Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται 13.000 εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ, λεωφορεία ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων, με ειδικότητες που θα κριθεί ότι δεν είναι απαραίτητες και κυρίως δεν επηρεάζουν την ομαλή υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου. Έτσι από τους 12.941 υπαλλήλους εκτιμάται ότι θα απολυθούν περίπου 650.
Θα μπουν στην ίδια δεξαμενή μαζί με τους υπεράριθμους από τα υπόλοιπα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου με 34.000 υπαλλήλους που θα προταθεί να κλείσουν ή να αναδιαρθρωθούν. Από τη δίνη θα παρασυρθούν 46 αθλητικοί φορείς, το ΤΕΟ, αλλά και 65 αναπτυξιακές εταιρείες δήμων με 700 υπαλλήλους.
Στην πρίζα είναι και 7.000 υπάλληλοι σε 66 οργανισμούς ιδιωτικού δικαίου η συγχώνευση των οποίων παρότι νομοθετήθηκε με νόμους του 2011, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
ΠΗΓΗ.
Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων, με ειδικότητες που θα κριθεί ότι δεν είναι απαραίτητες και κυρίως δεν επηρεάζουν την ομαλή υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου. Έτσι από τους 12.941 υπαλλήλους εκτιμάται ότι θα απολυθούν περίπου 650.
Θα μπουν στην ίδια δεξαμενή μαζί με τους υπεράριθμους από τα υπόλοιπα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου με 34.000 υπαλλήλους που θα προταθεί να κλείσουν ή να αναδιαρθρωθούν. Από τη δίνη θα παρασυρθούν 46 αθλητικοί φορείς, το ΤΕΟ, αλλά και 65 αναπτυξιακές εταιρείες δήμων με 700 υπαλλήλους.
Στην πρίζα είναι και 7.000 υπάλληλοι σε 66 οργανισμούς ιδιωτικού δικαίου η συγχώνευση των οποίων παρότι νομοθετήθηκε με νόμους του 2011, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
ΠΗΓΗ.