ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΠΡΟΣ ΟΑΣΑ, ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΥΡΩΝΑ...
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: ΟΑΣΑ, ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΥΡΩΝΑ
Η ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ 212 ΤΟΥ ΚΑΡΕΑ ΥΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ
Προφανώς οι ιστάμενοι τοι ΟΑΣΑ οι οποίοι αποφάσισαν για την αλλαγή της δρομολόγησης της λεωφορειακής γραμμής 212 που εξυπηρετεί την πολύπαθη απομακρυσμένη και πλέον συγκοινωνιακά άγονη περιοχή του Καρέα δεν γνωρίζουν από συγκοινωνιολογία, προφανώς δεν ταλαιπωρούνται στην ατέλειωτη και ατέρμονη αναμονή των δρομολογίων, προφανώς πάντοτε χρησιμοποιούν στις μετακινήσεις τους ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητα ή στην καλύτερη περίπτωση και το μετρό αλλά ουδέποτε λεωφορεία .
Εξάλλου μόνον έτσι δύναται να εξηγηθεί η κοινωνικά ανάλγητη απόφαση να προσθέσουν στο μήκος της γραμμής άλλα 2.700 μέτρα διαδρομης αυξάνοντας τον χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η διαδρομή της δρομολογηθείσας γραμμής, χωρίς ωστόσο να αυξήσουν τον αριθμό των οχημάτων και τον αριθμό των οδηγών που εξυπηρετεί την γραμμή με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο χρόνος αναμονής στις στάσεις κατά δέκα με δεκαπέντε λεπτά περίπου.
Σε μία γραμμή που ήδη έλλειπαν οδηγοί, σε μία γραμμή που ήδη η συχνότητα διέλευσης τις καθημερινές με χειμερινά προγράμματα δρομολόγησης ήταν στα 25 λεπτά και τα Σαββατοκύριακα στα 35 λεπτά, τώρα οι χρονοαποστάσεις μεταξύ των δρομολογίων στις καθημερινές αυξάνονται περίπου στα 35 λεπτά ενώ τα Σαββατοκύριακα θα έχουμε δρομολόγια ανά 45 λεπτά ενώ τις Κυριακές δεν θα υπάρχει δρομολόγια μετά τις22:35 από το μετρό της Δάφνης προς τον Καρέα, προφανώς τα παλαιότερα δρομολόγια των 22:55 και 23:30 από το μετρό της Δάφνης προς τον Καρέα κρίθηκαν ως αχρείαστα παρά το γεγονός ότι συνήθως ήταν γεμάτα κόσμο.
Δεν θέλω να φαντάζομαι ούτε κατά διάνοια τι θα συμβεί του χρόνου με τα θερινά προγράμματα δρομολόγησης όταν φέτος με την μικρότερη διαδρομή η συχνότητα διέλευσης της λεωφορειακής γραμμής 212 κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2013 που μας πέρασαν, ήταν στα 45 λεπτά σε ώρες αιχμής και έφτανε και την μία ολόκληρη ώρα ακόμα και σε καθημερινές σε ώρες μη αιχμής.
Η παράλυση της γραμμής, η χαμηλή συχνότητα διέλευσης, η αναξιοπιστία της, και η ταλαιπωρία των πολιτών στο έπακρο και η κοινωνική αναλγησία των αρμοδίων που αποφασίζουν να μας ταλαιπωρούν όλο και περισσότερο στο μέγιστο, οι Καρεότες πλέον όταν ο καιρός είναι καλός προτιμούν να περπατούν ένα τέταρτο μέχρι την Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης (στάση Αρχιμήδους ή Στάση Νταμάρια κοντά στο νεκροταφείο της Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης) για να εξυπηρετηθούν προκειμένου να μεταβούν στο Μετρό της Δάφνης καθώς πλέον η γραμμή 212 έχει καταστεί τραγική λόγω της εξαιρετικά χαμηλής συχνότητας διέλευσης της, με αποτέλεσμα περισσότερο να ταλαιπωρεί πάρα να εξυπηρετεί του Καρεότες έχω να σας προτείνω κάτι ριζοσπαστικό.
