Την προσπάθεια για διπλασιασμό του παγκόσμιου μεριδίου της αγοράς των δημόσιων μεταφορών μέχρι το 2025, υποστηρίζει το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), συμμετέχοντας στην Παγκόσμια Καμπάνια της Διεθνούς Ένωσης Δημόσιων Μεταφορών (UITP), που εφαρμόζεται σε 92 χώρες. Το ΣΑΣΘ είναι ο μοναδικός ελληνικός φορέας, που συμμετέχει στην εκστρατεία, με σύνθημα «Κερδίζουμε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς- Grow with Public Transport!».
Η εκστρατεία αφενός στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των πολιτικών ιθυνόντων σε όλο τον κόσμο για την ευρύτερη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών και, αφετέρου, παρέχει καθοδήγηση σε φορείς λήψης αποφάσεων, σε δημόσιες αρχές αστικών μεταφορών και σε παρόχους συγκοινωνιακού έργου, για το πώς να βελτιώσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να εφαρμόσουν βιώσιμες λύσεις κινητικότητας.
Μάλιστα, για να συμπέσει με την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας (16-22 Σεπτεμβρίου), οι πόλεις σε όλο τον κόσμο θα εμφανίσουν το σύνθημα «Κερδίζουμε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» στα οχήματα των δημοσίων συγκοινωνιών, στους σταθμούς, στις στάσεις, στις ιστοσελίδες και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΣΑΣΘ στην καμπάνια, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Κινητικότητας και σε συνεργασία με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) θα ενημερώνονται οι πολίτες για τα πλεονεκτήματα των αστικών συγκοινωνιών.
Ενημερωτικές αφίσες θα υπάρχουν σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ η καμπάνια θα κορυφωθεί στις 22 Σεπτεμβρίου 2013, με κοινή υπαίθρια έκθεση του ΣΑΣΘ και του ΟΑΣΘ._
Η εκστρατεία αφενός στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των πολιτικών ιθυνόντων σε όλο τον κόσμο για την ευρύτερη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών και, αφετέρου, παρέχει καθοδήγηση σε φορείς λήψης αποφάσεων, σε δημόσιες αρχές αστικών μεταφορών και σε παρόχους συγκοινωνιακού έργου, για το πώς να βελτιώσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να εφαρμόσουν βιώσιμες λύσεις κινητικότητας.
Μάλιστα, για να συμπέσει με την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας (16-22 Σεπτεμβρίου), οι πόλεις σε όλο τον κόσμο θα εμφανίσουν το σύνθημα «Κερδίζουμε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» στα οχήματα των δημοσίων συγκοινωνιών, στους σταθμούς, στις στάσεις, στις ιστοσελίδες και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΣΑΣΘ στην καμπάνια, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Κινητικότητας και σε συνεργασία με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) θα ενημερώνονται οι πολίτες για τα πλεονεκτήματα των αστικών συγκοινωνιών.
Ενημερωτικές αφίσες θα υπάρχουν σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ η καμπάνια θα κορυφωθεί στις 22 Σεπτεμβρίου 2013, με κοινή υπαίθρια έκθεση του ΣΑΣΘ και του ΟΑΣΘ._