Μόνιμους ελεγκτές θα αποκτήσουν οι δύο πιο δημοφιλείς γραμμές του ΟΑΣΘ, σε μια προσπάθεια του Οργανισμού
να αντιμετωπίσει τη λαθρεπιβίβαση. Ίσως κι εντός του Ιανουαρίου στα λεωφορεία των γραμμών 31 (Βούλγαρη- ΚΤΕΛ) και 10 (Χαριλάου) θα τοποθετηθούν μόνιμοι ελεγκτές, σε μια προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετούνται χωρίς να πληρώσουν.
"Οι επιβάτες θα ανεβαίνουν στο λεωφορείο από τις δύο μπροστινές πόρτες. Ο οδηγός θα ελέγχει όσους επιβιβάζονται από την πρώτη πόρτα, ενώ στη δεύτερη θα υπάρχει ελεγκτής. Η αποβίβαση θα γίνεται από την τρίτη και τέταρτη πόρτα, ώστε να υπάρχει έλεγχος" αναφέρει ο κ. Στεφανίδης.
Η εφαρμογή του μέτρου θα είναι πιλοτική κι εφόσον αποδώσει θα επεκταθεί και σε άλλες γραμμές στις οποίες χρησιμοποιούνται μεγάλα λεωφορεία, στα οποία υπάρχει πληρότητα.
"Οι επιβάτες θα ανεβαίνουν στο λεωφορείο από τις δύο μπροστινές πόρτες. Ο οδηγός θα ελέγχει όσους επιβιβάζονται από την πρώτη πόρτα, ενώ στη δεύτερη θα υπάρχει ελεγκτής. Η αποβίβαση θα γίνεται από την τρίτη και τέταρτη πόρτα, ώστε να υπάρχει έλεγχος" αναφέρει ο κ. Στεφανίδης.
Η εφαρμογή του μέτρου θα είναι πιλοτική κι εφόσον αποδώσει θα επεκταθεί και σε άλλες γραμμές στις οποίες χρησιμοποιούνται μεγάλα λεωφορεία, στα οποία υπάρχει πληρότητα.