Ξάφνιασε πολλούς η απόφαση του υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για το «ξήλωμα» σύσσωμου του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΑ. Από την απόφαση του υπουργού ξεχωρίζουν και επισημαίνονται τα ακόλουθα:
- Ηταν τόσο μεγάλο το παράπτωμα του Αλ. Δελούκα; Οντως η διοίκηση του ΟΑΣΑ δεν είχε τιμολογήσει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι αστικές συγκοινωνίες στους δημόσιους φορείς, με αποτέλεσμα την απώλεια 60 εκατ. ευρώ; Εάν είναι έτσι, τα υπουργεία πιστώνουν, δηλαδή πληρώνουν τον ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια ή απλώς πρόκειται για λογιστικές εγγραφές που χρησιμοποιούνται στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα; Πληρώνει το Δημόσιο (υπουργεία) το άλλο Δημόσιο (ο ΟΑΣΑ είναι κρατικός);
- Γιατί «φαγώθηκε» όλο το διοικητικό συμβούλιο; Ολοι γνωρίζουν ότι τα μέλη του δ.σ. ενημερώνονται για τα θέματα του οργανισμού τις ημέρες που διεξάγονται τα διοικητικά συμβούλια. Ενέχει πολιτική ερμηνεία η απομάκρυνση, γιατί ο Αλέξανδρος Δελούκας ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ κατόπιν πρότασης της Δημοκρατικής Αριστεράς, όταν αυτή μετείχε στην κυβέρνηση συνεργασίας;
- Με το «ξήλωμα» του δ.σ. ΟΑΣΑ, του οποίου η διοίκηση δεν είχε «πολιτικές πλάτες», ο υπουργός Μεταφορών μήπως στέλνει μήνυμα και σε άλλες διοικήσεις εποπτευόμενων φορέων; Τι συμβαίνει στο διαγωνισμό για το αυτόματο κόμιστρο που «μάχονται» Κόκκαλης, Περιστέρης και Μυτιληναίος; Θα καθυστερήσει;
Φ.ΦΩΤ.
- Ηταν τόσο μεγάλο το παράπτωμα του Αλ. Δελούκα; Οντως η διοίκηση του ΟΑΣΑ δεν είχε τιμολογήσει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι αστικές συγκοινωνίες στους δημόσιους φορείς, με αποτέλεσμα την απώλεια 60 εκατ. ευρώ; Εάν είναι έτσι, τα υπουργεία πιστώνουν, δηλαδή πληρώνουν τον ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια ή απλώς πρόκειται για λογιστικές εγγραφές που χρησιμοποιούνται στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα; Πληρώνει το Δημόσιο (υπουργεία) το άλλο Δημόσιο (ο ΟΑΣΑ είναι κρατικός);
- Γιατί «φαγώθηκε» όλο το διοικητικό συμβούλιο; Ολοι γνωρίζουν ότι τα μέλη του δ.σ. ενημερώνονται για τα θέματα του οργανισμού τις ημέρες που διεξάγονται τα διοικητικά συμβούλια. Ενέχει πολιτική ερμηνεία η απομάκρυνση, γιατί ο Αλέξανδρος Δελούκας ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ κατόπιν πρότασης της Δημοκρατικής Αριστεράς, όταν αυτή μετείχε στην κυβέρνηση συνεργασίας;
- Με το «ξήλωμα» του δ.σ. ΟΑΣΑ, του οποίου η διοίκηση δεν είχε «πολιτικές πλάτες», ο υπουργός Μεταφορών μήπως στέλνει μήνυμα και σε άλλες διοικήσεις εποπτευόμενων φορέων; Τι συμβαίνει στο διαγωνισμό για το αυτόματο κόμιστρο που «μάχονται» Κόκκαλης, Περιστέρης και Μυτιληναίος; Θα καθυστερήσει;
Φ.ΦΩΤ.