Kάποια στιγμή η ΠΕΠΕ οφείλει να εξηγήσει στους μηχανοδηγούς γιατί χάθηκε η πολύτιμη συνεργασία με τους οδηγούς Μέσων Σταθερής Τροχιάς , συνεργασία που είχε και σαν αποτέλεσμα την ένταξη μας στο καθεστώς ασφάλισης των ΒΑΕ ....Εκτός αν πάνε όλα καλά κ ασχολούνται μόνο με το στέκι της έλξης ! H σημερινή ανακοίνωση >
Ευθεία επίθεση κατά των υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών,αλλά και κατά της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ εξαπολύουν οι ενώσεις εργαζομένων του ΗΣΑΠ
και του Τραμ και οι ηλεκτροδηγοί του Μετρό (ΣΗΕΚ).
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η κυβέρνηση σχεδιάζει να δώσει ένα ακόμα δυσβάσταχτο «χτύπημα» στους νέους, στους ανέργους, στους χαμηλοσυνταξιούχους και γενικά στα αδύναμα κοινωνικά στρώματα, αυξάνοντας τις τιμές των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Με 40% αύξηση εισιτηρίων, μείωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου 50%(σχεδόν σε όλες τις γραμμές, τα μισά τραίνα από το δρομολόγιο του 2010), με αποτέλεσμα το συνωστισμό των επιβατών ιδίως τις ώρες αιχμής, με τους μισούς συρμούς στην κυκλοφορία λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, με αναγκαστικές μετατάξεις προσωπικού (από τη γραμμή π. ΗΣΑΠ 168 άτομα), με απολύσεις εξειδικευμένου προσωπικού (280 άτομα από την π. ΑΜΕΛ), με μειώσεις μισθών έως και 50% όλου του εναπομείναντος προσωπικού, με ελλιπή συντήρηση και επισκευή των υποδομών των τριών φορέων (ΑΜΕΛ – ΗΣΑΠ - ΤΡΑΜ), με εισιτηριοδιαφυγή πάνω από 30% και με επιστρατευμένη όλη την εταιρεία για 1 περίπου χρόνο, η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ βρήκε πλεόνασμα(!!), όπως οι πολιτικές του success story... επιβάλλουν.
Αν είναι έτσι λοιπόν, τα Υπουργεία Μεταφορών & Οικονομικών:
-γιατί άραγε δεν επαναπροσλαμβάνουν τους απολυμένους συναδέλφους;;
-γιατί δεν υπογράφουν τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας του προσωπικού;
-γιατί δεν προχωρούν στην μείωση του εισιτηρίου;;;
-γιατί δεν υιοθετούν την μετακίνηση ανέργων με κάρτες ελευθέρας του ΟΑΕΔ;;
-γιατί τα δρομολόγια έχουν διελεύσεις συρμών έως 10 λεπτά;
-γιατί οι συρμοί παραμένουν ακίνητοι στα αμαξοστάσια;;;
Μάλλον, επειδή το μόνο που ενδιαφέρει είναι να προχωρήσουν οι συμφωνίες παραχώρησης σε ιδιώτη, εκείνων των δημόσιων εταιρειών που θεωρούνται φιλέτα και να κληθεί πάλι το επιβατικό κοινό να πληρώσει τους νέους «σωτήρες», μέσα από την νέα αύξηση κομίστρου!
Ο στόχος μηδενισμού της υποστήριξης της πολιτείας προς τους συγκοινωνιακούς φορείς είναι επικίνδυνη πολιτική, γιατί η μετακίνηση πρέπει να είναι φθηνή – γρήγορη και ασφαλής στην υπηρεσία του πολίτη.
Το γεγονός αυτό επιτυγχάνεται μόνο μέσα από έναν υγιή φορέα, δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα».
Ευθεία επίθεση κατά των υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών,αλλά και κατά της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ εξαπολύουν οι ενώσεις εργαζομένων του ΗΣΑΠ
και του Τραμ και οι ηλεκτροδηγοί του Μετρό (ΣΗΕΚ).
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η κυβέρνηση σχεδιάζει να δώσει ένα ακόμα δυσβάσταχτο «χτύπημα» στους νέους, στους ανέργους, στους χαμηλοσυνταξιούχους και γενικά στα αδύναμα κοινωνικά στρώματα, αυξάνοντας τις τιμές των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Με 40% αύξηση εισιτηρίων, μείωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου 50%(σχεδόν σε όλες τις γραμμές, τα μισά τραίνα από το δρομολόγιο του 2010), με αποτέλεσμα το συνωστισμό των επιβατών ιδίως τις ώρες αιχμής, με τους μισούς συρμούς στην κυκλοφορία λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, με αναγκαστικές μετατάξεις προσωπικού (από τη γραμμή π. ΗΣΑΠ 168 άτομα), με απολύσεις εξειδικευμένου προσωπικού (280 άτομα από την π. ΑΜΕΛ), με μειώσεις μισθών έως και 50% όλου του εναπομείναντος προσωπικού, με ελλιπή συντήρηση και επισκευή των υποδομών των τριών φορέων (ΑΜΕΛ – ΗΣΑΠ - ΤΡΑΜ), με εισιτηριοδιαφυγή πάνω από 30% και με επιστρατευμένη όλη την εταιρεία για 1 περίπου χρόνο, η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ βρήκε πλεόνασμα(!!), όπως οι πολιτικές του success story... επιβάλλουν.
Αν είναι έτσι λοιπόν, τα Υπουργεία Μεταφορών & Οικονομικών:
-γιατί άραγε δεν επαναπροσλαμβάνουν τους απολυμένους συναδέλφους;;
-γιατί δεν υπογράφουν τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας του προσωπικού;
-γιατί δεν προχωρούν στην μείωση του εισιτηρίου;;;
-γιατί δεν υιοθετούν την μετακίνηση ανέργων με κάρτες ελευθέρας του ΟΑΕΔ;;
-γιατί τα δρομολόγια έχουν διελεύσεις συρμών έως 10 λεπτά;
-γιατί οι συρμοί παραμένουν ακίνητοι στα αμαξοστάσια;;;
Μάλλον, επειδή το μόνο που ενδιαφέρει είναι να προχωρήσουν οι συμφωνίες παραχώρησης σε ιδιώτη, εκείνων των δημόσιων εταιρειών που θεωρούνται φιλέτα και να κληθεί πάλι το επιβατικό κοινό να πληρώσει τους νέους «σωτήρες», μέσα από την νέα αύξηση κομίστρου!
Ο στόχος μηδενισμού της υποστήριξης της πολιτείας προς τους συγκοινωνιακούς φορείς είναι επικίνδυνη πολιτική, γιατί η μετακίνηση πρέπει να είναι φθηνή – γρήγορη και ασφαλής στην υπηρεσία του πολίτη.
Το γεγονός αυτό επιτυγχάνεται μόνο μέσα από έναν υγιή φορέα, δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα».