλαιπωρία των περίπου 2,2 εκ. πολιτών που μετακινούνται σε καθημερινή βάση με τις αστικές συγκοινωνίες...
Τα προβλήματα έχουν από χρόνια πάρει μόνιμο χαρακτήρα, αλλά είναι «ψιλά γράμματα» για την κυβέρνηση.
Εκτός από το μετρό που έχει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, οι επιβάτες ξεροσταλιάζουν με τις ώρες στις στάσεις περιμένοντας τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ…
Την τελευταία διετία μάλιστα, με τις «συνταγές» εξυγίανσης που επιβλήθηκαν με τα τρία μνημόνια, οι συγκοινωνίες έχουν κυριολεκτικά γίνει μπάχαλο και τα συντηρεί μόνο το φιλότιμο των εργαζομένων σε αυτές.
«Θέλουν να τις απαξιώσουν για να τις ξεπουλήσουν» είναι η εκτίμηση των εργαζομένων, που τώρα πια είναι αποδεκτή και από τους πιο ανυποψίαστος.
Η εικόνα της κατάρρευσης είναι ιδιαίτερα αισθητή σε λεωφορεία και τρόλεϊ, όπου κάθε μήνα προγραμματίζονται στα χαρτιά 1,8 εκ. δρομολόγια, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Την περασμένη χρονιά:
- Δεν πραγματοποιήθηκε το 65,14% των δρομολογίων λόγω ελλείψεων σε προσωπικό και βλαβών σε οχήματα.
- Οδηγήθηκε στη σύνταξη, λόγω μνημονίων, το 15,11% του προσωπικού, από το οποίο πάνω από το μισό ήταν οδηγοί.
- Κυκλοφόρησαν μόνο 1.436 λεωφορεία και τρόλεϊ, έναντι 1.832 το 2011, λόγω ελλείψεων σε ανταλλακτικά και προσωπικό στις επισκευαστικές βάσεις.
Δεν ευθύνονται μόνο οι απεργίες για την ταλαιπωρία των περίπου 2,2 εκ. πολιτών που μετακινούνται σε καθημερινή βάση με τις αστικές συγκοινωνίες...
Τα προβλήματα έχουν από χρόνια πάρει μόνιμο χαρακτήρα, αλλά είναι «ψιλά γράμματα» για την κυβέρνηση.
Εκτός από το μετρό που έχει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, οι επιβάτες ξεροσταλιάζουν με τις ώρες στις στάσεις περιμένοντας τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ…
Την τελευταία διετία μάλιστα, με τις «συνταγές» εξυγίανσης που επιβλήθηκαν με τα τρία μνημόνια, οι συγκοινωνίες έχουν κυριολεκτικά γίνει μπάχαλο και τα συντηρεί μόνο το φιλότιμο των εργαζομένων σε αυτές.
«Θέλουν να τις απαξιώσουν για να τις ξεπουλήσουν» είναι η εκτίμηση των εργαζομένων, που τώρα πια είναι αποδεκτή και από τους πιο ανυποψίαστος.
Η εικόνα της κατάρρευσης είναι ιδιαίτερα αισθητή σε λεωφορεία και τρόλεϊ, όπου κάθε μήνα προγραμματίζονται στα χαρτιά 1,8 εκ. δρομολόγια, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Την περασμένη χρονιά:
- Δεν πραγματοποιήθηκε το 65,14% των δρομολογίων λόγω ελλείψεων σε προσωπικό και βλαβών σε οχήματα.
- Οδηγήθηκε στη σύνταξη, λόγω μνημονίων, το 15,11% του προσωπικού, από το οποίο πάνω από το μισό ήταν οδηγοί.
- Κυκλοφόρησαν μόνο 1.436 λεωφορεία και τρόλεϊ, έναντι 1.832 το 2011, λόγω ελλείψεων σε ανταλλακτικά και προσωπικό στις επισκευαστικές βάσεις.