Ομάδα εργασίας για ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ και ΣΑΣΘ. Ομιλία υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μ. Παπαδόπουλου
Oμάδα εργασίας, με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας για θέματα όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η τηλεματική στις αστικές συγκοινωνίες θα συσταθεί μεταξύ των Οργανισμών Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών και Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ), καθώς και του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ).
Τα παραπάνω επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Παπαδόπουλος, μιλώντας στο 6ο Φόρουμ Κινητικότητας, που διοργάνωσε το ΣΑΣΘ, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου ATTAC, προσθέτοντας ότι αυτή η ομάδα εργασίας θα μπορούσε να οδηγήσει, ακόμα και σε μια “έξυπνη κάρτα” για κοινή χρήση στα μέσα μαζικής μεταφοράς Θεσσαλονίκης και Αθηνών.
Ο κ. Παπαδόπουλος επισήμανε ότι ο διαγωνισμός για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αθήνα βρίσκεται στην τελική φάση, ενώ το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης με 29,5 ευρώ.
Τόνισε, δε, ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο πρέπει να εφαρμοστεί τόσο στα μέσα μαζικής μεταφορά που υπάρχουν όσο και σε αυτά που προγραμματίζεται να γίνουν στη Θεσσαλονίκη, όπως το μετρό, το τραμ.
Ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Γιάννης Παλαιστής επισήμανε ότι η μελέτη για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης θα εφαρμοστεί και “δεν θα μείνει στα ράφια της βιβλιοθήκης”.
Όπως τονίστηκε στην εκδήλωση, έχει ολοκληρωθεί η μελέτη σκοπιμότητας για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης η πιλοτική μελέτη. Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ έχει αποφασίσει την προμήθεια 40 μηχανημάτων που θα διαχειριστούν τόσο το συμβατικό όσο και το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ωστόσο δεν έχει αποφασιστεί σε ποιες λεωφορειακές γραμμές θα τοποθετηθούν.
Oμάδα εργασίας, με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας για θέματα όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η τηλεματική στις αστικές συγκοινωνίες θα συσταθεί μεταξύ των Οργανισμών Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών και Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ), καθώς και του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ).
Τα παραπάνω επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Παπαδόπουλος, μιλώντας στο 6ο Φόρουμ Κινητικότητας, που διοργάνωσε το ΣΑΣΘ, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου ATTAC, προσθέτοντας ότι αυτή η ομάδα εργασίας θα μπορούσε να οδηγήσει, ακόμα και σε μια “έξυπνη κάρτα” για κοινή χρήση στα μέσα μαζικής μεταφοράς Θεσσαλονίκης και Αθηνών.
Ο κ. Παπαδόπουλος επισήμανε ότι ο διαγωνισμός για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αθήνα βρίσκεται στην τελική φάση, ενώ το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης με 29,5 ευρώ.
Τόνισε, δε, ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο πρέπει να εφαρμοστεί τόσο στα μέσα μαζικής μεταφορά που υπάρχουν όσο και σε αυτά που προγραμματίζεται να γίνουν στη Θεσσαλονίκη, όπως το μετρό, το τραμ.
Ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Γιάννης Παλαιστής επισήμανε ότι η μελέτη για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης θα εφαρμοστεί και “δεν θα μείνει στα ράφια της βιβλιοθήκης”.
Όπως τονίστηκε στην εκδήλωση, έχει ολοκληρωθεί η μελέτη σκοπιμότητας για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης η πιλοτική μελέτη. Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ έχει αποφασίσει την προμήθεια 40 μηχανημάτων που θα διαχειριστούν τόσο το συμβατικό όσο και το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ωστόσο δεν έχει αποφασιστεί σε ποιες λεωφορειακές γραμμές θα τοποθετηθούν.