Συνάδελφοι μετά από πολλές υποσχέσεις από τους αρμόδιους και το σωματίο μας οτι θα βρεθεί λύση στο Α7 να μήν περνάει μέσα απο τα εξάρχεια και ενώ δεν γινότανε τίποτα αποφάσισα να κάνω μία πρόταση στόν ΟΑΣΑ γιά τροποποίηση της διαδρομής, λαμβάνωντας υπόψην:
1) Οτι δέν πρέπει να μετακινηθεί η αφετηρία αφού δεν είναι ευκολο να βρούμε αντίστοιχη στο κέντρο της Αθήνας που να χωράνε 4 αρθρωτά λεωφορεία.
2) Nα μήν αλλάξουν οι χρόνοι διαδρομής αφού θα χρειαστεί να προστεθεί βάρδεια και υπάρχει κόστος για την εταιρία.
3) Να υπάρχει εναλακτική διαδρομή σε περίπτωση κλεισίματος οποιαδήποτε ώρα ακόμα και οταν δεν εχει σταθμάρχη.
4) Να μήν δημηουργηθεί νέα αφετηρία πανω σε κεντρικούς δρόμους (Πατησίων)
5) Να αντικατασταθούν οσο είναι δυνατόν οι κατηργημένες στάσεις (Μετσόβου και Πλ. Εξαρχείων)
Η πρόταση μου εχει ως εξής:
Συνέχεια την Αλεξάνδρας μετά την στάση Σόνια, επόμενη στάση Παρκο, συνέχεια επόμενη στάση Πεδίον Αρεως (αντίστοιχη της Μετσόβου) συνέχεια στην Πατησίων αριστερά στάση Πολυτεχνείο του 608 (αντίστοιχη της Πλ. Εξαρχείων), συνέχεια αριστερά στην Σολωμού εχει παλλόμενο πορτοκαλί και δεξιά Κάνιγγος συνέχεια αφετηρία.
1) ΔΕΝ μετακινείται η αφετηρία
2) ΔΕΝ κάνω αφετηρία πάνω σε κεντρικό δρόμο αφού δεν το θέλει ο ΟΑΣΑ.
3) ΔΕΝ αλλάζουν χρόνοι διαδρομής.
4) Εαν κλειστεί κάποιο λεωφορείο στήν Σολωμού είναι ορατό απο τον επόμενο οπότε συνεχίζει ευθεία και αριστερά στην Χαλκοκονδύλη καί χάνω μόνο ενα σε αντίθεση με τώρα λόγο της συχνότητας (10΄) ακόμα και το πρωί μπορώ να χάσω από 2 μεχρι 3 οσπου να ειδοποιηθείς απο τον σταθμάρχη.
5) Ερχεται και τροχαία και γερανός σε αντίθεση με τα εξάρχεια!!!
6) Αντικαθηστώ ολες τις στάσεις και προσθέτω και μία ακόμα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
7) Προστατεύω τον επιβάτη την περιουσία του Ελληνικού λαου και την σωματική μου ακαιρεώτητα από οποιδήποτε συμβάν μέσα στα Εξάρχεια αφού δεν πατάει περιπολικό ουτε για καταγραφή κάποιου συβμάντος.
8) Το βράδυ που είμαστε μόνοι μας ή Σολωμού είναι τελείως ελεύθερη!!!
Περνώντας απο το σωματίο μπας και μέ ακολουθήσει κάποιος συνδικαλιστής μόνο ο Σκοκέας ανταποκρίθηκε ενώ κάποιοι αλλοι γελούσαν μαζί μου αφού είχαν κάνει είδη προτάσεις εδώ και πολύ καιρό και δεν γινόταν τίποτα και γνωρίζαν το μέρος πολύ καλά οτί δέν περνάει ουτε σμάρτακι. Μέσα απο τις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε αν οντως είναι η Σωλομού ενα μονοπάτι στό κέντρο της Αθήνας. Στόν ΟΑΣΑ βρήκανε την πρόταση πολύ καλή αλλά κάτι ξαφνικά αλλαξε και βρήκανε στενότητα της δεξιάς στροφής προς την Κάνιγγος, ενώ κάπου βρήκανε και μια αλλη πρόταση που μακάρι να είναι καλή και να βρεθεί λύση στό πρόβλημα. Εμείς συνεχίζουμε τις πιέσεις με την πρότασή μας μέχρι η αλλή πρόταση να γίνει πράξη μακάρι να ακολουθήσουν κι αλλοι συνδικαλιστές να βρούμε οσο πιο γρήγορα λύση τώρα που το θέμα είναι ζεστό εγώ πάντως δεν παρεξηγούμαι, πιανού θα είναι η πρόταση δεν ενδιαφέρει κανέναν εργαζόμενο ο συνάδελφος θέλει την λύση
1) Οτι δέν πρέπει να μετακινηθεί η αφετηρία αφού δεν είναι ευκολο να βρούμε αντίστοιχη στο κέντρο της Αθήνας που να χωράνε 4 αρθρωτά λεωφορεία.