Εφόσον πλέον η γραμμή αυτή δεν εξυπηρετεί αποτελεσματικά την περιοχή μας και δεν ικανοποιεί αποτελεσματικά τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών για τις οποίες ιδρύθηκε, καταργήστε την τελείως, ναι καλά διαβάσατε αφού πλέον η γραμμή μας ταλαιπωρεί καταργήστε την τελείως και ανεβάστε στον Καρέα την Λεωφορειακή γραμμή 206 Αγία Μαρίνα – Σταθμός Μετρό Δάφνης μετονομάζοντας την σε 206 Καρέας- Αγία Μαρίνα – Σταθμός Μετρό Δάφνης προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗσ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
Γραμμή 212 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗΣ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΚΑΡΕΑΣ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ
Χρονικό Πρόγραμμα
Δευτέρα εως Παρασκευή
05 15 45
06 20 50
07 15 40
08 10 35
09 00 30
10 00 30 55
11 20 40
12 05 25 50
13 10 35 55
14 20 45
15 15 45
16 15 45
17 15 45
18 15 50
19 25
20 00 35
21 15 50
22 25
23 00
Σάββατο
05 15 45
06 20 50
07 25 55
08 30
09 00 30
10 00 30
11 05 45
12 20
13 00 40
14 20
15 00 35
16 15 50
17 20 50
18 25 55
19 25 55
20 30
21 10 45
22 20
23 00
Κυριακή
07 30
08 15
09 00 45
10 30
11 15
12 00 35
13 10 45
14 20 55
15 30
16 05 40
17 25
18 10 55
19 40
20 25
21 10
22 00
Γραμμή 206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ
Δευτέρα εως Παρασκευή
05 00 15 30 45
06 00 12 24 35 45 55
07 05 15 24 33 42 51
08 00 09 18 27 36 45 55
09 05 16 28 40 55
10 10 25 40 55
11 10 25 38 51
12 04 16 27 38 49
13 00 10 19 28 37 46 55
14 04 13 22 31 40 49 58
15 07 16 25 34 43 52
16 02 12 24 36 48
17 00 15 30 45
18 00 15 30 45
19 00 14 27 40 53
20 06 19 32 45
21 00 15 30 50
22 15 40
23 05 30
Σάββατο
05 10 30 50
06 10 30 50
07 10 30 50
08 10 30 50
09 05 25 40
10 00 15 30 50
11 05 20 30 45 55
12 10 25 35 50
13 00 15 25 40 50
14 05 15 30 40 55
15 05 20 30 45 55
16 10 20 35 45
17 00 15 30 50
18 10 25 40 55
19 10 30 45
20 05 30 50
21 15 35
22 00 20 45
23 05 30
Κυριακή
05 30
06 05 40
07 15 50
08 15 40
09 05 30
10 00 30 50
11 10 30 50
12 10 30 50
13 10 30 50
14 10 30 50
15 10 30 50
16 10 30 50
17 10 30 50
18 10 30 50
19 10 30 50
20 10 30
21 00 25 45
22 00 20 35 55
23 30
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΥΡΩΝΑ
ΑΝΩ ΚΑΤΩ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 212
"ΣΤ. ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ- (ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ)"
ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B9%CE%A346%CE%A8%CE%A7%CE%953-%CE%A0%CE%A4%CE%A5
Έχει ενημερωθεί η δημοτική αρχή του Βύρωνα για την πρόθεση σου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών(ΟΑΣΑ) να τροποποήσει για μία ακόμα φορά την πολύπαθη λεοφορειακή γραμμή 212 "ΣΤ. ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ- (ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ)", η οποία ιδρύθηκε προκειμένουνα εξυπηρετήσει τους κατοίκους του Δήμου Βύρωνα Καρεότες και Βυρονιώτες, στην περιοχή της Δάφνης προσθέτοντας στην λεοφορειακή γραμμή, που ήδη χρειάζεται σχεδόν μίση ώρα να προσεγγίσει το μετρό της Δάφνης , προσθέτοντας ακόμη 2700 μέτρα διαδρόμης κάνοντας κύκλο γύρω - γύρω στους δρόμους της Δάφνης (Τριπόλεως- Αλκινόου-Εθνάρχου Μακαρίου- Γραβιάς- Βουλιαγμένης- Αλέξανδρου Παπαναστασίου- Μετο Δάφνη) την στιγμή που όπως με πληροφόρησαν από τον ΟΑΣΑ (η κυρία Νικολακοπούλου με την οποία συνομίλησα) δεν υπάρχει περίπτωση να προσθέσουν κάνενα νέο όχημα και επιπλέον οδηγούς στην γραμμή;
Δηλαδή αυξάνουν την διανυόμενη απόσταση κατά 2,7 χιλιομέτρα σε μία διαδρομή που έχει συχνότητα διέλεσυσης τiς καθημερινές 25 με 30 λεπτά και τα σαββατοκύριακα 35 λεπτά (όταν και όποτε τηρούνται τα προγραμματισμένα δρομολόγια ,με βάσει το χειμερινό πρόγραμμα δρομολόγης διότι με το θερινό Ιουλίου- Αυγούστου είχαμε φτάσει το επίτευγμα της συχνότητας διέλευσης ανά μία ώρα ακόμα και σε καθημερινές ημέρες!! ) χωρίς να αυξάνουν τον αριθμό των οχημάτων και των οδηγών που διατίθενται για την γραμμη.
