Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά. Με αυτά τα λόγια μπορούμε να περιγράψουμε τι έχει γίνει τους τελευταίους 6 μήνες, από τότε δηλαδή που υπογράφηκε η σύμβαση της Αττικό Μετρό με την ΘΕΜΕΛΗ για την επέκταση του μέσου από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά.
Αυτή την εποχή συνεχίζονται οι μελέτες εφαρμογής και μόλις εγκριθούν τότε θα δούμε τα πρώτα εργοτάξια κατά μήκος των οδών Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Β.Γεωργίου, Εθνικής Αντιστάσεως, Σκυλίτση κλπ.
Επίσης γίνονται διερευνητικές τομές, έρευνα της αρχαιολογικής υπηρεσίας για τυχόν ευρήματα, εργασίες μετακίνησης ΟΚΩ κλπ. Όπως και να έχει από τις αρχές Φθινοπώρου η πρώτη μεγάλη επέκταση του Αθηναϊκού Τραμ θα αρχίζει να γίνεται ορατή απο τους κατοίκους και κυρίως τους ..οδηγούς που θα διέρχονται των παραπάνω δρόμων.
Το χειμώνα οι καταλήψεις θα πυκνώσουν καθώς θα αρχίσει να "ξηλώνεται" το οδόστρωμα για να μπουν οι βάσεις για τις σιδηροτροχιές του Τραμ. Στο κέντρο του Πειραιά οι λωρίδες που θα καταλάβει το Τραμ είναι στην Γ.Λαμπράκη η δεξιά (όπως ανεβαίνουμε προς την οδό Πειραιώς), η δεξιά (όπως κατεβαίνουμε προς την Γ.Λαμπράκη) και δεξιά στην Εθνικής Αντιστάσεως και την Σκυλίτση (είναι μονοδρομημένοι ήδη οι δύο δρόμοι).
Τα δύσκολα για τους οδηγούς έπονται και θα χρειαστούν γερά νεύρα και πολύ υπομονή.
Σημαντικό στοιχείο της επέκτασης είναι οι συνδέσεις με το Μετρό. Η πρώτη σύνδεση θα γίνει στο Δημοτικό Θέατρο, όπου θα συναντούμε την στάση του Τραμ και τον τερματικό σταθμό της Γραμμής 3 (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ). Η δεύτερη θα είναι εξ` αποστάσεως καθώς θα υπάρχει στάση περίπου 100 μέτρα από τον σταθμό της Γραμμής 1 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) και τον μελλοντικό της γραμμής 3.
Αυτή την εποχή συνεχίζονται οι μελέτες εφαρμογής και μόλις εγκριθούν τότε θα δούμε τα πρώτα εργοτάξια κατά μήκος των οδών Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Β.Γεωργίου, Εθνικής Αντιστάσεως, Σκυλίτση κλπ.
Επίσης γίνονται διερευνητικές τομές, έρευνα της αρχαιολογικής υπηρεσίας για τυχόν ευρήματα, εργασίες μετακίνησης ΟΚΩ κλπ. Όπως και να έχει από τις αρχές Φθινοπώρου η πρώτη μεγάλη επέκταση του Αθηναϊκού Τραμ θα αρχίζει να γίνεται ορατή απο τους κατοίκους και κυρίως τους ..οδηγούς που θα διέρχονται των παραπάνω δρόμων.
Το χειμώνα οι καταλήψεις θα πυκνώσουν καθώς θα αρχίσει να "ξηλώνεται" το οδόστρωμα για να μπουν οι βάσεις για τις σιδηροτροχιές του Τραμ. Στο κέντρο του Πειραιά οι λωρίδες που θα καταλάβει το Τραμ είναι στην Γ.Λαμπράκη η δεξιά (όπως ανεβαίνουμε προς την οδό Πειραιώς), η δεξιά (όπως κατεβαίνουμε προς την Γ.Λαμπράκη) και δεξιά στην Εθνικής Αντιστάσεως και την Σκυλίτση (είναι μονοδρομημένοι ήδη οι δύο δρόμοι).
Τα δύσκολα για τους οδηγούς έπονται και θα χρειαστούν γερά νεύρα και πολύ υπομονή.
Σημαντικό στοιχείο της επέκτασης είναι οι συνδέσεις με το Μετρό. Η πρώτη σύνδεση θα γίνει στο Δημοτικό Θέατρο, όπου θα συναντούμε την στάση του Τραμ και τον τερματικό σταθμό της Γραμμής 3 (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ). Η δεύτερη θα είναι εξ` αποστάσεως καθώς θα υπάρχει στάση περίπου 100 μέτρα από τον σταθμό της Γραμμής 1 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) και τον μελλοντικό της γραμμής 3.