Υπέρ της ταχύτερης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τάχθηκε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για την απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ.
Ο υπουργός Μεταφορών τόνισε τα ακόλουθα: “Το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της όσο γίνεται ταχύτερης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί επίσης υψηλή προτεραιότητα. Διότι έτσι θα αυξηθεί σημαντικά το μεταφορικό έργο, κυρίως το εμπορευματικό, της χώρας προς την κεντρική και βόρεια Ευρώπη.
Επίσης, οι σιδηροδρομικές μας γραμμές, το σιδηροδρομικό μας δίκτυο και οι υποδομές, θα αποτελέσουν το ελκυστικότερο εργαλείο για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσα από τις συνδυασμένες μεταφορές, δηλαδή τα λιμάνια μας.
Το λιμάνι του Πειραιά πρωτίστως, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επίσης, πολύ σημαντικό για λόγους, που γνωρίζετε πολύ καλά, αλλά και τα άλλα μεγάλα λιμάνια της βορείου κυρίως Ελλάδας σε ό,τι αφορά τον εμπορευματικό χαρακτήρα τους.
Και τα λιμάνια της κεντρικής και νότιας Ελλάδας σε ό,τι αφορά κυρίως τον τουριστικό χαρακτήρα τους, αφού κυρίως τα λιμάνια της κεντρικής και νότιας Ελλάδας και των νησιών μας αποτελούν πια πόλο έλξης της κρουαζιέρας. Και είναι ραγδαία αυξανόμενη δραστηριότητα στη χώρα.
Αυτός ο στόχος, που συνδέεται και συνδυάζεται με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί υψηλή προτεραιότητα”.
Ο υπουργός Μεταφορών τόνισε τα ακόλουθα: “Το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της όσο γίνεται ταχύτερης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί επίσης υψηλή προτεραιότητα. Διότι έτσι θα αυξηθεί σημαντικά το μεταφορικό έργο, κυρίως το εμπορευματικό, της χώρας προς την κεντρική και βόρεια Ευρώπη.
Επίσης, οι σιδηροδρομικές μας γραμμές, το σιδηροδρομικό μας δίκτυο και οι υποδομές, θα αποτελέσουν το ελκυστικότερο εργαλείο για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσα από τις συνδυασμένες μεταφορές, δηλαδή τα λιμάνια μας.
Το λιμάνι του Πειραιά πρωτίστως, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επίσης, πολύ σημαντικό για λόγους, που γνωρίζετε πολύ καλά, αλλά και τα άλλα μεγάλα λιμάνια της βορείου κυρίως Ελλάδας σε ό,τι αφορά τον εμπορευματικό χαρακτήρα τους.
Και τα λιμάνια της κεντρικής και νότιας Ελλάδας σε ό,τι αφορά κυρίως τον τουριστικό χαρακτήρα τους, αφού κυρίως τα λιμάνια της κεντρικής και νότιας Ελλάδας και των νησιών μας αποτελούν πια πόλο έλξης της κρουαζιέρας. Και είναι ραγδαία αυξανόμενη δραστηριότητα στη χώρα.
Αυτός ο στόχος, που συνδέεται και συνδυάζεται με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί υψηλή προτεραιότητα”.