O.SY. BUS DRIVERS Όταν οι «μεγάλοι» (Κόκκαλης, Μυτιληναίος, Περιστέρης) μάχονται για τον ΟΑΣΑ - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Όταν οι «μεγάλοι» (Κόκκαλης, Μυτιληναίος, Περιστέρης) μάχονται για τον ΟΑΣΑ

Όταν οι «μεγάλοι» (Κόκκαλης, Μυτιληναίος, Περιστέρης) μάχονται για τον ΟΑΣΑ

Written By OsyBusDrivers on Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013 | 6:58 μ.μ.

Έντονο επιχειρηματικό παρασκήνιο γύρω από , έναν από τους μεγαλύτερους , διαγωνισμούς πληροφορικής και λογισμικού των τελευταίων ετών. Ο λόγος για το αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου του ΟΑΣΑ, δαπάνης έως 94 εκατ. ευρώ, το οποίο διεκδικούν τρεις ισχυρές κοινοπραξίες.

Του Φώτη Φωτεινού

Οι εταιρείες Intrasoft International – Intrakat του ομίλου Κόκκαλη, η κοινοπραξία ΑΤΕΣΕ (όμιλος Χούμπαυλη) με την ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίου και την γαλλική Thales και η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή (της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του Γ. Περιστέρη) με την LG CNS (θυγατρική της LG) κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για το αυτόματο κόμιστρο του ΟΑΣΑ.

Σε έναν τέτοιο διαγωνισμό, όπως ήταν αναμενόμενο, άρχισαν να εκδηλώνονται οι πρώτες “εχθροπραξίες”, πριν από την πιο κρίσιμη φάση, το άνοιγμα των οικονομικών και τεχνικών προσφορών. Οι διενέξεις μεταξύ των 3 κοινοπρακτικών σχημάτων έχουν να κάνουν με τα νομιμοποιητικά έγγραφα.

Για παράδειγμα, ορισμένοι από τους υποψήφιους αναδόχους εξέφρασαν απορίες γύρω από την “ξαφνική”, όπως υποστηρίζουν, συμμετοχή της ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίου στο διαγωνισμό. Όπως υπογραμμίζουν, στην αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος, δεν υπήρξε συμμετοχή της ΜΕΤΚΑ στο σχήμα της ΑΤΕΣΕ του ομίλου Χούμπαυλη, κάτι το οποίο ενδέχεται να αλλάξει τις “ισορροπίες” του διαγωνισμού.

Επίσης, ορισμένοι από τους συμμετέχοντες εκφράζουν σωρεία αμφιβολιών γύρω από τη χρηματοδοτική ικανότητα έτερων διεκδικητών, λαμβάνοντας υπόψη τα σχετικά συμπληρωματικά πληροφορικά στοιχεία που ζήτησε ο ΟΑΣΑ.

Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι μεταξύ στελεχών του ΟΑΣΑ εκδηλώνονται αλληλοσυγκρουόμενες εισηγήσεις, γύρω από το ποιοι θα πρέπει να μετάσχουν στην τελική φάση του διαγωνισμού.

Το όλο σκηνικό περιπλέκεται περαιτέρω, έπειτα από την ξαφνική απομάκρυνση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ Αλέξανδρου Δελούκα, αλλά και σύσσωμου του διοικητικού συμβουλίου από τον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Μέχρι να διορισθεί νέο διοικητικό συμβούλιο, αυτομάτως πηγαίνει πιο πίσω ο διαγωνισμός.

Προϋπολογισμός έργου 94 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με την προκήρυξη, ο διαγωνισμός αφορά στην υλοποίηση «Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», που θα εφαρμοστεί στη γεωγραφική περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ και θα καλύπτει επιχειρησιακά το σύνολο των φορέων αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

Τα σημερινά προϊόντα χάρτινου εισιτηρίου, καθώς και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από ηλεκτρονικά, γεγονός που θα επιτρέψει την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες, ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή τον χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες κ.λπ.).

Παράλληλα, θα παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, αλλά και η λαθρεπιβίβαση. Το έργο έχει διάρκεια 12 ετών για τον ανάδοχο.

Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ αντιδρούσαν παλαιότερα στο διαγωνισμό, θεωρώντας ότι «μπαίνουν από τη πίσω πόρτα» ιδιώτες στις συγκοινωνίες.

Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top