Για την ολική φόρτιση, απαιτούνται τρία με τέσσερα λεπτά και πραγματοποιείται όταν το όχημα φτάσει στο τέρμα του και πριν ξεκινήσει το νέο του δρομολόγιο
Το λεωφορείο μπορεί να μεταφέρει 135 επιβάτες. Η μερική φόρτιση γίνεται με τη χρήση ενός βραχίονα, ο οποίος κινείται με λέιζερ. Οι μπαταρίες του λεωφορείου τροφοδοτούνται με 400kW σε κάθε στάση, την ώρα που αποβιβάζονται και επιβιβάζονται οι επιβάτες.
Για την ολική φόρτιση, απαιτούνται τρία με τέσσερα λεπτά. Η ολική φόρτιση πραγματοποιείται όταν το όχημα φτάσει στο τέρμα του και πριν ξεκινήσει το νέο του δρομολόγιο. Η όλη διαδικασία δεν απαιτεί καλώδια.
Όπως τονίζει η κατασκευάστρια εταιρεία, «χρησιμοποιείται ένα νέο σύστημα ηλεκτρικής ώθησης, μέσω του οποίου η ενέργεια που παράγεται από το σύστημα πέδησης αποθηκεύεται στις μπαταρίες του οχήματος».
Στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος, η ABB συνεργάζεται, ήδη, με την εταιρεία μαζικών μεταφορών της Γενεύης και τον ελβετικό πάροχο ηλεκτρισμού SIG. Στόχος τους είναι η εγκατάσταση φορτιστών για το λεωφορείο στον δρόμο που συνδέει το αεροδρόμιο με το διεθνές εκθεσιακό κέντρο της πόλης.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ "VIDEO"