Αλήθεια τι θα συμβεί με την συχνότητα διέλευσης της πολύπαθης γραμμής 212 μετά από την προαναγγελόμενη αλλαγή;
Πόσο επιπλέον θα απαξιωθεί η πολύπαθη γραμμή 212 η οποία προκειμένου να εξυπηρετήσει τους Καρεότες και τους Βυρωνιώτες (και κατά δεύτερο λόγο τους κατοίκους της περιοχής του Υμηττού) στην πρόσβαση του προς τον Σταθμό του Μετρό;
Τι χεριάζονται και ποιον εξυπηρετούν οι άσκοπες βόλτες της γραμμής 212 γύρω- γύρω στους δρόμους της Δάφνης με δεδομένο ότι η Δάφνη έχει άλλες συγκοινωνίες που την εξυπηρετούν;
Ήδη πάρα πολλοί καρεότες που θέλουν να κατέβουν με συγκοινωνία στο μετρό της Δάφνης προτιμούν να περπατάνε δέκα με δώδεκα λεπτά μέχρι το νεκροταφείο της Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την λεωφορειακή γραμμή 206 Αγία Μαρίνα- Στ.Μετρο Δάφνης, η οποία είναι περισσότερο αξιόπιστη έχει τα διπλά δρομολόγια και αφικνούτε στο μετρό της Δάφνης μέσα σε 15 λέπτα.
Γιατί αυτή η συστηματική απαξιώση της γρμμής με λίγα δρομόλογια, κακή εξυπηρέτηση και άσκοπες διαδρομές μέσα στα στενά και τις λεοφόρους της Δάφνης, χωτίς τουλάχιστον να προβλέπεται αύξηση των οχημάτων που διατίθενται στην γραμμή;
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: ΟΑΣΑ, ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΥΡΩΝΑ
Η ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ 212 ΤΟΥ ΚΑΡΕΑ ΥΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ
Προφανώς οι ιστάμενοι τοι ΟΑΣΑ οι οποίοι αποφάσισαν για την αλλαγή της δρομολόγησης της λεωφορειακής γραμμής 212 που εξυπηρετεί την πολύπαθη απομακρυσμένη και πλέον συγκοινωνιακά άγονη περιοχή του Καρέα δεν γνωρίζουν από συγκοινωνιολογία, προφανώς δεν ταλαιπωρούνται στην ατέλειωτη και ατέρμονη αναμονή των δρομολογίων, προφανώς πάντοτε χρησιμοποιούν στις μετακινήσεις τους ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητα ή στην καλύτερη περίπτωση και το μετρό αλλά ουδέποτε λεωφορεία .
Εξάλλου μόνον έτσι δύναται να εξηγηθεί η κοινωνικά ανάλγητη απόφαση να προσθέσουν στο μήκος της γραμμής άλλα 2.700 μέτρα διαδρομης αυξάνοντας τον χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η διαδρομή της δρομολογηθείσας γραμμής, χωρίς ωστόσο να αυξήσουν τον αριθμό των οχημάτων και τον αριθμό των οδηγών που εξυπηρετεί την γραμμή με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο χρόνος αναμονής στις στάσεις κατά δέκα με δεκαπέντε λεπτά περίπου.
Σε μία γραμμή που ήδη έλλειπαν οδηγοί, σε μία γραμμή που ήδη η συχνότητα διέλευσης τις καθημερινές με χειμερινά προγράμματα δρομολόγησης ήταν στα 25 λεπτά και τα Σαββατοκύριακα στα 35 λεπτά, τώρα οι χρονοαποστάσεις μεταξύ των δρομολογίων στις καθημερινές αυξάνονται περίπου στα 35 λεπτά ενώ τα Σαββατοκύριακα θα έχουμε δρομολόγια ανά 45 λεπτά ενώ τις Κυριακές δεν θα υπάρχει δρομολόγια μετά τις22:35 από το μετρό της Δάφνης προς τον Καρέα, προφανώς τα παλαιότερα δρομολόγια των 22:55 και 23:30 από το μετρό της Δάφνης προς τον Καρέα κρίθηκαν ως αχρείαστα παρά το γεγονός ότι συνήθως ήταν γεμάτα κόσμο.
