Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανέκαθεν αποζημιώνει τους κατόχους καρτών διαρκείας "ΤΡΑΙΝΟΣΕ" σε περιπτώσεις απεργιών ή μεγάλων μεταβολών δρομολογίων (π.χ. διακοπή Α.Λιόσια - Πειραιάς) με παράταση στις κάρτες αυτές.
Συγκεκριμένα,
α) Η παράταση σε περιπτώσεις 24ωρων απεργιών ισούται με τις ημέρες των κινητοποιήσεων.
β) Η παράταση σε περιπτώσεις στάσεων εργασίας, ισούται με μία ημέρα για κάθε τρεις(3) στάσεις εργασίας
γ) Σε βλάβες ή ακραίες μεταβολές δρομολογίων, η παράταση αποφασίζεται αναλόγως των περιστάσεων.
Η διαδικασία για να λάβουμε την παράτασή μας, έχει ως εξής:
Επισκεπτόμαστε το εκδοτήριο ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μας εξυπηρετεί, μερικές μέρες πριν τη λήξη της κανονικής διάρκειας της κάρτας μας (είτε είναι μηνιάια, είτε ετήσια είτε οποιασδήποτε άλλης χρονικής διάρκειας) και πριν την πάροδο 30 ημερών από την ημέρομηνία λήξης.
Ο εκδότης διαθέτει πάντα ενημερωμένο αρχείο απεργιών, και αναγράφει επάνω στην κάρτα μας τις ημέρες της παράτασης και τη σφραγίζει. Ισχύουν τα εξής:
1) Οι ημέρες της παράτασης πρέπει να τελειώνουν ΠΡΙΝ από την πάροδο 30 ημερών από τη λήξη της κάρτας μας. Δηλαδή, αν η κάρτα μας λήγει στις 20/2/2013, οι ημέρες τις παράτασης πρέπει να λήγουν ΠΡΙΝ τις 21/3/2013.
2) Οι ημέρες παράτασης πρέπει να είναι συνεχόμενες μεταξύ τους, αλλά όχι απαραίτητα και με τις ημέρες κανονικής διάρκειας της κάρτας. Π.χ. Η κάρτα λήγει στις 20/2 και έχει 2 μέρες παράταση. Αυτές μπορεί να είναι, είτε 21-22/2 είτε 23-24/2 αλλά όχι 21, 27/2.
ΠΗΓΗ.