2) Nα μήν αλλάξουν οι χρόνοι διαδρομής αφού θα χρειαστεί να προστεθεί βάρδεια και υπάρχει κόστος για την εταιρία.
3) Να υπάρχει εναλακτική διαδρομή σε περίπτωση κλεισίματος οποιαδήποτε ώρα ακόμα και οταν δεν εχει σταθμάρχη.
4) Να μήν δημηουργηθεί νέα αφετηρία πανω σε κεντρικούς δρόμους (Πατησίων)
5) Να αντικατασταθούν οσο είναι δυνατόν οι κατηργημένες στάσεις (Μετσόβου και Πλ. Εξαρχείων)
Η πρόταση μου εχει ως εξής:
Συνέχεια την Αλεξάνδρας μετά την στάση Σόνια, επόμενη στάση Παρκο, συνέχεια επόμενη στάση Πεδίον Αρεως (αντίστοιχη της Μετσόβου) συνέχεια στην Πατησίων αριστερά στάση Πολυτεχνείο του 608 (αντίστοιχη της Πλ. Εξαρχείων), συνέχεια αριστερά στην Σολωμού εχει παλλόμενο πορτοκαλί και δεξιά Κάνιγγος συνέχεια αφετηρία.
1) ΔΕΝ μετακινείται η αφετηρία
2) ΔΕΝ κάνω αφετηρία πάνω σε κεντρικό δρόμο αφού δεν το θέλει ο ΟΑΣΑ.
3) ΔΕΝ αλλάζουν χρόνοι διαδρομής.
4) Εαν κλειστεί κάποιο λεωφορείο στήν Σολωμού είναι ορατό απο τον επόμενο οπότε συνεχίζει ευθεία και αριστερά στην Χαλκοκονδύλη καί χάνω μόνο ενα σε αντίθεση με τώρα λόγο της συχνότητας (10΄) ακόμα και το πρωί μπορώ να χάσω από 2 μεχρι 3 οσπου να ειδοποιηθείς απο τον σταθμάρχη.
5) Ερχεται και τροχαία και γερανός σε αντίθεση με τα εξάρχεια!!!
6) Αντικαθηστώ ολες τις στάσεις και προσθέτω και μία ακόμα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
7) Προστατεύω τον επιβάτη την περιουσία του Ελληνικού λαου και την σωματική μου ακαιρεώτητα από οποιδήποτε συμβάν μέσα στα Εξάρχεια αφού δεν πατάει περιπολικό ουτε για καταγραφή κάποιου συβμάντος.
8) Το βράδυ που είμαστε μόνοι μας ή Σολωμού είναι τελείως ελεύθερη!!!
Περνώντας απο το σωματίο μπας και μέ ακολουθήσει κάποιος συνδικαλιστής μόνο ο Σκοκέας ανταποκρίθηκε ενώ κάποιοι αλλοι γελούσαν μαζί μου αφού είχαν κάνει είδη προτάσεις εδώ και πολύ καιρό και δεν γινόταν τίποτα και γνωρίζαν το μέρος πολύ καλά οτί δέν περνάει ουτε σμάρτακι. Μέσα απο τις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε αν οντως είναι η Σωλομού ενα μονοπάτι στό κέντρο της Αθήνας. Στόν ΟΑΣΑ βρήκανε την πρόταση πολύ καλή αλλά κάτι ξαφνικά αλλαξε και βρήκανε στενότητα της δεξιάς στροφής προς την Κάνιγγος, ενώ κάπου βρήκανε και μια αλλη πρόταση που μακάρι να είναι καλή και να βρεθεί λύση στό πρόβλημα. Εμείς συνεχίζουμε τις πιέσεις με την πρότασή μας μέχρι η αλλή πρόταση να γίνει πράξη μακάρι να ακολουθήσουν κι αλλοι συνδικαλιστές να βρούμε οσο πιο γρήγορα λύση τώρα που το θέμα είναι ζεστό εγώ πάντως δεν παρεξηγούμαι, πιανού θα είναι η πρόταση δεν ενδιαφέρει κανέναν εργαζόμενο ο συνάδελφος θέλει την λύση
γραμμή Α7 πριν το φανάρι ΣΤΗΝ Στουρναρη (5)
γραμμή Α7 πριν το φανάρι ΣΤΗΝ Στουρναρη
ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΟΛΩΜΟΥ
γραμμή Α7 πριν το φανάρι ΣΤΗΝ Στουρναρη (3)