Δεν θέλω να φαντάζομαι ούτε κατά διάνοια τι θα συμβεί του χρόνου με τα θερινά προγράμματα δρομολόγησης όταν φέτος με την μικρότερη διαδρομή η συχνότητα διέλευσης της λεωφορειακής γραμμής 212 κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2013 που μας πέρασαν, ήταν στα 45 λεπτά σε ώρες αιχμής και έφτανε και την μία ολόκληρη ώρα ακόμα και σε καθημερινές σε ώρες μη αιχμής.
Η παράλυση της γραμμής, η χαμηλή συχνότητα διέλευσης, η αναξιοπιστία της, και η ταλαιπωρία των πολιτών στο έπακρο και η κοινωνική αναλγησία των αρμοδίων που αποφασίζουν να μας ταλαιπωρούν όλο και περισσότερο στο μέγιστο, οι Καρεότες πλέον όταν ο καιρός είναι καλός προτιμούν να περπατούν ένα τέταρτο μέχρι την Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης (στάση Αρχιμήδους ή Στάση Νταμάρια κοντά στο νεκροταφείο της Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης) για να εξυπηρετηθούν προκειμένου να μεταβούν στο Μετρό της Δάφνης καθώς πλέον η γραμμή 212 έχει καταστεί τραγική λόγω της εξαιρετικά χαμηλής συχνότητας διέλευσης της, με αποτέλεσμα περισσότερο να ταλαιπωρεί πάρα να εξυπηρετεί του Καρεότες έχω να σας προτείνω κάτι ριζοσπαστικό.
Εφόσον πλέον η γραμμή αυτή δεν εξυπηρετεί αποτελεσματικά την περιοχή μας και δεν ικανοποιεί αποτελεσματικά τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών για τις οποίες ιδρύθηκε, καταργήστε την τελείως, ναι καλά διαβάσατε αφού πλέον η γραμμή μας ταλαιπωρεί καταργήστε την τελείως και ανεβάστε στον Καρέα την Λεωφορειακή γραμμή 206 Αγία Μαρίνα – Σταθμός Μετρό Δάφνης μετονομάζοντας την σε 206 Καρέας- Αγία Μαρίνα – Σταθμός Μετρό Δάφνης προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗσ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
Γραμμή 212 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗΣ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΚΑΡΕΑΣ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ
Χρονικό Πρόγραμμα
Δευτέρα εως Παρασκευή
05 15 45
06 20 50
07 15 40
08 10 35
09 00 30
10 00 30 55
11 20 40
12 05 25 50
13 10 35 55
14 20 45
15 15 45
16 15 45
17 15 45
18 15 50
19 25
20 00 35
21 15 50
22 25
23 00
Σάββατο
05 15 45
06 20 50
07 25 55
08 30
09 00 30
10 00 30
11 05 45
12 20
13 00 40
14 20
15 00 35
16 15 50
17 20 50
18 25 55
19 25 55
20 30
21 10 45
22 20
23 00
Κυριακή
07 30
08 15
09 00 45
10 30
11 15
12 00 35
13 10 45
14 20 55
15 30
16 05 40
17 25
18 10 55
19 40
20 25
21 10
22 00
Γραμμή 206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ
Δευτέρα εως Παρασκευή
05 00 15 30 45
06 00 12 24 35 45 55
07 05 15 24 33 42 51
08 00 09 18 27 36 45 55
09 05 16 28 40 55
10 10 25 40 55
11 10 25 38 51
12 04 16 27 38 49
13 00 10 19 28 37 46 55
14 04 13 22 31 40 49 58
15 07 16 25 34 43 52
16 02 12 24 36 48
17 00 15 30 45
18 00 15 30 45
19 00 14 27 40 53
20 06 19 32 45
21 00 15 30 50
22 15 40
23 05 30
Σάββατο
05 10 30 50
06 10 30 50
07 10 30 50
08 10 30 50
09 05 25 40
10 00 15 30 50
11 05 20 30 45 55
12 10 25 35 50
13 00 15 25 40 50
14 05 15 30 40 55
15 05 20 30 45 55
16 10 20 35 45
17 00 15 30 50
18 10 25 40 55
19 10 30 45
20 05 30 50
21 15 35
22 00 20 45
23 05 30
Κυριακή
05 30
06 05 40
07 15 50
08 15 40
09 05 30
10 00 30 50
