To 11 185 είναι ο νέος πενταψήφιος αριθμός κλήσης τους Τηλεφωνικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΑΣΑ, του μέχρι τώρα γνωστού 185. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα υπάρχει παράλληλη λειτουργία και του αριθμού 185.
Μέσω του 11 185 το επιβατικό κοινό μπορεί να ενημερωθεί τηλεφωνικά για το πως μπορεί να μετακινηθεί με τις Αστικές Συγκοινωνίες από ένα σημείο του Λεκανοπεδίου σε κάποιο άλλο, ποιος είναι ο συνδυασμός μέσων που πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει στον προορισμό του γρήγορα, ποιο είναι το κόστος των μετακινήσεων, και όλα όσα είναι απαραίτητο να γνωρίζει για την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν αναφέρεται το κόστος κλήσης.
Η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου γίνεται μέσω ανάθεσης σε ιδιωτική εταιρία παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικού κέντρου. Ενδεικτικά, ο ΟΑΣΑ πλήρωσε 15.354 ευρώ για τη λειτουργία του τηλεφωνικού του κέντρου για το χρονικό διάστημα του Ιούνιου 2013, ενώ και οι καλούντες επιβαρύνονται από την κλήση του αριθμού υψηλής χρέωσης. Προς το παρόν ο ΟΑΣΑ δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για την βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού μέσω διαδικτύου, social media, ή εφαρμογών κινητού τηλεφώνου.
Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα – Παρασκευή μεταξύ 06:30 – 22:30, και κάθε Σάββατο και Κυριακή μεταξύ 07:30 – 22:30.
Πηγή: ΟΑΣΑ
Μέσω του 11 185 το επιβατικό κοινό μπορεί να ενημερωθεί τηλεφωνικά για το πως μπορεί να μετακινηθεί με τις Αστικές Συγκοινωνίες από ένα σημείο του Λεκανοπεδίου σε κάποιο άλλο, ποιος είναι ο συνδυασμός μέσων που πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει στον προορισμό του γρήγορα, ποιο είναι το κόστος των μετακινήσεων, και όλα όσα είναι απαραίτητο να γνωρίζει για την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν αναφέρεται το κόστος κλήσης.
Η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου γίνεται μέσω ανάθεσης σε ιδιωτική εταιρία παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικού κέντρου. Ενδεικτικά, ο ΟΑΣΑ πλήρωσε 15.354 ευρώ για τη λειτουργία του τηλεφωνικού του κέντρου για το χρονικό διάστημα του Ιούνιου 2013, ενώ και οι καλούντες επιβαρύνονται από την κλήση του αριθμού υψηλής χρέωσης. Προς το παρόν ο ΟΑΣΑ δεν έχει δείξει ενδιαφέρον για την βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού μέσω διαδικτύου, social media, ή εφαρμογών κινητού τηλεφώνου.
Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα – Παρασκευή μεταξύ 06:30 – 22:30, και κάθε Σάββατο και Κυριακή μεταξύ 07:30 – 22:30.
Πηγή: ΟΑΣΑ