Η ανάπλαση του κέντρου της πόλης
Μόνο τραμ και πεζοί θα διασχίζουν ώς το τέλος του 2015 την Πανεπιστημίου, καθώς τότε αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η μερική πεζοδρόμησή της. Τα αυτοκίνητα δεν θα έχουν τη δυνατότητα να διασχίζουν τον κεντρικό άξονα της Αθήνας.
Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου θα επεκταθεί ώς τη Φιλελλήνων, οπότε τα αυτοκίνητα θα μπορούν να φτάσουν μέχρι το Σύνταγμα και από εκεί θα στρίβουν σε κάποιον από τους κεντρικούς δρόμους. Επίσης θα καταργηθούν 20 γραμμές λεωφορείων και επτά γραμμές τρόλεϊ, οι οποίες θα επανασχεδιαστούν. Θα επηρεαστούν, ακόμη, άμεσα από 600 έως 700 φανάρια.
Τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2014, οπότε και θα σταματήσει η κίνηση των οχημάτων. Η τελική μορφή που θα πάρει η Πανεπιστημίου θα ανακοινωθεί στις 27 Φεβρουαρίου.
Μόνο τραμ και πεζοί θα διασχίζουν ώς το τέλος του 2015 την Πανεπιστημίου, καθώς τότε αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η μερική πεζοδρόμησή της. Τα αυτοκίνητα δεν θα έχουν τη δυνατότητα να διασχίζουν τον κεντρικό άξονα της Αθήνας.
Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου θα επεκταθεί ώς τη Φιλελλήνων, οπότε τα αυτοκίνητα θα μπορούν να φτάσουν μέχρι το Σύνταγμα και από εκεί θα στρίβουν σε κάποιον από τους κεντρικούς δρόμους. Επίσης θα καταργηθούν 20 γραμμές λεωφορείων και επτά γραμμές τρόλεϊ, οι οποίες θα επανασχεδιαστούν. Θα επηρεαστούν, ακόμη, άμεσα από 600 έως 700 φανάρια.
Τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2014, οπότε και θα σταματήσει η κίνηση των οχημάτων. Η τελική μορφή που θα πάρει η Πανεπιστημίου θα ανακοινωθεί στις 27 Φεβρουαρίου.