11 10 30 50
12 10 30 50
13 10 30 50
14 10 30 50
15 10 30 50
16 10 30 50
17 10 30 50
18 10 30 50
19 10 30 50
20 10 30
21 00 25 45
22 00 20 35 55
23 30
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΥΡΩΝΑ
ΑΝΩ ΚΑΤΩ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 212
"ΣΤ. ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ- (ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ)"
ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B9%CE%A346%CE%A8%CE%A7%CE%953-%CE%A0%CE%A4%CE%A5
Έχει ενημερωθεί η δημοτική αρχή του Βύρωνα για την πρόθεση σου Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών(ΟΑΣΑ) να τροποποήσει για μία ακόμα φορά την πολύπαθη λεοφορειακή γραμμή 212 "ΣΤ. ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ- (ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ)", η οποία ιδρύθηκε προκειμένουνα εξυπηρετήσει τους κατοίκους του Δήμου Βύρωνα Καρεότες και Βυρονιώτες, στην περιοχή της Δάφνης προσθέτοντας στην λεοφορειακή γραμμή, που ήδη χρειάζεται σχεδόν μίση ώρα να προσεγγίσει το μετρό της Δάφνης , προσθέτοντας ακόμη 2700 μέτρα διαδρόμης κάνοντας κύκλο γύρω - γύρω στους δρόμους της Δάφνης (Τριπόλεως- Αλκινόου-Εθνάρχου Μακαρίου- Γραβιάς- Βουλιαγμένης- Αλέξανδρου Παπαναστασίου- Μετο Δάφνη) την στιγμή που όπως με πληροφόρησαν από τον ΟΑΣΑ (η κυρία Νικολακοπούλου με την οποία συνομίλησα) δεν υπάρχει περίπτωση να προσθέσουν κάνενα νέο όχημα και επιπλέον οδηγούς στην γραμμή;
Δηλαδή αυξάνουν την διανυόμενη απόσταση κατά 2,7 χιλιομέτρα σε μία διαδρομή που έχει συχνότητα διέλεσυσης τiς καθημερινές 25 με 30 λεπτά και τα σαββατοκύριακα 35 λεπτά (όταν και όποτε τηρούνται τα προγραμματισμένα δρομολόγια ,με βάσει το χειμερινό πρόγραμμα δρομολόγης διότι με το θερινό Ιουλίου- Αυγούστου είχαμε φτάσει το επίτευγμα της συχνότητας διέλευσης ανά μία ώρα ακόμα και σε καθημερινές ημέρες!! ) χωρίς να αυξάνουν τον αριθμό των οχημάτων και των οδηγών που διατίθενται για την γραμμη.
Αλήθεια τι θα συμβεί με την συχνότητα διέλευσης της πολύπαθης γραμμής 212 μετά από την προαναγγελόμενη αλλαγή;
Πόσο επιπλέον θα απαξιωθεί η πολύπαθη γραμμή 212 η οποία προκειμένου να εξυπηρετήσει τους Καρεότες και τους Βυρωνιώτες (και κατά δεύτερο λόγο τους κατοίκους της περιοχής του Υμηττού) στην πρόσβαση του προς τον Σταθμό του Μετρό;
Τι χεριάζονται και ποιον εξυπηρετούν οι άσκοπες βόλτες της γραμμής 212 γύρω- γύρω στους δρόμους της Δάφνης με δεδομένο ότι η Δάφνη έχει άλλες συγκοινωνίες που την εξυπηρετούν;
Ήδη πάρα πολλοί καρεότες που θέλουν να κατέβουν με συγκοινωνία στο μετρό της Δάφνης προτιμούν να περπατάνε δέκα με δώδεκα λεπτά μέχρι το νεκροταφείο της Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την λεωφορειακή γραμμή 206 Αγία Μαρίνα- Στ.Μετρο Δάφνης, η οποία είναι περισσότερο αξιόπιστη έχει τα διπλά δρομολόγια και αφικνούτε στο μετρό της Δάφνης μέσα σε 15 λέπτα.
Γιατί αυτή η συστηματική απαξιώση της γρμμής με λίγα δρομόλογια, κακή εξυπηρέτηση και άσκοπες διαδρομές μέσα στα στενά και τις λεοφόρους της Δάφνης, χωτίς τουλάχιστον να προβλέπεται αύξηση των οχημάτων που διατίθενται στην γραμμή;
"ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ"
Υπογραφή : Κουγιάς Γεώργιος .