Ανοικτό είναι πλέον το ενδεχόμενο νέων αυξήσεων (έως και 25%) στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς καθώς οι συνεχόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν δημιουργήσει «τρύπα» 10 εκ. ευρώ στα έσοδα.
Ο φαύλος κύκλος της ύφεσης στην ελληνική κοινωνία να συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς και η πιο πρόσφατη απόδειξη πως ουσιαστικά τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει… όπως θα έπρεπε στην χώρα μας προέρχεται από το ρεπορτάζ των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Συγκεκριμένα, παρά το γεγονός ότι η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, «κατάφερε» να μην προβεί σε αυξήσεις στο κόστος των εισιτηρίων των ΜΜΜ στις αρχές του έτους, κάτι τέτοιο δεν είναι καθόλου απίθανο να συμβεί από το φθινόπωρο.
Αυτό θα συμβεί καθώς οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών εμφάνισαν μια «μαύρη τρύπα» 10 εκ. ευρώ περίπου μέσα στον Ιανουάριο, εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζόμενων σε αυτές.
Προκειμένου λοιπόν η κυβέρνηση να παραμείνει πιστή στις δεσμεύσεις της στους εκπροσώπους της τρόικας για μείωση των διαφυγόντων εσόδων λόγω φαινομένων όπως η λαθρεπιβίβαση, δεν αποκλείεται μέσα στο φθινόπωρο να προβούν σε νέες αυξήσεις (έως και κατά 25%) στα εισιτήρια δεδομένου ότι, το Μετρό, το Τραμ, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, έχουν σημαντικά μειωμένα έσοδα από τις αρχές του έτους.
Παράλληλα, η ρύθμιση για αποζημίωση των κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών στα μέσα σταθερής τροχιάς λόγω των απεργιών του Ιανουαρίου, αναμένεται να μετακυλίσει τις επιπτώσεις στα έσοδα του Μαρτίου. Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως το αντίτιμο για κάθε ημέρα υπολογίζεται στο 1,5 ευρώ περίπου.
ΠΗΓΗ.